*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Laupäev Apr 27, 2024 22:42

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


1,Ostu-müügi teemas tuleb pealkirjas kirja panna, kas soovitakse osta (O), müüa (M) või vahetada (V).
2,Teemas tuleb teada anda, mida müüakse ning samuti peab olema määratud müügihind.
3,Keelatud on teise inimese müügi teemas oma asjade müümine või teise inimese
ostuteemas enda ostusoovide avaldamine. Selle jaoks tuleb teha eraldi teema.
4, Keelatud on hulgimüük (müük firmade poolt). Selleks on vaja juhatusega kooskõlastust.
5, Kui soovitud asi on ostetud/müüdud tuleb sellest teema lõpus teada anda, et moderaatorid saaksid teema lukku panna.
6, Kui kuulutus pole olnud aktiivne 2 kuud, pannakse kuulutus lukku.
7, Kuulutusele lisada kontaktandmed-kust kaudu saab müüjaga ühendust!

Kõik, mis on vastuolus foorumireeglitega läheb kustutamisele.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev Juun 23, 2012 16:12 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Mai 20, 2008 23:49
Postitusi: 199
Asukoht: Saue
Hea meelega kasutatud, ehk siis c20let mootori omad.

Margus

_________________
Teostan autoremonti ja avariiliste autode taastamist http://www.saueautoklubi.ee


Viimati muutis Suikar, Kolmapäev Juun 27, 2012 10:13, muudetud 3 korda kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Juun 23, 2012 20:09 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 13, 2010 22:06
Postitusi: 923
Asukoht: lõuna eesti
turbokas on ikka c20let :worship:

_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Juun 24, 2012 12:47 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Mai 20, 2008 23:49
Postitusi: 199
Asukoht: Saue
On, aga lähevad ümber ehitatud c20xe -le.

_________________
Teostan autoremonti ja avariiliste autode taastamist http://www.saueautoklubi.ee


Viimati muutis Suikar, Pühapäev Juun 24, 2012 12:54, muudetud 1 kord kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Juun 24, 2012 12:50 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 13, 2010 22:06
Postitusi: 923
Asukoht: lõuna eesti
Suikar kirjutas:
On, aga lähevad ümber ehitatud c20xe -le.

no ja sinna lähevadki c20 let`i kolvid....sa oled äkki pealkirja valesti sõnastanud siis,et äkki ikka O:Mootorile c20xe turboka kolvid :pray:

_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Juun 24, 2012 12:57 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Mai 20, 2008 23:49
Postitusi: 199
Asukoht: Saue
Parandasin ära. Tänan.
Järsku tead kes pakub. :P

_________________
Teostan autoremonti ja avariiliste autode taastamist http://www.saueautoklubi.ee


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Juun 24, 2012 13:57 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 13, 2010 22:06
Postitusi: 923
Asukoht: lõuna eesti
Suikar kirjutas:
Parandasin ära. Tänan.
Järsku tead kes pakub. :P

noup....milleks vaja....c20 xe kannatab niisama ka üle laadida....kompressoriga madalal survel tööle on meeldiv täis väände moment kuskil 1500-5500 pöörde juures...kui huvi siis mul üks mersu kompressor pakkuda ja veits kobedamad pihustid ka kui c20xe`l originaalis :buddies:

_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Juun 24, 2012 14:06 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Mai 20, 2008 23:49
Postitusi: 199
Asukoht: Saue
Palju originaal kolviga rõhku talub, enne kui pilpaid lenama hakkab?
Probleem on selles, et lasin ühe hea mootori superkrossi võistlustel laiali ja nüüd on vaja uus mootor kokku kuidagi organiseerida. Ilmselt jäi segu lahjaks ja tulemuseks põlenud kolb jne -si.

_________________
Teostan autoremonti ja avariiliste autode taastamist http://www.saueautoklubi.ee


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Juun 24, 2012 14:25 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 13, 2010 22:06
Postitusi: 923
Asukoht: lõuna eesti
Suikar kirjutas:
Palju originaal kolviga rõhku talub, enne kui pilpaid lenama hakkab?
Probleem on selles, et lasin ühe hea mootori superkrossi võistlustel laiali ja nüüd on vaja uus mootor kokku kuidagi organiseerida. Ilmselt jäi segu lahjaks ja tulemuseks põlenud kolb jne -si.

no 0,7-0,8 ei tohiks isegi pikemas perspektiivis miskit teha ja kui kompressoriga selle peale puhud,siis toime ala hästi suur....liigub kindlasti krossirajal paremini kui turbokas...mul kompressorile vastavad pihustid ka olemas,nii et see komplekt peaks kestma...:)

_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Juun 24, 2012 14:40 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Mai 20, 2008 23:49
Postitusi: 199
Asukoht: Saue
Mis selle kompressori käima saamiseks veel vaja läheb?
Endal praegu olemas progetava ajuga, suurte pihustitega ja volvo turboga varjant. Rõhk oli 1,0.
Palju raha tahad?
Järsku on mõned pildid?

_________________
Teostan autoremonti ja avariiliste autode taastamist http://www.saueautoklubi.ee


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11