Eesti Opel Calibra Klubi
http://www.calibraclub.ee/foorum/

O: C20LET
http://www.calibraclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=23&t=15370
1. leht 1-st

Autor:  rastrophuck [ Teisipäev Jaan 13, 2015 15:35 ]
Teema pealkiri:  O: C20LET

Komplektne mootor koos ajude ja juhtmete ja juttudega palun :)

Autor:  Dan [ Teisipäev Jaan 13, 2015 23:39 ]
Teema pealkiri:  Re: O: C20LET

Selline asi peaks olema eestis vist juba haruldus :D

Autor:  rastrophuck [ Esmaspäev Jaan 19, 2015 4:10 ]
Teema pealkiri:  Re: O: C20LET

Suht jap. Aga teema minupoolt suletud, tõin hoopis ühe saabi koos 2.0T mootoriga :)

Autor:  13piisab [ Esmaspäev Jaan 19, 2015 13:50 ]
Teema pealkiri:  Re: O: C20LET

rastrophuck kirjutas:
Suht jap. Aga teema minupoolt suletud, tõin hoopis ühe saabi koos 2.0T mootoriga :)

...ja kapotialune läheb ooplile? Kui nii ja aiste vahele risti, siis sellest tahaks rohkem kuulda. Mu talvise nelikveo XE jääb mulle lahjaks ja vaatan kah Saabi poole. Suvist igapäevasõidukit liigutab B235R mootor ning üldse mitte halvasti. LETst on võimsusnäitajatelt ja potentsiaalilt üle, hinna ja saadavuse poolest aga kordades tagasihoidlikum. F28 kasti otsa istuks lausa sidurinuutide ja kastikõrvade vaates bolt-on :)

Autor:  vaalmar [ Esmaspäev Jaan 19, 2015 18:36 ]
Teema pealkiri:  Re: O: C20LET

jah leti võite ära unustada soovitan ka saabi tehnikat.

Autor:  rastrophuck [ Teisipäev Jaan 20, 2015 13:14 ]
Teema pealkiri:  Re: O: C20LET

Yup, B204 moto, läheb Astrale lähikuudel peale. Veidi vaja jubinaid lisaks võtta - coolerid, torud-voolikud, näidikud :)

Autor:  karmo [ Teisipäev Jaan 20, 2015 19:12 ]
Teema pealkiri:  Re: O: C20LET

jah aga ärge saabi mootori puhul unustage kasti probleeme mis kaasnevad!
ja miks nii, see tuleb sellest et nii 2.0 kui 2.3 turbo saabi mootoritel tuleb madalalt juba suur vääne sisse mis lõhub kaste korralikult.
ja see kasti probleem kandub ka kohe opeli kastidele edasi. kuna päris mitmeid saabe olen näinud kus ka opeli kast kasutusel.

jah mootor äge küll, teadud aastakäigu omad on ilma õhulugejata, ning töötavad map-anduri pealt ning on tehasest progeajuga juba.
kindlasti kerge kaasa aidata kuid jamasid sama moodi nagu teistelgi.

Mina võtaks Leti ennem kui saabi mootori.

Autor:  rastrophuck [ Neljapäev Jaan 22, 2015 13:09 ]
Teema pealkiri:  Re: O: C20LET

Eks see vast nii on igalal alal, et tuleb asja mõistusega võtta :)

Autor:  karmo [ Reede Jaan 30, 2015 0:40 ]
Teema pealkiri:  Re: O: C20LET

juba originaal seades saabidel kasti probleemid, lihtsalt see on nõrk koht.

Autor:  13piisab [ Reede Jaan 30, 2015 14:59 ]
Teema pealkiri:  Re: O: C20LET

karmo kirjutas:
juba originaal seades saabidel kasti probleemid, lihtsalt see on nõrk koht.

kui räägime Saabi manuaalkastidest, siis see on (mulle) küll uudis. Mis kastidele Sa viitad?
9-5 Aero puhul jääb automaadi puhul ära overboost ja 1.&2. käigu puhul toimetab Torque Limiter. Niiet 0-100kmh aeg on automaadil manuaaliga võrreldes hoopis teisest ooperist. Manuaalil ametlikult ca 7sek, automaadil oli vist peaaegu 9sek. Automaadiga jääb hunnik mootori võimekust kasutamata...

Autor:  karmo [ Neljapäev Veebr 05, 2015 14:29 ]
Teema pealkiri:  Re: O: C20LET

automaatkastiga pole probleeme, jutt siiski manuaalist, täpselt koodi ei oska öelda kastil kuid siinani tuttavatel pole vahet olnud mis kasti sinna otsa viskavad ükski ei jää püsima. ja see jama nt on ühel 180kw+ 2.0 saab R900-l.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/