*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 16:45

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 51 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 16, 2009 22:04 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
Natuke autost kaa. Auto all olnud 15'' valukad asendusid 14'' plekkvelgedega. Valukad lähevad müüki, kuna mul pole nendega midagi peale hakata.

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 17, 2009 22:55 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
Kuna tööd on hetkel palju siis on auto natuke soiku jäänud. Esimisel võimalusel üritan mootorielektroonika ette võtta ja auto normaalselt käima saada. Iseenesest sõita saab jne aga pisiasjad häirivad hetkel. Võimalik et lähemal ajal võtan mootori ülemise otsa lahti, kuna tihendeid oleks vaja kiloga vahetada. :mrgreen:

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 20, 2009 0:26 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
Täna sai natuke nokitsetud, peamiselt õhulugeja kallal, peamiselt kontrollisin juhtmeühendusi jms. Sain asjaga niikaugele, et check engine tuli enam ei põle ja kiirendades enam ei puterda. Mis ma tegin? Keerasin õhulugeja kruvi kaks pööret paremale ja mõjus. Müüd on jäänud veel tühikäigu teema, et miks see nii kõrge sooja mootoriga on? Ja veel vahetasin ära esimese stangetala, sest eelmine oli kõver. Kartsin ennem et kogu esiots on kõver, sest originaalstange ei istunud kuidagimoodi aga ime läbi hakkas kõik klappima. S**t asi on see et esituled tuleb TERVED osta, kuna hetkel on kahe tule peale ainult üks korralik kinnitus :mrgreen: . Ja siis selgus veel s***m asi et klapikambrikaane poltidest on pooled lahti, kuna ilmselt plokikaane keermed on maas. :mrgreen:

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 27, 2009 22:50 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Dets 19, 2008 19:39
Postitusi: 347
Kas see stange on veel alles,kui jah,kas ära ei ära? :)

Auto puhul loomulikult EDU! :)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 20, 2009 17:15 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
Üleelmine nädalavahetus sai natuke Calibra kallal nokitsetud. Nimelt keevitasin alla katalüsaatori, mis peaks olema Vectra A oma ja mille ma juhuslikult vanaraua hulgast leidsin. Nipet-näpet sai veel keevitatud sumpa juures, vähemalt tulemus on hea ehk auto ei lärma nagu ennem. Veel majandasin SFI-boksi kallal, et välja selgitada, miks tühikäik on kõrge ja miks pöörded aeglaselt langevad. Kahtlustasin, et võtab kuskilt lisaõhku. Kõik paistis korras olevat, jäänud on veel mootori temp. andur, mis võib ajule valesignaale edastada ja mille korrasolekut pole ma veel kontrollinud. Kui aega jääb, vahetan ühe esitiiva ja tagaluugi ära.

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Viimati muutis karla87, Neljapäev Mär 31, 2011 16:44, muudetud 1 kord kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 20, 2009 18:45 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Head plaanid Sul ! Igatahes soovin edu Sulle nende teoks tegemisega! :P

Vabalt võib ka tühikäigu regulaator kutu olla, mul igastahes oli. Ei aidanud selle pesemine/puhastamine ka midagi. Vahetasin ära ja kõik toimis. Testeriga takistusi mõõtes oli ka kohe aru saada, need olid väga erinevad. Enne selle tegemist proovisin ka palju muid asju (õhulugeja, teine aju, otsisin et lisaõhku ei saaks jne). Lõpuks jh ikkagi tühikäigu regulaator.

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 20, 2009 20:27 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
wtfff kirjutas:
Head plaanid Sul ! Igatahes soovin edu Sulle nende teoks tegemisega! :P

Vabalt võib ka tühikäigu regulaator kutu olla, mul igastahes oli. Ei aidanud selle pesemine/puhastamine ka midagi. Vahetasin ära ja kõik toimis. Testeriga takistusi mõõtes oli ka kohe aru saada, need olid väga erinevad. Enne selle tegemist proovisin ka palju muid asju (õhulugeja, teine aju, otsisin et lisaõhku ei saaks jne). Lõpuks jh ikkagi tühikäigu regulaator.


Hetkel on peal kolmas tühikäiguregulaator juba aga muutunud pole midagi. Testeriga mõõtes on kõik õige, takistus klapib Autodatas antuga.
Mis puudutab autot üldiselt, siis tegelen nii palju kui aega ja finantsi tekib. Hetkel õpin koolis autotehnikuks ja eks auto peal saab teadmisi järgemööda rakendada. Plaan on auto järgmiseks suveks enam-vähem korda saada. Kõige aja- ja rahamahukamad tööd on mootori kap. remont ja keretööd. Kere koha pealt lasen terve auto uuesti värvida originaaltoonis, odav lõbu see muidugi pole. Mootor iseenesest on korraliku minekuga aga puhtast huvist võtan laiali ja kindluse mõttes teen kapitaali ära.

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Okt 24, 2009 15:35 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
Uudised sellised, et mootoris on saalekolks sees, eile käisin sõitmas ja lõi kiirenduse peal sisse. Ega see eriline üllatus polnud, kap. rem.-i käigus vahetaksin saaled niikuinii välja. Jama on see, et auto jääb kahjuks seisma mõneks ajaks, sest pole võimalust mootoriremonti ette võtta.

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 27, 2009 13:45 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
Kuna mootori asi ei anna rahu, siis käisin n.ö hinnapakkumisi varuosadele küsimas ja hetkeseis on selline et ca 3000.- läheb kogu kupatus maksma umbes, kui teha kap. rem. Selle sees on siis: Tihendid, kolvirõngad, saaled, hammasrihm, pingutusrullik, rihmarullik, õli+filter, klapisääretihendid, plokikaanepoldid ja vist ka käigukastiõli.

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 27, 2009 19:04 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Jaan 14, 2009 21:49
Postitusi: 570
Kui motol juba kolks sees siis võib karta et tuleb ka väntvõlli lihvima hakata+plokikaane tegemine ja siis avastad veel et sidur ka juba viimase piiri peal ja lähebgi remont ca 6-7 tonni :D


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 27, 2009 20:06 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mai 17, 2007 19:43
Postitusi: 1361
Asukoht: PÄRNU
kergema vaevata saad teise moto vahele.
mille hind on 1000.- kuni 1500.-

_________________
Opel Omega 2.5 v6
Audi 80 2.0
ww polo 1.2 tdi

Pakkuda mõningaid varuosi calibrale.
58928773


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 27, 2009 20:08 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Jaan 14, 2009 21:49
Postitusi: 570
sass432 kirjutas:
kergema vaevata saad teise moto vahele.
mille hind on 1000.- kuni 1500.-

110 kw motot ei saa nii odavalt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 27, 2009 20:33 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mai 17, 2007 19:43
Postitusi: 1361
Asukoht: PÄRNU
sorri minu viga ei panmnud tähele.
aga ikkagi .
olen ise ka kunagi uurinud ja hinnad kokku löönud siis oleks remont läind kogu kupatus 8-10 000.-kilo.
kui teha korralikult.

_________________
Opel Omega 2.5 v6
Audi 80 2.0
ww polo 1.2 tdi

Pakkuda mõningaid varuosi calibrale.
58928773


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 27, 2009 20:47 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Nov 28, 2007 23:01
Postitusi: 178
Asukoht: Pärnu
Minu arvates on õigem kui tahad ise autoga rahus sõita ja teed enda jaoks,siis võimaluse korral teha oma motol kap-remont.Ostad 2-3000.- eest kasutatud moto ja mitte keegi ei garanteeri,et samad või hullemadki jamad saavad alguse.
Kap-remont juhul kui teed [b]endale[b].Kui on teine auto,millega liikuda,siis saad ju talvejooksul rahulikult teha ja ei pea kogu pappi korraga välja käima.

_________________
VW Golf IV;Yamaha XJR1300


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 27, 2009 20:57 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mai 17, 2007 19:43
Postitusi: 1361
Asukoht: PÄRNU
Käpard kirjutas:
Minu arvates on õigem kui tahad ise autoga rahus sõita ja teed enda jaoks,siis võimaluse korral teha oma motol kap-remont.Ostad 2-3000.- eest kasutatud moto ja mitte keegi ei garanteeri,et samad või hullemadki jamad saavad alguse.
Kap-remont juhul kui teed [b]endale[b].Kui on teine auto,millega liikuda,siis saad ju talvejooksul rahulikult teha ja ei pea kogu pappi korraga välja käima.


see ka hea lahendus.



:mrgreen:

_________________
Opel Omega 2.5 v6
Audi 80 2.0
ww polo 1.2 tdi

Pakkuda mõningaid varuosi calibrale.
58928773


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 51 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11