No nii...kunagisest hallist ajast olid siis head mälestused tuttava calibraga ja sai siis talve alguses endale üx muretsetud;)
Mootor 2.0 SFI 110kw doch
Väljalaske aasta 1994
Värviks Mica blue( ralli sinine)
Võtsin siis teise otse ksauto platsist , oli äsja sveitsist tulnud ja hinnax oli 24900.-
Olen esimene omanik eestis ja algne seisukord oli selle aasta kohta üllatavalt hea, ülevaatuselt sain ka läbi...taga pidur veits jebis aga käsaga sai tsipa järgi aidatud...puksid ja muu veermik perfekto korras....šarniirid isegi on needitud õõtsade külge....ühesõnaga kodus lähemalt uurides selgus,et tegemist oli olnud täieliku calibra fanati autoga...igal jupil ilutses vastu tähis GM...
Kuna see piduri jebimine veits nagu häiris ja kettad ja klotsid polnud just parimas korras,siis sai Raunexist täis mäng korralikke kettaid ja klotse kaasa rabatud ja uued alla pandud! Järgmine murelaps oli sidur,sest möödasõidul laksasin 100 pealt 3 rauda ja andsin tuld...korraga kärss taga...selgus,et SFI on loom
....jälle kord sammud siis poodi ja uus LUK`i komplekt näppu....järgmine tiir poodi oli siis rihmade ja rullikute järgi...jällegi täis komplekt uusi asju ja külge...sai vahetatud ka kõik õlid korralike BP õlide vastu nii mootor,kast,kui roolivõim!
Kuna oli üle mitme aasta esimene esiveoline,siis talvel käsaga mängimine lõppes väikses kraavis(häbi lugu aga mis seal ikka,vähemalt tunnistan oma viga:) ) , see nali läx siis maksma esistange ja ühe amordi....amortidega oli asi lihtne, jällegi Raunexisse tiir ja kaks tuliuut Bilsteini kaasa ja alla, koos sinna kuuluvate läbilöögi pukside ja pöörd laagritega...stangega polnud nii lihtne,sai pildi järgi gup-tuningust tellitud, kohale jõudes selgus,et minu tingimuste jaox liiga madal. Siis sain kasutaja urxi käest nii esimes kui tagumise originaal stange,millele said külge liimitud rieger style laiendid...stanged siis veel poolikud...ootasid kevadet. Said tellitud ka karbi laiendid ja väike ``moosiriiul`` taga luugile. Vahepeal sai ka mootorisse igavusest sisse piilutud, kõik perfekto ilus, kulumis jälgi pole....hüdrotõukurid said läbi pestud ja väikene hommikune klõbisemine ka kadunud. Said vahetatud,siis kõikvõimalikud tihendid Reinch`ide vastu mootoris. Mingi hetk sai ära ostetud ka tutikas ring tuning tulesid,ette musta põhjaga ingli silmad ja taha musta põhjaga ringid, plaan veel ette laiendi õhu avadesse osta Power LED päevasõidu tuled ja need koos LED parkide ja ingli silmadega panna automaatlülitusega tööle. Vahepeal sai ka väljalase ümber ehitatud...oma eelmise auto vraki alt, milleks siis MB SLK 200K, sai võetud 2 kõrvuti sport katti ja toruärist sai ostetud 63mm toru... ette said siis kõrvuti katid,sealt edasi 63mm toru ja lõpu pütiks sai üx seilenceriga jap-style pütt...sound nagu wrc-l:) algul oli lõbus aga nüüd käib suht närvidele...ilmselt vahetan tagumise püti SLK alt võetud SPARK`i vastu välja!!! Karbi laiendeid proovides lõi jälle kiiks kupli alla ja leidsin,et ikka ei meeldi...teen ise disain ja lasen painutada korralikust plekist , keevitab külge ja asi vask,ei jää mingid sita korjajaid ja auto mädandajaid. Lähiajal siis plaanis auto ilu vigade pärast poolest saati ära värvida ja uued jupid külge kruvida! Aalux rehvidest sai siis veel hiljuti uued MOMO Black Torque 3000 17`` veljed ostetud ja uued rehvid 215/45 R17.....velgedega jälle väike kiiks peas...kuna seda mudelit mis mulle disainilt meeldis toodetakse aind musta,siis plaan üle värvida ka velje mustad kesk osad suureteralise hõpedase metallikuga. Pilte tuleb ka kunagi...
Plaan oli SLK kompressor ka kapoti alla panna aga see tuleviku muusika...enne vaja välimus korda saada!!!
Ootan siis huviga soovitusi ja kommentaare...
_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....