Tegu järjekorras minu neljanda autoga ja teise calibraga
Eelmise calibra kohta saate lugeda siit:
http://www.calibraclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=19&t=6843 Vahepeal oli ka baierlane, kuid see on juba teine jutt
Niisiis, antud isend sai ostetud Sepa Autopoest Tartust. Sellise valiku kasuks otsustasin hea hinna, väga hea auto seisukorra ja aastarvu tõttu. Tehnika toimib kenasti ja tundub, et masina eest on hästi hoolt kantud ka sveitšist, kus ta pärit on. Sõita on temaga hea, jookseb otse ega kisu tee peal. Pesuga on vaeva nähtud, isegi põhi on puhtaks tehtud
. Lahtist roostet kerel ei ole kohanud veel, kuid karbi plastikud peaks maha võtma ja vaatama sealset olukorda. Ukse all karbi ühendustkohas on näpuotsa suurune "mullitus", mis kindlasti korda saab tehtud mingi aeg. Põhi ka väga korralik
Siiski on see calibra veidi teistest erinev - nagu pealkirjast näha, on nimetuses keke rosberg - auto, mida on toodetud 1000 tükki.
Tehnilised andmed:
mootor 2.5 v6 ecotec x25ex
käigukast manuaal ! (5)
Lisadena mainin ära el aknad, kaks airbagi, tehase signa? (pulti pole
) konditsioneeri, veojõukontrolli, el peeglid soojendusega, lisaks tagumisele ka esimesed udutuled, peeglid päikesesirmides valgustustega + moodlight, kompuuter ja muu tavaline. Lisaks olemas hooldusraamat 2004 aastani. Pmt täislisad, v.a istmesoojendused.
Keke rosbergile iseloomulik:
-30 Irmscher madaldus, Irmscher tagaspoiler (koos passiga), valged kellad, lisanäidikud keskkonsoolil, kollase/halli triibuga istmed, vastavad embleemid, nahkrool (värskelt nahatatud) ja -käigukanginupp ning vastavad valuveljed - 16" BBS-d.
Mõned värsked pildid ka, mis seebikast välja pigistasin
:
Teha oleks vaja: korralised hooldused (õlid, rihmad, filtrid jne), kaduma peavad need jubedused külgsuunatuled
, summuti keevitus tuleb tõenäoliselt ette võtta, kont on ka tühi, p.e ABS-i andur vigane.
Teha on plaanis: õrn toonkile lasta panna, kere talveks ette valmistada (mastiks jms) ja kunagi tahaks need BBS-d siiski valgeks võõbata. Puldist kesklukust tunnen puudust.
Mina olen autoga igatahes rahul. Rõõmsaks teeb see, et pole teda reostatud Läti prahiga, vaid originaalina hoitud
.
Minu poolt praeguseks kõik. Kriitikat paluks nüüd
Lauri