Vahepeal saanud jälle natuke aega auto kallal tegelemiseks.
Sain lõpuks need tagatuled ära vahetatud tavaliste vastu, lexused tegid auto kuidagi ufoks minumeelest.
Ja nagu kõige muugagi on ju ka tagatuled opeli omad e fantoomprobleemidega... Ma sain tööjuures terve päev mässata nendega. Kui sain lähituled ilusti põlema, ei põlenud üks pidurituli ja kui seegi eluvaimu sisse võttis lõpetas teine lepingu. Ning kui mõlemad ilusti põlema sain ei olnud võimalik neid enam ära kustutada ja nagu tellitud murdus seal ka mingi kontakt veel ära. Lõpuks(ca 3h hiljem) sain tööle, siit ka küsimus: kas sõiduajal põlevad pidurituled nö tavaliselt ja pidurdusel löövad täisvõimsusel hõõguma või on sõiduajal kustus? Sellel ju 2 hõõgniiti...
Kruusatee kivide poolt läbistatud alumiiniumvõre sai uuendatud.
Need ilma raamita kojamehed kõlbavad küll ainult mõnel üle küüru tõmbamiseks. Nii kui linnast väljas hakkavad vahele jätma ja siis sõidadki nagu marko märtin kui tal kapott lahti oli, mingist pilust välja kõõritades.
Autol nüüd 2 antenni, sest ei mõista mina kuhu ja mis antenni kaablid veetud on ja kumb ühendatud on
. Kuid ei saa lihtsalt jagu fantoomsahinast raadios kui võim töötab???
Mingid suht siledad talverehvid sai kah viimases hädas alla väänatud, st teatud nippidega muutub auto külgsuunaliseks liikuriks
Plaanis jahutus järgmiseks korda teha, no ei lähe soojaks. 90 olen välja pigistanud seierist ainult ummikus. Arvatavasti termostaat läbi ja läheb vahetusse vms + kogu süsteemi puhastus ja uus tosool, kui leian koha kus seda kõike tegema hakata.
Käsipidur teeb lollusi... Peab uurima...
Plaane on terveks eluks peas valmis mida teha ja muuta, rahakott jääb õhukeseks kuidagi...
Keegi on ühendanud tuledelüliti läbi süüte? Idee poolest siis ei peaks seda lülitit näppima üldse siis ju, kui süüte välja keerad kaob lülitilt pinge ja tuled automaatselt kustus...
Üritan homme oma juba kenamast calibrast ka pildid ära klõpsida.