*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 14:35

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 20, 2009 22:43 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mär 29, 2009 0:12
Postitusi: 18
Asukoht: Pärnu
Tere Calibraklubi!!
Kuna päris tükk aega olen silmanurgast Calibraid piilunud, siis sai täna üks eksemplar ära toodud. Auto on tehniliselt heas korras ja päris mitmed osad vahetatud. Pisike viga on küll olemas, nimelt esi pamprit pole küljes. Omanikul oli see küll olemas aga liiga räbal ja tuleb uus panna. Esiklaas on ka kivi saanud ja tuleb ka välja vahetada.

Mootor on tavaline pommikindel 85kw ja aasta 1991.
Meelega saigi just 85kw valitud kuna see öko. ecotecist läksin kaarega mööda;)

Lisasid midagi erilist pole ainult elektrilised peeglid ja esimesed udukad (vaja ainult külge installida)

Plaanid on sinna esimese asjana esiklaas ja pumper külge panna ja siis madaldusvedrud. Mingit ulme tuuningut harrastama ei hakka aga eesmärk on sellest Opelist auto teha :D Iluvigu ikka esineb aga tegemist on ikkagi 1991 aasta autoga.

Kuna auto on kaheksa kuud seisnud siis esineb sellel mõnigaid anomaaliaid nagu näiteks poole tee peal sai natuke kuuma andmisega liiga hoogu mindud ja summuti toru otsustas katalüsaatori juurest saba anda. Ma arvan, et terve Sindi ja Paikuse rahvas on nüüd natuke kuri:D Need hääled mis sealt tulid löövad ka kõige vingema sport püta detsibellid pika puuga üle :D Esitulede reflektor on roostes ja juhi uks ei taha vabatahtlikult lukku minna aga need annab korda teha.

Nüüd ootab auto pamprit ja klaasi ja siis saab ülevaatuse ka ära teha.
Võibolla saab pampri leidmisega keegi mind aidata?? Väga udupeenet tuuningut ei taha aga võiks terve olla.

Natuke pildimaterjali ka:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Pilt


Viimati muutis Badass, Laupäev Okt 09, 2010 14:14, muudetud 2 korda kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 20, 2009 22:50 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Heh vähe loll küsimus aga kas seda mootorit on õliga pestud?
Muidu cali nagu cali ikka. :mrgreen:

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 20, 2009 22:52 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mär 29, 2009 0:12
Postitusi: 18
Asukoht: Pärnu
Ei ole ma loodan :D Ei oska öelda ka, ma selle omanik alles vaevalt päevake olnud. Aga ma usun, et klapikambrikaane tihend laseb läbi aga see mure on varsti lahendatud.

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 20, 2009 22:57 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Badass kirjutas:
Ei ole ma loodan :D Ei oska öelda ka, ma selle omanik alles vaevalt päevake olnud. Aga ma usun, et klapikambrikaane tihend laseb läbi aga see mure on varsti lahendatud.



Igaksjuhuks kontrolli õli tase üle kui nii palju välja ajanud...
Seda värvi esistangesid on päris palju pakkumises hetkel kola siin foorumis veits ringi ilmselt leiad kiiresti.

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 23, 2009 21:56 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mär 29, 2009 0:12
Postitusi: 18
Asukoht: Pärnu
Kuna eile sai põhja all korralik rappimistöö ette võetud siis tuli täna poodi shoppama minna.
Toodud sai siis uus aku; kõikvõimalikud filtrid ja tihendid, mootori õli; küünlad ja küünlajuhtmed; pidurivoolikud; jagaja kaan ja rootor.

Nädalavahetuseks jõuab kohale summuti kogu täiega. Püksid; keskmine ja tagumine pütt pluss veel Lambda andur.

Pilt

Pilt

Summuti nägi üsna jube välja ja läheb vahetusse. Sellises seisus olin sunnitud sõitma ka pool teed Tallinnast Pärnusse :D :

Pilt

Kollektorist pükste eemaldamine lõppes ühe purunenud poldiga mis tuleb nüüd välja puurida:

Pilt

Katalüsaator on üllatavalt heas seisus.....õnneks, üks asi vähem vahetada:

Pilt

Kuna lambda on eriti kõvasti kinni põlenud ja on võimatu tervelt kätte saada, tuleb ka see vahetada:

Pilt

Tegemist jagub ja vähemalt ei hakka igav :D

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 23, 2009 22:09 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Lamda saad lahti seda kuumutades leeklambiga või millegi sarnasega.

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 23, 2009 22:36 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mär 29, 2009 0:12
Postitusi: 18
Asukoht: Pärnu
Sega kirjutas:
Lamda saad lahti seda kuumutades leeklambiga või millegi sarnasega.


Ära ei küpse nii? :shock:

Üritan kätte saada aga uus juba nagunii tellitud.
Ei teagi millises seisus vana on üldse. Võibolla korralik aga kuidas kontrollida? On võimalik?

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 23, 2009 23:14 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Teeninduses kontrollitakse :mrgreen: (kuidagid sai testeriga ka kontrollida aga ei mäleta kuidas) :oops:
Kuumutad seda keerme kohta vb vaja isegid punaseks ajada aga tuleb lahti 8)
Ära ei küpse.

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 23, 2009 23:18 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Nov 28, 2007 23:01
Postitusi: 178
Asukoht: Pärnu
Lisan siia ka omaltpoolt mõne sõna;)
Õlitase meetoris on täiesti normmis aga kaan tõenäoliselt selline seetõttu,et ei ole seda kunagi puhastatud.On näha,et värsket õli seal väga palju ei ole,kuid jah,tihend läheb vahetusse.
Ja see krdi lambda on ikka nii kõvasti kinni,et on kohe :shock:
Aga eks püüan bäädäässale abiks olla selle Cali ellu aäratamise juures nii palju,kui võimalik :wink:

_________________
VW Golf IV;Yamaha XJR1300


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 23, 2009 23:51 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mär 29, 2009 0:12
Postitusi: 18
Asukoht: Pärnu
Käpard kirjutas:
Aga eks püüan bäädäässale abiks olla selle Cali ellu aäratamise juures nii palju,kui võimalik :wink:


See kes kellele abiks on polegi nii selge :D
Eks üritame koos ennast harida sellel alal.

Lambdaga veel selline lugu, et poes müüdi karbis seda nii, et kolm juhet olid lahtiselt st. lahtised otsad aga vanal oli küljes ka pistik. Kas sinna tuleb siis vana pistik külge tinutada või käib sinna mingid spets otsad või muud sellist?

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Apr 24, 2009 2:27 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Üldjuhul odavatel lambdadel ongid nii et ainult 3 otsa niiet vana juhe läheb kasutusse :mrgreen:

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Apr 25, 2009 21:18 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mär 29, 2009 0:12
Postitusi: 18
Asukoht: Pärnu
Sega kirjutas:
Üldjuhul odavatel lambdadel ongid nii et ainult 3 otsa niiet vana juhe läheb kasutusse :mrgreen:


Sellel eksemplaril oli jah hind natuke liiga kahtlaselt odav ja ei riskinud osta. Võtsin natuke kallima ja sellel oli juhtmed ja pistikud ka küljes.

Täna proovisime uut summutit alla ja kõik sobis ilusti, ainult uutel pükstel pole lambda pesa. Üritab nüüd vanalt pükstelt see pesa kogu täiega uue külge installida.

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Apr 25, 2009 23:18 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mai 17, 2007 19:43
Postitusi: 1361
Asukoht: PÄRNU
sest lambda aukuga sum.püksid on tunduvald kallimad kui tavalised.
homme annan teada kui keevitama saad tulla .

_________________
Opel Omega 2.5 v6
Audi 80 2.0
ww polo 1.2 tdi

Pakkuda mõningaid varuosi calibrale.
58928773


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Apr 26, 2009 21:52 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mär 29, 2009 0:12
Postitusi: 18
Asukoht: Pärnu
Täna installisime summuti alla ja tulemus on väga hea.
Hääl on meeldivalt vaikne ja ei plärise nagu enne. Veidi oli vaja ka keevitada lambda pesa siis uutele pükstele mida originaalis seal küljes pole. Tulemus selline:

Pilt

Alguses:

Pilt

Pärast:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Vahetatud ka karteripõhja tihend, aku, õlifilter, jagajakaan, rootor ja küünlajuhtmed.

Originaal pütt on piisavalt hea silmale vaadata ja otsetoru ja basuukat ei taha sinna külge keerata :D Põhiline eesmärk on selle pilliga ülevaatuselt iga kell läbi saada. Ei viitsi iga aasta pooli auto pilpaid ajutiselt ümber vahetama hakata, et ülevaatuselt läbi saada. Sportpütal on kindlasti mahlane hääl aga tegemist ei ole ju turboquattroga vaid 85kw. Selle kohta käib ütlus, et palju kisa aga vähe villa :D

Tegemist on veel kuhjaga 8)

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Apr 26, 2009 22:56 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Dets 30, 2007 0:45
Postitusi: 436
Asukoht: Võru/Tartu
mnja sumpa on ilus 8) kus kohast ostsid sumpa ja palju täispikkus maksma läks? :)

_________________
Oli kunagi :twisted: Calibra 2.0 85kw, 94a :twisted:


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11