*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Apr 19, 2024 9:05

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 75 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 14, 2009 20:50 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Apr 27, 2005 23:24
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
Sega kirjutas:
Üritus ju tulemas, laupäeval saad proovida siis 110kw vastu ja miks mitte ka 125kw vastu...
Veerandmiil näitab kõigeparemin milleks see masin võimeline on...
Aga edu. :P

Lugupidamisega: Sega


Las enne paneb MS peale ja korralikult seadesse ja siis võib joonestada. Ega siis kiiret ole :)

kavatsed üle 0,6bar ka keerata?või see valuläveks mootorile seatud? mootori sisu stock?


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 14, 2009 22:25 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mai 17, 2007 19:43
Postitusi: 1361
Asukoht: PÄRNU
see jutt et 130+kw
naljajutt,
paljas turbo ei saavuta ega ei hakka saavutama ni palju lisa kw-te stok motoga .
:mrgreen:
võid need turbo tigusi panna kuhu tahad kasvoi sumbuti toru otsa ta ei saa nii palju juurde anda nii palju kui mina tean.

_________________
Opel Omega 2.5 v6
Audi 80 2.0
ww polo 1.2 tdi

Pakkuda mõningaid varuosi calibrale.
58928773


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 14, 2009 22:48 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Mai 02, 2008 12:18
Postitusi: 68
sass432 kirjutas:
KAHTLEN SELLEST :mrgreen:

Mitte kedagi ei huvita, milles sa kahtled.
Sega kirjutas:
Üritus ju tulemas, laupäeval saad proovida siis 110kw vastu ja miks mitte ka 125kw vastu...
Veerandmiil näitab kõigeparemin milleks see masin võimeline on...
Aga edu. :P

Lugupidamisega: Sega


Auto veel vähe poolik, lisaks puudub ülevaatlus :lol: ja kindlustus hetkel veel. Ehk mõni teine kord.

Palju stock 16v calibra realselt sõidab 1/4 miili? Tehakse antmetel 16.4 sek (8v aeg 17.4)
Sama v6 kohta, ega ta ka suur kiirem ei ole healjuhuk suts alla 16 seki?

Ei hakka oma arvamust avaldama enam, muidu tuleb jälle pool lehte mõtetut juttu. :lol:

Edu läheb alati tarvis.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 14, 2009 22:52 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Mai 02, 2008 12:18
Postitusi: 68
sass432 kirjutas:
see jutt et 130+kw
naljajutt,
paljas turbo ei saavuta ega ei hakka saavutama ni palju lisa kw-te stok motoga .
:mrgreen:
võid need turbo tigusi panna kuhu tahad kasvoi sumbuti toru otsa ta ei saa nii palju juurde anda nii palju kui mina tean.


Järelikult ei tea sa s*ttagi. 8) Näiteks nukkvõllil ja väntvõllil vahet teed? :lol:
Tilhanäppijatel paluks mitte siia teemase mõtetud poste teha. Kui midagi asjalikku küsida vms. olen nõus igati vastama.

-MarX- kirjutas:
Sega kirjutas:
Üritus ju tulemas, laupäeval saad proovida siis 110kw vastu ja miks mitte ka 125kw vastu...
Veerandmiil näitab kõigeparemin milleks see masin võimeline on...
Aga edu. :P

Lugupidamisega: Sega


Las enne paneb MS peale ja korralikult seadesse ja siis võib joonestada. Ega siis kiiret ole :)

kavatsed üle 0,6bar ka keerata?või see valuläveks mootorile seatud? mootori sisu stock?


0.6bar-i on lihtsalt igapäevaseks sõiduks. Muidu inglased väidavad et kannatab 12PSI-ga (0.83bar) lasta stock ECUga. Aga mul hetkel väike IC seega hoian vähe tagasi.
Töödeldud kolbide, kangemate kepsugeda ja MS-iga pole ka 1.4bari probleem.
Ja 1/4miili kannatab ka kindlasti suurema rõhuga sõita :twisted:
Sisu on jah stock, kaant väheke porditud, klapid sooveltatud jne.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 14, 2009 23:50 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Apr 27, 2005 23:24
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
surveastet ka madalamaks ajanud? paksem tihend? stock?
kui ei eksi siis 16v kolvid pealt ära treida(surveastme madalamaks) ja peaks sobima ilusti ne mootorile.
Seda et 16v kolvid valule hästi vastu peavad on george juba ammu tõestanud

nojaa aga lihtsam on ikka MS peale minna, mitte tava ECU´ga jamada.

ise sõitsin peaaegu stock 8v 16,69, Tönuril oli rohkelt näpitud ja MS ning tyhi auto 15,76 millega stock v6le koti pähe tõmbas.
Selle v6 praegune parim on 15,42
Jutt siis vabalthingavatest.
Ehk siis tahan seda öelda, et seadesse saad siis ei pea v6 väga kartma

aga edu ehitamisel


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 14, 2009 23:57 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Mai 02, 2008 12:18
Postitusi: 68
-MarX- kirjutas:
surveastet ka madalamaks ajanud? paksem tihend? stock?
kui ei eksi siis 16v kolvid pealt ära treida(surveastme madalamaks) ja peaks sobima ilusti ne mootorile.
Seda et 16v kolvid valule hästi vastu peavad on george juba ammu tõestanud

nojaa aga lihtsam on ikka MS peale minna, mitte tava ECU´ga jamada.

ise sõitsin peaaegu stock 8v 16,69, Tönuril oli rohkelt näpitud ja MS ning tyhi auto 15,76 millega stock v6le koti pähe tõmbas.
Selle v6 praegune parim on 15,42
Jutt siis vabalthingavatest.
Ehk siis tahan seda öelda, et seadesse saad siis ei pea v6 väga kartma

aga edu ehitamisel


XE kolvid sobivad, aga aint koos kepsudega, sõrm on erinev. Georgil jah, enne annab keps järgi. :lol: Surveaste stock. 9.2:1 surveastmega kannatab turbotada küll.
Need ajad tavarehviga?

Turbos make torque, and torque makes fun. :idea:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 15, 2009 0:44 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Apr 27, 2005 23:24
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
tavarehviga ikka jah.
NE hea mootor millepeal kätt harjutada :)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 15, 2009 0:45 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Kusjuures, ma lasin kunagi Rene (nüüdseks Mihkli) vectra c20ne mootori kolbe cnc- pingis madalamaks töödelda, ise küll teemasse ei süübinud kuid tõenäoliselt vectra mehed huupi sellist lüket ei teinud, seega võib ka sealt tulemust loota.
Muidugi tõestuseni asi ei jõudnud, üks kepsusõrm hakkas sõitma ja rikkus nii ploki kui ka (vist) kolvid ära.

Jõudu katsetamisel ja edu MS-i paigaldusel (ja tööle saamisel) :mrgreen: (endal ka just läbitud teema)

_________________
Calibra 3.0 V6 RWD 1/4 miili 13,99; 0-100kmh 5,9sek ex turbo 4x4
Opel Omega b c20let AC mile 2012 244km/h - Nüüd 3.0 v6Turbo


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 15, 2009 1:37 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Mai 02, 2008 12:18
Postitusi: 68
No-kia kirjutas:
Kusjuures, ma lasin kunagi Rene (nüüdseks Mihkli) vectra c20ne mootori kolbe cnc- pingis madalamaks töödelda, ise küll teemasse ei süübinud kuid tõenäoliselt vectra mehed huupi sellist lüket ei teinud, seega võib ka sealt tulemust loota.
Muidugi tõestuseni asi ei jõudnud, üks kepsusõrm hakkas sõitma ja rikkus nii ploki kui ka (vist) kolvid ära.

Jõudu katsetamisel ja edu MS-i paigaldusel (ja tööle saamisel) :mrgreen: (endal ka just läbitud teema)


Miks sõrm sõitma hakkas? See peaks seal ülitihedalt olema ju. Võibolla siis mõtekam panna xe kolvi(töödeldud) + kepsud, ei ole vaja seda asja karta.
Mismoodi neilt kolbidelt maha lasid? selle klapi süvenduse ümmarguseks?
Nii? Sellisel viisil tuleb surveaste ~8.2:1 kanti.
Pilt
Aga osutad muidu ikka sellist teenust? :mrgreen:

MS tuleb ehk alles suve lõpupoole, aga mul juba "basic mapid" olemas :lol:

-MarX- kirjutas:
tavarehviga ikka jah.
NE hea mootor millepeal kätt harjutada :)

On küll jah. Laiali läheb, pole hullu. 8)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 15, 2009 2:35 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Jap, samamoodi nagu joonistel.
Ma viitsisin selle diiliga ainult selle pärast tegeleda, et mu enda xe kolvid läksid ka töösse ning polnud raske ühe korraga kaks komplekti kohale viia seega ei tahaks nendega hetkel küll tegeleda.
Samas, varsti läheb üks komplekt jälle töösse ning siis võib ju sinu omad ka ligi võtta kuid millal se juhtub, ei tea.

_________________
Calibra 3.0 V6 RWD 1/4 miili 13,99; 0-100kmh 5,9sek ex turbo 4x4
Opel Omega b c20let AC mile 2012 244km/h - Nüüd 3.0 v6Turbo


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 15, 2009 19:30 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Mai 02, 2008 12:18
Postitusi: 68
No-kia kirjutas:
Jap, samamoodi nagu joonistel.
Ma viitsisin selle diiliga ainult selle pärast tegeleda, et mu enda xe kolvid läksid ka töösse ning polnud raske ühe korraga kaks komplekti kohale viia seega ei tahaks nendega hetkel küll tegeleda.
Samas, varsti läheb üks komplekt jälle töösse ning siis võib ju sinu omad ka ligi võtta kuid millal se juhtub, ei tea.


Ma mõtlesin, et sa ise teed naid, aga sellessuhtes, mul endal ka üks tegija olemas. Vaatab ka viitsib nende kolbidega jännata 8)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Apr 19, 2009 10:40 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Mai 02, 2008 12:18
Postitusi: 68
http://www.youtube.com/watch?v=x9oIzIQxe64


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Apr 19, 2009 10:46 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Mai 02, 2008 12:18
Postitusi: 68
http://www.youtube.com/watch?v=x9oIzIQxe64
Pilt

Pilt

Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Mai 23, 2009 17:33 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Mai 02, 2008 12:18
Postitusi: 68
18E nukkvõll vs c20ne nukkvõll

Pilt
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 24, 2009 13:57 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Jaan 19, 2009 15:09
Postitusi: 26
sass432 kirjutas:
see jutt et 130+kw
naljajutt,
paljas turbo ei saavuta ega ei hakka saavutama ni palju lisa kw-te stok motoga .
:mrgreen:
võid need turbo tigusi panna kuhu tahad kasvoi sumbuti toru otsa ta ei saa nii palju juurde anda nii palju kui mina tean.


Ole hea ja mine häbene nüüd oma juttu kusagil nurga taga....


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 75 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11