*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 10:37

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 75 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede Sept 04, 2009 20:10 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Mai 02, 2008 12:18
Postitusi: 68
Reims kirjutas:
Mahub ära selle kollega?

Mõõtude järgi mahub ilusti ära, aga reaalselt pole veel proovinud 8)
WG ka vaja kuskiel mahutada.

Ãœks pilt siis ka kust saab midagi aru.
http://www.upload.ee/image/182773/P9040171.JPG


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Sept 04, 2009 21:40 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Mär 24, 2009 20:57
Postitusi: 232
Asukoht: soome, espoo
Keevitamist veel küllaga!
Aga elektroodiga keevitad ?

_________________
Nii kuidas sina Calibrale nii Calibra sulle!:D:D


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Sept 04, 2009 22:22 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Mai 02, 2008 12:18
Postitusi: 68
Kapoti alla mahub ära, downpipiga on küll suht kitsas, aga saab hakkama.
Keevitan täidistraadiga.
Keevitamist on jah veel omajagu, nüüd kõik jupid omad kohad leidnud ja tarvis kõik kokku keevitada.
Keevitusõmblused muidugi ei kannata mingit kriitikat, algaja alles... :oops:

Pildimaterjal:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Nüüdseks juba 90% kokkukeevitatud.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 15, 2009 8:01 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Mai 02, 2008 12:18
Postitusi: 68
Nüüdseks on juba ammu mootor maas ja laiali. Läbib noorenduskuuri ja peale lund uuesti peale.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Nov 25, 2009 16:25 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Mai 02, 2008 12:18
Postitusi: 68
Hetke seis siis selline, kui kedagi huvitab.

Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Nov 25, 2009 17:35 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Jaan 26, 2009 11:12
Postitusi: 267
Pane ikka pisut suurem pilt :mrgreen:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Nov 25, 2009 17:48 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Jaan 30, 2003 12:54
Postitusi: 948
Asukoht: Tallinn
Suurem pilt
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Nov 25, 2009 19:05 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Mai 02, 2008 12:18
Postitusi: 68
Hetkel veel pole WG lõplikult paigas, aga selle teen lõpuni ära.
Oleks kellegil soovi sellisele kompotile? (Turbo, kollektor, wg, wg downpipe-i jupp kah.)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Jaan 10, 2010 17:05 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Mai 02, 2008 12:18
Postitusi: 68
Pole siis tahtmist kellgil oma 85kw pilli kiiremaks suts teha? :D

Vajadusel võin abistada ka jõu/nõuga.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Jaan 10, 2010 22:32 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Dets 14, 2009 9:09
Postitusi: 52
müüd seda kõike v?

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Jaan 10, 2010 22:59 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Dets 14, 2009 9:09
Postitusi: 52
Sega kirjutas:
urmo1989 kirjutas:
selline asi et ma eest poolet lugesin et koonusfilter annab 10kw juurt :shock: kas selline asi on ka võimalik kui ajus ei ole midagi tehtud ma olen kuulnud seda et kui aju ei ole käpitud siis ei ole sellest koonukast midagi kasu kuna õhku võtab ta ikka ühte moodi.




Omg ma lääpas ja naeru kätte lämbumas.
Koonukas ei anna pm muud midagid kui "vabama" õhu võtu ja hea hääle.
See mida see juurde annab ei tunne per##ega ka mitte.
Tahad midagid tuntavalt juurde saada siis soovitan üle minna Ram-Air süsteemile.

Kaugel masin juba on?


tohib ma natukene vaidlen vastu?
sama juttu räägitakse kati, sisselaske jne asjade kohta

sisselaske muutmine: vabam sisselaske õhk/või keerlev õhk vähendab kütusekulu(a'la 0,5l per 100) ja tõstab mootori performance tegurit, kuna ühk pääseb kiiremini ja seega vähem soendatult sisselaskesse, edasi juba vabam sisselase ja külm õhk sisselaskesse, pikendab mootori eluiga ja tõstab toonust, tekitab mõnusa lisa hääle.

väljalaske muutmine: rv kollektorid jne., vähendab väljalaske takistus ning kuna see väljalaske gaas vabalthingaval ei pea midagi ringi ajama on mootorile parem, kui kütusevahetus silindris tekiks kiiremini, parandab jällegi mootori toonust ja eluiga, väljalaske torustik jämedamaks ja kat vahelt ära, parandab seda veelgi.

iga väiksemgi muudatus sisselaskes ja/või väljalaskes annab parema või katastroofilise tulemuse, kui paned otse originaal korfu vollale koonuse otsa ei paranda see just paljut, kuid kui vahetada see ka toru vastu välja paraneb tunduvalt mootori töö.

aga selle hetkel jutuks oleva auto kolle kohta küsiks, et mis arvestuste kohaselt sa vl kolle runnerid tegid? kuidagi esimene pütt jookseb pikaks ja väga laineline on.

võite mu juttu naerda või teha mis tahes, kuid nii see paraku on, (1,3 mitsu lancer 55Kw näitas ilma koonusetta 52Kw ja koonusega 56kw ja toru ja koonusega 59,5Kw) peale väljalaske sirgendamist ja jämedama toru liasndumist ning hooratta vahetust(alumiinium) ja plokikaane portide lihvimist sai juba 68Kw 1,3 mootorist, see kõik on originaal ajuga.

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Jaan 10, 2010 23:09 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Mai 02, 2008 12:18
Postitusi: 68
Kollektor on tehtud nii, et 1 ja 3 on võrtse pikusega, 2 ja 4 võrdsed.

Koonusfiltri jutt ei puutu üldse siia teemase.

Müügiks siis oleks selline komplekt, et:
Kolle
Turbo
WG
Jupp downpipe-i

Kui vaja siis sätin ise WG paika ka, kui ei, annan vajalikud flantsid.

Aga kui pakub miski muu ka huvi siis võib küsida.

Pakuda oleks ka
Calibra turbo IC ja radiatorit.
Kütuserõhuregulaatorit
Kui kellegil vaja siis c20ne ja c20xe pihusteid 4tk mõlemaid.
18E mootori nukkvõlli normaalse pakkumise korral.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Jaan 10, 2010 23:53 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Dets 14, 2009 9:09
Postitusi: 52
mis selle combo eest küsid?

edit: aga muidu kollel tekibki nüüd voolavusprobleem, kuna esimene ja kolmas on pikemad siis nendes hakkab tekkima suurem kolle rõhk(TIP) mis võib spoolout'l tekitada surge ning võib tekkida "knok" turbos. Kuid samas enamus autodel stock kolle ongi ju 4 to 1 to turbo kollektoritega seega pead ei anna.

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 11, 2010 0:15 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Mai 02, 2008 12:18
Postitusi: 68
paikas kirjutas:
mis selle combo eest küsid?

edit: aga muidu kollel tekibki nüüd voolavusprobleem, kuna esimene ja kolmas on pikemad siis nendes hakkab tekkima suurem kolle rõhk(TIP) mis võib spoolout'l tekitada surge ning võib tekkida "knok" turbos. Kuid samas enamus autodel stock kolle ongi ju 4 to 1 to turbo kollektoritega seega pead ei anna.

Ei teki seal midagi, kohaliku turbotarga pool heaks kiidedtud kuni 300hp jaoks.

Ja aga selgita miks sinuarust pikem runner tekitab kõrgemat rõhku?

Kui pakub huvi siis anna aga minna ja tee oma pakkumine.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Jaan 12, 2010 1:36 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
paikas kirjutas:
mis selle combo eest küsid?

edit: aga muidu kollel tekibki nüüd voolavusprobleem, kuna esimene ja kolmas on pikemad siis nendes hakkab tekkima suurem kolle rõhk(TIP) mis võib spoolout'l tekitada surge ning võib tekkida "knok" turbos. Kuid samas enamus autodel stock kolle ongi ju 4 to 1 to turbo kollektoritega seega pead ei anna.




:lol:
Sry, aga kas sul on üldse ÕRNA aimugi mis sa räägid :?:
Turboclubis oledki vaikseks jäänud, luuletusteteema oli vast liiga mõru?

Aga cthen, mis värk on? Jääb asi katki?Midagi vingemat plaanis?

_________________
Calibra 3.0 V6 RWD 1/4 miili 13,99; 0-100kmh 5,9sek ex turbo 4x4
Opel Omega b c20let AC mile 2012 244km/h - Nüüd 3.0 v6Turbo


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 75 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11