*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 3:11

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 07, 2009 21:31 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 16, 2008 18:18
Postitusi: 141
Asukoht: Tartumaa
Minu masin on siis selline: (talvine look)
Pilt Pilt
Ostsin ta 2008 a lõpus talvel Viljandist kellegi toreda naisterahva käest. Teadaolevalt sõitis auto 2004. aastani saksas, siis paar aastat Tartus, siis Viljandis ja nüüd on minu käes - Tartumaal tagasi.
Ise olen suht rahul diiliga, seni on asjad päris hästi läinud. Ostsin kohe juurde valuveljed ja talverehvid (needsamad, mis ülemisel pildil), suvekomplekt oli ostes peal ja läheb peagi uuesti alla. Peale ostu käisin töökojas ka, vahetati nipet-näpet värki (piduriklotsid jms), pingutati rihmad, tehti käsipidur korda jne..
Ostmisest saati on mootoris klõbin olnud - nukkvõll on kulunud ja tahab vahetust, aga kuna see väga kulukas ettevõtmine, sõidan praegu klõbinaga.
Olen nüüd mõne päeva uurind-puurind autot, talvel polnud eriti võimalust, praegugi õues.
Teoreetiliselt võiks ja peaks tegema järgnevat:
-Ventrihm (või geneka rihm) vahetada, viliseb rämedalt. (K: kuidas teada saada, KUMB vahetada tuleks?)
-ÕLI lekib kusagilt, avastasin paar päeva tagasi. Eile tegin pintsliga puhtaks, täna paistis, et immitseb seda plokikaane tihendi vahelt. KUI ongi tihend, siis on jama.:P. (Küsimus: Soovitati silikoni või hermeetikuga proovida, ehk saab pidama. KAS SELLEKS TULEB PLOKIKAAS EEMALDADA?)
-Õlivahetus (ei tohiks suuremaid probleeme valmistada...)
-Paar uut pirni - numbrituli ja udukas.
-Uus AKU
-Vahatada tahaks ka enne suve
-Ülevaatus ja muu sellega kaasnev võimalikult kiiresti.
-Tungrauakaitse (räägitud foorumlasega Tartust, lähen millalgi järele.)
....ja TEOREETILISELT oleks ju ilus, kui midagi esispoilaga ette võtta. (Ostes olid lisatuled, eile eemaldasin, aga spoilas on kruviaugud jms.)
PS: Mingi kala vist on veermiku juures ka. (vaata pilti ja ütle, mis viga on?)
Pilt
Eks ma vaikselt nokin siin. Vähemalt saab kogemusi, kui mitte muud. Kuna kõik see see nõuab kõvasti finantsi ja ise olen alles õpilane, ei hakka mingit ulmet arendama, vaid üritan lihtsalt korras, puhta ja ilusa hoida.
Aa, SUPAKAS[ :D ] on ka sees, (ostes oli). Ja roostet veidike - paar pilti ka. See tagakoopa juures pole läbiv veel, aga geniaalseid ideid, mida sellega ette võtta?
Pilt

_________________
Pilt


Viimati muutis Matu, Esmaspäev Apr 13, 2009 17:32, muudetud 1 kord kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 07, 2009 21:39 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mai 17, 2007 19:43
Postitusi: 1361
Asukoht: PÄRNU
selle silla pildil on reaktiiv varda kont on pooleks tüüpiline värk.
aga mudu rohkem pilte autost

_________________
Opel Omega 2.5 v6
Audi 80 2.0
ww polo 1.2 tdi

Pakkuda mõningaid varuosi calibrale.
58928773


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 07, 2009 22:07 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 16, 2008 18:18
Postitusi: 141
Asukoht: Tartumaa
Pilt enne ostmist: .... .... ..... | ..... .... .... Mootoriruum:
Pilt Pilt
Kahjuks pole eriti pilte masinast veel, aga kui millalgi enam-vähem puhtaks ja näidatavaks saab, võin klõpsida küll.

_________________
Pilt


Viimati muutis Matu, Esmaspäev Apr 13, 2009 17:31, muudetud 2 korda kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 07, 2009 22:27 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Veebr 19, 2008 20:54
Postitusi: 440
Asukoht: Rakvere
Seda katkist asja nimetatakse stabika vardaks, poes müügil neid 2-3 sorti, ehk selle keskava suurus erinev.Sai ka algul väiksem osta ja oh seda ke**i 8) :lol: Pärast sai muretseda õige suurusega ning selle metallist pind liivapaberiga ilusti läikima lõõdud ja õli vahele ning ilusti peale ta läkski :P


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 07, 2009 22:39 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mär 11, 2008 1:52
Postitusi: 211
Asukoht: VILJANDI/TALLINN
See kama sul seal veermikujuures on stabika varda buks, mul on läind neid nagu leiba, 1 poole omal on tehtud mingi aretis, mis kestab siiani, teiselpoolt olen vahetand aastajooksul 3 korda, müüakse mingit sitta, plastik pealispinnaga, see puks sealt nahhui lüüa uus asemele panna ja peaks püsima jälle natukene, või sis teha nii nagu mul ühelpool, pildil näidatud, sis peaks püsima.
http://nagi.ee/photos/knnx/10143251/in-set/77023/ mul nagu selline süsteem tehtud, 4 pildipeal näha:)


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 08, 2009 13:00 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mai 17, 2007 19:43
Postitusi: 1361
Asukoht: PÄRNU
täpsel sama jutt mul endal 5 kuu jooksul 3 kord ,
ei tea peaks vist mingid kallimad tellima.

_________________
Opel Omega 2.5 v6
Audi 80 2.0
ww polo 1.2 tdi

Pakkuda mõningaid varuosi calibrale.
58928773


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 08, 2009 13:03 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
sass432 kirjutas:
täpsel sama jutt mul endal 5 kuu jooksul 3 kord ,
ei tea peaks vist mingid kallimad tellima.

Vaja on vahetada Kõik esisilla puksid kaasa arvatud amordi laager(kui see tuksis on),siis alles jäävad need pidama.Ise 2 aastat tagasi olin sama mure ees,peale kõikide pukside vahetust on mure kadunud 8)

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 09, 2009 0:22 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 16, 2008 18:18
Postitusi: 141
Asukoht: Tartumaa
Kondi-probleemiga läheb tuleva nädala kolmapäeval töökotta.
Laupäeval plaanis VAIKSELT nokitseda:
-rihmade vahetus
-õlivahetus
-plokikaane tihendi vahelt immitseva õli tihendamine miski metallsegu abil.
-...ja suvevelg rehvidega alla. Survepesu tahaks ka teha.

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 09, 2009 17:05 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Jaan 26, 2009 11:12
Postitusi: 267
Kas kui need puksid katki on, kas siis käivad keerates(aukudest läbi) esisillast mingid kraksud ka läbi? Mul endal käivad, aga pole siiamaani välja nuputanud milles asi võib olla :?

muidu täitsa viisakas Cali :)


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 09, 2009 18:47 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 16, 2008 18:18
Postitusi: 141
Asukoht: Tartumaa
Agyr kirjutas:
Kas kui need puksid katki on, kas siis käivad keerates(aukudest läbi) esisillast mingid kraksud ka läbi? Mul endal käivad, aga pole siiamaani välja nuputanud milles asi võib olla :?

muidu täitsa viisakas Cali :)


Pole eriti mingeid "krakse" täheldanud, samas ega ma tegelt aukudest väga läbi sõitnud pole, ammugi keeranud selle ajal, jalutan rohkem koeraga kolmapäevani:D
Muidugi natuke on mul pooltelge söönud küll:P
Ma arvan, et sul võib miski natuke erinev viga olla, sest see puks kinnitub ju õõtshova külge, õõtshoob ei sõltu niivõrd pööramisest kuivõrd üles-alla liikumisest.. (seega lihtsalt aukudest läbi.).
Muidugi siuke pisike nüanss veel, et kui OPELIGA august läbi sõidad, võid päris kindel olla, et kuskil mingi kraks käib, põhjuseid võib olla tuhandeid;)
Edu otsimisel ja leidmisel!

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 09, 2009 19:32 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mai 17, 2007 19:43
Postitusi: 1361
Asukoht: PÄRNU
see puks rohkem leevendab lööke vastu rooli,
ragiseda see küll ei saa keeramise ajal. :mrgreen:

_________________
Opel Omega 2.5 v6
Audi 80 2.0
ww polo 1.2 tdi

Pakkuda mõningaid varuosi calibrale.
58928773


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 13, 2009 17:17 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 16, 2008 18:18
Postitusi: 141
Asukoht: Tartumaa
Nonii, mis siis laupäeval tehtud sai?
(Terve pika päeva papsiga nokitsesime auto kallal, talle meenusid ka nooruspäevad, kui šiksi sai putitatud..:D)
-Kõigepealt võtsin välja suverehvid velgedel (vt pilti), puhastasin neid erinevate vahenditega, aga mnjah, ei saanud läikima, vaatab seal edasi. Igatahes, 2.2 bar-i sisse ja alla, keskmised mustad augukatted sai üle värvitud, olid kulunud. Poldikatted ka peale.
-Survepesuriga põhjalikult kere üle ja natuke mootorit ka. Kere tegime "Pigikolliga" ka kokku (mingi uus keemia, maru hea(Y)), sealt lausa voolas pigi jms maha, varem oli selline kare kiht uste alaäärtes, nüüd täitsa sile. Järgmine nädalavah. veelkord üle.
-paps poleeris katuse ja pagasniku ära. järgmine nv vist kere ka:D. Relaka ja trelli abil saime lahti esibumperi külge needitud roostevaba metallplaadi, mis varem oli numbrialuse all, sellele kinnitusid lisatuled.
-Üritasin likvideerida seda õlileket. Pilti raske teha sellest kohast, aga pmst sai plokikaane tihendi juurde välisküljele see metallisulamist tihendus kantud. (EPO-liimi moodi, segad 1:1, tulemus jääb silikoni sarnane). Pühapäeval vaatasin, et õli ikka tilgub veits, aga hea uudis on see, et ma kandsin vist selle tihenduse valesse kohta, nimelt tundub hoopis, et selle ülemise tihendi vahelt lekib, see kus nukkvõll sees on. Sinna ei tohiks nii raske olla uut tihendit vms panna.
-vahetasin geneka rihma, ventrihm kärab veel. Rihmaga oli hea pull - sa ei kujuta ette, kui palju on poes erisuguseid rihmu, mis potentsiaalselt 92 a calile peaks sobima. Igatahes, sõelale jäi 2 valikut (eri genekate jaoks), tegin lotot ja võtsin müüja soovitusel suurema, et läheb igal juhul peale. Peale läks, aga tegelikult vist läheb mulle väiksem, sest pingutusmaad napib:P.. Vana rihm oli muuses täiesti utoopia, ime et see üldse akut laadis.
-õlivahetus - miski poolsünt õli sisse, 4l läks ära. Uus filter samuti.
-numbritule pirni saime ka põlema, ühendus jebis.
-täna pärast kooli hüppasin keevitusest ka läbi, timmis mulle torujupi viimase püti otsa, vana oli ära roostetanud, kinnitus katki ja pütt rippus niisama.

Vot, tegelikult pole midagi utoopilist see cali-ehitus, kui on paps, kes toetab ja käpa külge paneb. Autokeemiast, mida terve hunnik oli, jagus mõlemale:D.

Kolmapäeval läheb stabika kont tegemisse. Ehk siis vaadatakse tihendus ka üle. Nädala pärast lähen sumpakeevitusonu juurde tagasi, korrigeerib põhja veidi, tagaistuja jalgade juurest natuke põhjakatteriie paistab:P
Tulevikus tuleb veljed ilusaks saada, tungrauakate osta, kerelt need paar rooste"auku" vms eemaldada, (vb klaasriie) ja siis millagi ehk nukkvõll, kui VÄGA pinda hakkab klõbin käima.
Pilte ka:

Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 13, 2009 21:10 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Dets 30, 2007 0:45
Postitusi: 436
Asukoht: Võru/Tartu
ega klõbin ei tule nukkvõllist :D 8v motodel on see nö klõbin hüdrotõukurite klõbin, seda on pmst kõigil sarnaste mootoritüüpidega masinatel (2.0 8v 85kw-d), tüüpviga on see. vaevalt sul seal mingi muu klõbin sees on, arvatavasti ikka hüdrotõukurite oma 8)

_________________
Oli kunagi :twisted: Calibra 2.0 85kw, 94a :twisted:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 13, 2009 21:56 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 16, 2008 18:18
Postitusi: 141
Asukoht: Tartumaa
oltc1100 kirjutas:
ega klõbin ei tule nukkvõllist :D 8v motodel on see nö klõbin hüdrotõukurite klõbin, seda on pmst kõigil sarnaste mootoritüüpidega masinatel (2.0 8v 85kw-d), tüüpviga on see.


Mhmm, päris huvitav uus vaatenurk. Võib-olla tõesti, töökojas öeldi mulle, et nukkvõll, aga see oli vist puht hüpoteetiline, vaevalt nad lahti kakkusid selle. Kolmapäeval viin samasse kohta, mainin kindlasti seda. Aitäh.
A pmst, kas minu jaoks on kasulikum, kui viga on hüdrotõukurites või väntvõllis? :lol: (Võll oleks mul läinud miski 400+vahetus=600?) :P

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 13, 2009 22:18 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Dets 30, 2007 0:45
Postitusi: 436
Asukoht: Võru/Tartu
Nu kui väntvõllil või nukkvõllil on terav klõbin sis on jah mingi viga võllide juures aga kui tyhikäigul selline tiksumine sis on hüdrotõukurites asi.

_________________
Oli kunagi :twisted: Calibra 2.0 85kw, 94a :twisted:


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11