*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 3:10

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 13, 2009 22:56 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Veebr 19, 2008 20:54
Postitusi: 440
Asukoht: Rakvere
Nukkvõlli on lihtne kontrollida, kui küüs jääb nookuri randi taha siis pm peaks vahetama juba :)
Väntvõlli vahetada imo pole mõtet,ennem osta juba uus alumine plokk ja vaata, et saaled korras oleks ja rõngad peaksid.
Väntvõlli lihvimine ja kõige vahetamine tuleb kallim :lol:
Tahaks su klõbinat kuulda, oskaks kommenteerida vbla isegi, 2a sai klõbinaga ringi vurada-ennem kui asja jälile sain :D


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 13, 2009 23:56 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 16, 2008 18:18
Postitusi: 141
Asukoht: Tartumaa
Ch3aToR kirjutas:
Nukkvõlli on lihtne kontrollida, kui küüs jääb nookuri randi taha siis pm peaks vahetama juba :)
Väntvõlli vahetada imo pole mõtet,ennem osta juba uus alumine plokk ja vaata, et saaled korras oleks ja rõngad peaksid.
Väntvõlli lihvimine ja kõige vahetamine tuleb kallim :lol:


vabandust, ajasin enne sassi midagi, tegelikult käis jutt ainult NUKKvõlli, mitte väntvõlli teemal.

Ta muidu vist jah "tiksub" tühikäigul. Aga et ma endast väga lolli muljet ei jätaks töömehele, siis kuidas ma seletan, mis ja kus on hüdrotõukurid?

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 16, 2009 0:07 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 16, 2008 18:18
Postitusi: 141
Asukoht: Tartumaa
Täna vahetati kont ära, uued klotsid lükati ka kuhugi, koos töörahadega tuli kenake seitsmesotine arve..
Veidike põhjakeevitust ka ja siis ülevaatusele;) AKU peaks ka kunagi ära vahetama, mõni hommik tuleb autot käima lükata, veits mark:P Muidu on kõik tip-top;)
(muidugi see nukkvõlli või hüdrotõukurineedus, aga sellega on aega..)

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 20, 2009 20:34 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 16, 2008 18:18
Postitusi: 141
Asukoht: Tartumaa
Seoses "põhjakeevitusega" tuli esile selline küsimus, et kuidas peaksin õigesti tegutsema, et edukalt põrandakate kätte saada ilma midagi lõhkumata. Täna vaatasin kiire pilguga olukorda.. ääreliistud saab lahti, tagaistmed ka, sellega on ok. KUIDAS eemaldada juhi (ja kõrvalistuja) istme allosast see plastikkate, mis on all nn. "liuguri" küljel? Ees on pisike kruvi, aga rohkem ei näe midagi, niisama jõhkralt tuleb kakkuda ta "soontest" välja või?
Käigukangi ümber oleva plastiku näppimiseni veel ei jõudnud, aga mida peaks seal tähele panema? Mõni trikine koht?

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 20, 2009 20:48 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Veebr 19, 2008 20:54
Postitusi: 440
Asukoht: Rakvere
Matu kirjutas:
Seoses "põhjakeevitusega" tuli esile selline küsimus, et kuidas peaksin õigesti tegutsema, et edukalt põrandakate kätte saada ilma midagi lõhkumata. Täna vaatasin kiire pilguga olukorda.. ääreliistud saab lahti, tagaistmed ka, sellega on ok. KUIDAS eemaldada juhi (ja kõrvalistuja) istme allosast see plastikkate, mis on all nn. "liuguri" küljel? Ees on pisike kruvi, aga rohkem ei näe midagi, niisama jõhkralt tuleb kakkuda ta "soontest" välja või?
Käigukangi ümber oleva plastiku näppimiseni veel ei jõudnud, aga mida peaks seal tähele panema? Mõni trikine koht?

Plastikkatet tuleks tõmmata väljapoole(kruvipoolt),ja siis liigutada tahapoole ja väljas ta peakski olema.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 28, 2009 23:39 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 16, 2008 18:18
Postitusi: 141
Asukoht: Tartumaa
Täna sai sisenetud "köögipoolele" - eemaldasin pikapeale kõik istmed ja muu vajaliku tagumise põrandakatte kätte saamiseks. Vaatepilt avanes säärane:
Pilt
(alguses veidi õõvastav, toibusin natuke, käisin autokeevitaja juures, hindas maksumuse ca 400,- le ja esmaspäeval läheb tegemisse.
------------
See probleem on aga köömes järgneva kõrval. Mainisin vist juba varem, et on probleem auto käivitamisega. Vana aku oli 45 ampertundi, paras pasteet, juba ammu tõrkus. Kui auto mingi hetk enam hommikuti käima ei läinud, arvasin süüdlast teadvat. u 3 päeva tagasi ostsin uue 55-se aku (orig.). Vana suri pmst SÕIDU pealt ära, parklasse sisse keerates. Uus peale, minek. Õhtul kodus enam käima ei läinud uue akuga, roheline tuli akult samuti kustunud. Sai laaditud nii vana kui uut akut, kuigi emane laadija oli, näitas, et täis ei saanud. Hommikul läks auto jälle paugust käima; eelmine õhtu isoleerisin ka juhtme, mille küljes HELLAD olid olnud, arvasin et massis vms ja sõi akut.. võta näpust, järgmine õhtu jälle jama, aku justkui tühi, ei käivitu. Mehaanik proovis kahtede eri "krokodillidega" voolu anda, käima ei läinud. Arvas, et starter vigane, käivitamiskatsel ainult "klõkkis". Täna põles mingil müstilisel põhjusel mingi hetk akul roheline tuli, mis näitab, et see on täis. Käima ei läinud ei hommikul, päeval ega õhtul - ainult lükates.
Praegu jälle aku laeb.
Mis on peetis - uus aku, starter, genekas? Või nad kõik?:D
faktid:
-akult juhtme eemaldades käib auto edasi, küll veidi imelikumalt - viitab, et genekas MIDAGIGI laeb
-fixuse-meeste ampermeeter ütleb, et genekas ei lae, mootori töötades on akul 12V, mitte 14 nagu OK peaks olema.
-kui paned aku klemmid peale, käivad võimsamad särakad, kui tavaline laelamp autos peaks võtma - miski sööb akut? MIS? (supakas läheb tööle alles CD sisestades, makil pole paneelgi peal)
:lol: Elu on ilus! ...mõtleme nüüd koos, minu mõistus on otsas.

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 29, 2009 0:57 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Juul 22, 2007 23:22
Postitusi: 100
Asukoht: Haapsalu
Kontrolli pingeregulaator genekal üle :wink:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 29, 2009 22:46 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Apr 27, 2005 23:24
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
ja ära eksperimenteeri selle aku juhtme mahavõtmisega töötava mootoriga, võib lõppeda kurvalt


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Reede Mai 01, 2009 9:50 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 16, 2008 18:18
Postitusi: 141
Asukoht: Tartumaa
-MarX- kirjutas:
ja ära eksperimenteeri selle aku juhtme mahavõtmisega töötava mootoriga, võib lõppeda kurvalt


Mehaanik soovitas :lol: , korraks ei tee midagi vast...
Otstsin kasutaja .:JokkeR:. käest uue geneka ja viskasin peale just, eks nüüd selgub, mis saab. Oleks ju võinud ka vana parandada, AGA ise ei oska ja töökojas oleks rohkem maksnud.
Sain lõpuks ka viimase puuduva tungrauakatte.
Praegu siis põhitööd tehtud (esmaspäevane põhjakeevitus v.a.), järgnevalt plaan natuke niisama sõita ning pärast seda, kui suvel natuke raha teenitud, tuleks kerelt rooste eemaldada - uus esitiib + värv ning tagumise rattakoopa juures tööd. PS: Kellelgi äkki minu auto värvi (sinine metallik, koodi ei mäleta peast) juhipoolset esitiiba üle? PS.
Välimus paraneb varsti loodetavasti veel kroomitud numbrilaua/laudadega ja EUROnumbritega :lol: .

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Reede Mai 01, 2009 11:45 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 16, 2008 18:18
Postitusi: 141
Asukoht: Tartumaa
...ja paar tundi pärast esimest postitust - TÜHI TÖÖ JA VAIMUNÄRIMINE.
Lükkasin uue geneka peale, paps läks sõitma. Pärast 10-t kilti umbes hakkas makk tõkkama, üksteise järel süttisid armatuuris kõikvõimalikud hoiatustuled ABS-st mootorituleni, lõpuks kukkusid näidikute seierid ka alla. Jättis korra seisma, et vaatab kapoti alla, käima enam starterist ei läinud. Lükates sai, jõudis Otepääle. Aku peal olev tuluke väidab end olevat "in a good condition" (heas korras) - no mida?
Andke abi, minu mõistus otsas.. Mida peaks vaatama-kontrollima?
(See ABS-tule andur on näiteks enne ka põlema läinud, siis kui miski akut sõi VÕI genekas ei laadind vms, igatahes iga kord pärast laadimist kõik jälle funkas ja funkaks arvatavasti nüüd ka (kuigi roheline tuli aku peal?)...
Aku on muide nädalavanune!)
Müstika

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 03, 2009 15:09 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mär 25, 2003 20:49
Postitusi: 314
Asukoht: tartu
Sul genekas ei lae ikka, vaata juhtmed üle ja puhasta kõik ühendused korralikult ära, vaata kas armatuuris laadimist näitav pirn on ikka terve ja kui see ka ei aita, siis vii elektriku juurde!! See tuluke, mis sul akul peal on, pole just kõge usaldusväärsem, seega pole mõtet seda vahtida!

_________________
Autoabi, puksiiriabi, lukuabi - 24H üle Eesti - http://www.autoabi.com
Minu projekt :D http://www.carrating.org/car.php?2704


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 04, 2009 22:33 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 16, 2008 18:18
Postitusi: 141
Asukoht: Tartumaa
..Siiski-siiski, genekas oli ja on täitsa korras. Mõlemad. Akud ka. Eemaldasin lisatulede juhtmepuntra, mis oli arvatavasti kuskilt massis ja tarbis voolu, samuti puhastasin kõikvõimalikud genekaga ühenduses olevad juhtmed ja voila - Voltmeeter näitas, et kõik pinged-värgid korras ja aku laeb.
Nüüd on üle töötav genekas (300,- asub Elvas) ja põhimõtteliselt eelmine töötav aku ka, sest jüudsin uue osta:P (aku on 45 ampertundi.)
Homme hommikul saan põhjakeevitusest kätte, siis korralikult seest puhtaks ja kokku ning suvele vastu:D

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Pühapäev Veebr 21, 2010 18:51 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 16, 2008 18:18
Postitusi: 141
Asukoht: Tartumaa
Pole ammu pilte pannud.. Ega seal midagi näidata pole, aga täna igavusest tegin loengus väikse "virtuaaltuuningu" sellest, milline mu calibra VÕIKS välja näha. Lisatud ongi tegelikult ainult veljed (mis ilmselgelt võiks olla laiema offsetiga natuke) ja esilisa.
http://img4.imageshack.us/img4/231/cali1v.png

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Pühapäev Veebr 21, 2010 19:53 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mai 17, 2007 19:43
Postitusi: 1361
Asukoht: PÄRNU
see velg sobib päris hea. :clap:
tulevad ka siis sellised või...

_________________
Opel Omega 2.5 v6
Audi 80 2.0
ww polo 1.2 tdi

Pakkuda mõningaid varuosi calibrale.
58928773


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 92 85kw
PostitusPostitatud: Teisipäev Veebr 23, 2010 1:54 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
mul on midagi analookset endal suveks,aga see pilt meenutas audit väheke juba.


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11