Nonii, mis siis laupäeval tehtud sai?
(Terve pika päeva papsiga nokitsesime auto kallal, talle meenusid ka nooruspäevad, kui šiksi sai putitatud..
)
-Kõigepealt võtsin välja
suverehvid velgedel (vt pilti), puhastasin neid erinevate vahenditega, aga mnjah, ei saanud läikima, vaatab seal edasi. Igatahes, 2.2 bar-i sisse ja alla, keskmised mustad augukatted sai üle värvitud, olid kulunud. Poldikatted ka peale.
-
Survepesuriga põhjalikult kere üle ja natuke mootorit ka. Kere tegime "
Pigikolliga" ka kokku (mingi uus keemia, maru hea(Y)), sealt lausa voolas pigi jms maha, varem oli selline kare kiht uste alaäärtes, nüüd täitsa sile. Järgmine nädalavah. veelkord üle.
-paps
poleeris katuse ja pagasniku ära. järgmine nv vist kere ka:D. Relaka ja trelli abil saime lahti esibumperi külge needitud roostevaba metallplaadi, mis varem oli numbrialuse all, sellele kinnitusid lisatuled.
-Üritasin likvideerida seda õlileket. Pilti raske teha sellest kohast, aga pmst sai plokikaane tihendi juurde välisküljele see metallisulamist
tihendus kantud. (EPO-liimi moodi, segad 1:1, tulemus jääb silikoni sarnane). Pühapäeval vaatasin, et õli ikka tilgub veits, aga hea uudis on see, et ma kandsin vist selle tihenduse valesse kohta, nimelt tundub hoopis, et selle ülemise tihendi vahelt lekib, see kus nukkvõll sees on. Sinna ei tohiks nii raske olla uut tihendit vms panna.
-vahetasin
geneka rihma, ventrihm kärab veel. Rihmaga oli hea pull - sa ei kujuta ette, kui palju on poes erisuguseid rihmu, mis potentsiaalselt 92 a calile peaks sobima. Igatahes, sõelale jäi 2 valikut (eri genekate jaoks), tegin lotot ja võtsin müüja soovitusel suurema, et läheb igal juhul peale. Peale läks, aga tegelikult vist läheb mulle väiksem, sest pingutusmaad napib:P.. Vana rihm oli muuses täiesti utoopia, ime et see üldse akut laadis.
-
õlivahetus - miski poolsünt õli sisse, 4l läks ära. Uus filter samuti.
-numbritule pirni saime ka põlema, ühendus jebis.
-täna pärast kooli hüppasin keevitusest ka läbi, timmis mulle torujupi viimase püti otsa, vana oli ära roostetanud, kinnitus katki ja pütt rippus niisama.
Vot, tegelikult pole midagi utoopilist see cali-ehitus, kui on paps, kes toetab ja käpa külge paneb. Autokeemiast, mida terve hunnik oli, jagus mõlemale:D.
Kolmapäeval läheb stabika kont tegemisse. Ehk siis vaadatakse tihendus ka üle. Nädala pärast lähen sumpakeevitusonu juurde tagasi, korrigeerib põhja veidi, tagaistuja jalgade juurest natuke põhjakatteriie paistab:P
Tulevikus tuleb veljed ilusaks saada, tungrauakate osta, kerelt need paar rooste"auku" vms eemaldada, (vb klaasriie) ja siis millagi ehk nukkvõll, kui VÄGA pinda hakkab klõbin käima.
Pilte ka: