*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 23:30

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 102 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Hacku valge!
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 11, 2011 22:47 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)
Hetkel pritsungid viinas leos ja kütusevoolikud mootoriruumis vahetatud.
Sisselaskekolektor oli seest miskipärast juba pigine!!!
Ei tea kas viitab klappide mitte pidamisele???
Vaatab kui homme kõik kokku panen ja sümptomid jätkuvad siis on kapremondi aeg :(


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hacku valge!
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 19, 2011 2:36 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)
Selgus, et mootori plok vajab vahetust. Kolvid ja silindriseinad ovaalsed :(
Otsin siis masinale uut südant või plokki.
Milliseid pakkumisi on?
Vahepeal on ka tulnud mõttesse cali välja vahetada aga ei tea mida soovin...
Kuna olen masinale alla pannud juba rohkem kui turuhind ise on :(
Kas on mingeid pakkumisi või mõtteid?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hacku valge!
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 05, 2011 12:14 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)
Sai siis mõndaaega tagasi soetatud mootor. Väliselt on korras ja tühikäigul töö on norm.
Mootoriks on siis c20ne gsi.
Kuid ilmnema on hakanud vanad sümptomid.
Kurvidest väljatulles hakkab puterdama. Enne viis puterdamine kuni väljasuremiseni.
( pöörded tõusevad puterdades aga mootor pidurdab liikumise kiirust. Mida madalam käik seda tugevam pidurdus.)
Üleüldiselt on kadunud teravud ja jõud.
Hetkel selleni veel pole läinud.
Kahtlustati, et ei saa kütust kätte. Eelmise mootoriga sai paagi kuni viimase tilgani tühjaks sõitta.
Kas kellegil on olnud samalaatseid probleeme?
Millised on lahendused olnud?
Vahetatud on kütuse pump ja torud mootori ruumis.
:worship:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hacku valge!
PostitusPostitatud: Reede Mai 06, 2011 22:09 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mär 11, 2008 1:52
Postitusi: 211
Asukoht: VILJANDI/TALLINN
vaata yle kogu kytusesysteem torud, filter, ja puhasta ka paak. ehk voib midagi abiks olla.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hacku valge!
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 09, 2011 17:51 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)
knnx kirjutas:
vaata yle kogu kytusesysteem torud, filter, ja puhasta ka paak. ehk voib midagi abiks olla.

Paagi puhastuseks peaks siis selle maha võtma?
Kas on mingeid soovitusi, et kuidas või mil viisil lihtsamalt teha?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hacku valge!
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 16, 2011 14:26 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)
Nii täna siis läheb paak maha ja vaatame mis konnad seal see ujuvad!
Vahepeal on sebitud ka perekondu punane kaaslane.
Teine kyll väga nukras seisundis aga lootust on.
Tegemist on siis 92a. ne 85Kw -ga
Hetkel on mootor peal ja sisu väljas.
Kui saan pildimaterjaali kokku siis teen eraldi teema!


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hacku valge!
PostitusPostitatud: Reede Sept 02, 2011 13:15 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)
Tänaseks on siis vahetatud pump, filter ja enamik kummi lõdvikuid.
Puhastatud on paak ja pritsungid.
Lõpp tulemusena seisab masin Sikupilli parklas :( aku on tühjaks käiatud.
ÄKKI pakute täku abi???? 55997778 :pray: A ja kytuse regulaator ning tagasirõhuklapp on ka vahetatud. Klapp asub kyl mootoriruumis, kuna ei viitsinud vihmaga seal parklas masina alla ronida.

Sümptomid siis sellised, et sõiduajal, mingist hetkest. Poob masina gaasi andes kinni.
Nagu saaks kütus otsa või nii....
Ja siis käiad ,käiad kuni aku tyhi. Kuid kui võtsin peale jooksu ja mahajooksu voolikud lahti. Oli pealejooksu voolik surveall ja kytus sees. Tagasi jooksu voolikt oli kuiv.
Kahtlustan, et äkki regulaator klapp jooksis kinni ning ei anna seda 3 bar yletavat läbi. Vaid rõhk on selline nagu pump ta ette annab. Ei ole võimalust rõhkusi kontrollida.
Kuna rõhk on suur ja tagasi vool vist puudulik siis oletan, et ka pritsungid said liigkytuse.
Ning kytuse segu on liiga rikkas, et normaalselt töödata.
uhh sain vist kõik kirja :)

Kuid kes on vabad Sikupilli Prisma kandis .....ehk täkutame :)

Klapp ja regulaator sai Oliveri käest uus ning aku tegi krooks.
Polnudki võimalust proovida.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hacku valge!
PostitusPostitatud: Reede Sept 02, 2011 22:43 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)
Nii siis, täna ei jõudnud täkutamiseni.
Kuid ma tänan kõiki kes helistasid ja pakkusid abi!!!

Loodetavasti pukseeritakse masin homme garaazi ja siis lammutan kogu kytuse systeemi laiali!

kuid kysimus suurele ringile:
See vaakum mis tuleb kytuse regulaatorisse! Kust see tuleb ja kuhu läheb?
Kuna alguse saab ta õhu sisselaske kolektorist siis tuleb regulaatorisse ning läheb edasi!
Et siis kuhu ta edasi läheb ja millise funksiooni ta omab???

Oodatud on asjatundjate vastused ja nõuanded. " mingeid huupi pakkumisi ei soovi"
Kuna masin on igapäevaselt kasutuses ja pole aega tsekata kõike versioone!

Äitäh


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hacku valge!
PostitusPostitatud: Reede Sept 02, 2011 23:07 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Aug 20, 2010 20:27
Postitusi: 107
Asukoht: Raasiku
Väga silmapüüdev masin. 5


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hacku valge!
PostitusPostitatud: Laupäev Sept 03, 2011 11:00 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Jaan 30, 2003 12:54
Postitusi: 948
Asukoht: Tallinn
ei lähe edasi - mingit jagunemist ei toimu mälujärgi - tuleb ainult 1vaakumvoolik sisselaske kollest ja läheb regulaatori peale


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hacku valge!
PostitusPostitatud: Laupäev Sept 03, 2011 15:09 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)
oliver kirjutas:
ei lähe edasi - mingit jagunemist ei toimu mälujärgi - tuleb ainult 1vaakumvoolik sisselaske kollest ja läheb regulaatori peale

Ei, minul on mkoldest klapini ja klapipeal on seel rist. Ristist läheb kugugile mootori alle ja sealt edasi.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hacku valge!
PostitusPostitatud: Esmaspäev Sept 05, 2011 11:47 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)
Nii siis sai mõnipäev tagasi masinale hääled sisse ja koduhoovi.
kuid sõit polnud vägagi pikk. Sikupillist - mustakale ning 20min töötavat mootorid ja kokku ta jooksis.
Sai siis äravahetatud kytuseregulaator ning takasivoolu klapp. Klapi asetasin mootoriruumis olevale lõdvikule. Sain ka teada kuhu läheb see mystiline lisa vaakumi voolik regulaatori juurest. See on eeltatavasti salongi niiskuse eemaldaja. Kui vaadata eespoolt masinat siis salongi filtrist asub see vasakul pool sama "plastik aknalaua" all.
Sai ka eile käidud männikul oma garaaziz ning võetud toonor aju ninh õhulugeja. Et äkki mine tea neis viga. Sainu jalaka tänavalt kuni vabaduse ja valdeku ristini sõidetud. Ning " Tädi Anni juures" ta jälle kotti jooksis.
Kõik symptomid olid samad.
Jalutasin aku kaenlas tagasi garaazi ning jätsin ta ööseks laadima. Teades, et täna tuleb jälle pikalt käiamist.

Kas keegi selgitaks, kuidas kytuse rõhkusid kontrollid ning kas tuleks ise või laenaks manomeetrit. Millega saaksin välistada kõiksugused ala ja ülerõhud.
Masina yritan täna jätte eeltatavasti kas garaazi või mine tea. äkki olen julge jänku ja puterdan mustakale välja :)

Ühesõnaga palun abi, kotermani välja ajamisel!


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hacku valge!
PostitusPostitatud: Esmaspäev Sept 05, 2011 18:27 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Jaan 24, 2010 23:26
Postitusi: 56
Asukoht: Tallinn
Veakoode ei saa lugeda või ?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hacku valge!
PostitusPostitatud: Esmaspäev Sept 05, 2011 22:17 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)
Veakoode ei ole!!!! Selles sa asi ongi. A ja leitsin ylesse kytuse relee. See asub toesti mootori ruumis, karbi sees. Paremal pool ja koige pikkem. Sealt saab otse pumbale voolu anda kui vaja. Hetkel votan käsile ja vahetan doonoriga pritsungid ja kytuse latid ära. Kui sellest pole kasu siis on minu moistus emmiga ristis. Sai veel tehtud diagnostilisi uuringuid nii abs'i kui ka parda kompule. Tilemused salveatasin videole ja hiljem panen siia ka. Mina ei saanud selle kompu testist mitte halligi aru.... Äkki moni targem selgitab voi viskaks mone abistava lingi?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hacku valge!
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 06, 2011 10:36 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)


Et siis kas keegi oskab selgitada, et kuidas sellest midagi välja lugeda?


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 102 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11