*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Pühapäev Mai 05, 2024 18:12

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 446 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 30  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juul 30, 2012 12:16 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Nov 17, 2009 19:11
Postitusi: 264
Asukoht: Pärnu
originaal landa ei näita ja miskit,ikka lairiba vaja,et segukell näitama hakkaks.

_________________
kui sa oled tehasepoolt juba debiilik,siis ei aita enam aju chippimine kah


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juul 30, 2012 23:24 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Okt 09, 2007 20:37
Postitusi: 98
Orig XE pump peaks tootma 160liitrit tunnis.
Kui võtsin arvesse, et kütuse rõhk on 3bar ja pumba tootlikus kah samasse auku, siis jätkub sellest 0.8bar rõhu juures ca 320HP kanti mootorist.

Pigem vaata, et suuremad pihustid peale saad, sest originaalis on väga väike varu... mul isegi vabalthingaval läksid sisuliselt lukku ära.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 09, 2012 20:39 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
On XE pump ni tootlik? Ei leidnud praegu päris täpseid andmeid. 008 lõpuga pump mul.


aga ARK'iga nüüd kõik korras. Masin ametlikult turbokas - 150kw ja neliveoline! Algul oli natuke sekeldamist, et ei saa üldse ja taheti margiesindusse ekspertiisi saata jms. Lõpuks sujus kõik ilusti.


Samuti ülevaatusel käidud. Auto tip-top. 8) Kõik näitajad head. Ainult millalgi võiks tagasilla suurtele puksidele tähelepanu pöörata.

:driving:

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 09, 2012 20:44 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 13, 2010 22:06
Postitusi: 923
Asukoht: lõuna eesti
siis suve päevadel vaja kaks turbot jutile ajada...:)

_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 09, 2012 23:20 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
ehh :mrgreen:

Üks päev tegin sisu nahahooldusvahendiga ära.

Mootor töötab ilusti. Möödasõidud on funfunfun 8)
Täiega takka andes viskab 3.ja 4. käiguga ülerõhu ära (üle 0,8bari). Peab natsa wg klapi uurima, varras ei lase avaneda vast piisavalt.
Originaal neliveo jubinad sain täna kätte, peab ära katsetama.


Keegi viitsiks mul Tallinnas sillaregulli soodsamalt ära teha?

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Aug 10, 2012 23:38 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Täna juhtus nii, et sai sõbra juures tuled ära poleeritud.
Plastikklaasidel oli hakanud mingi lakk vms kooruma ja päris tuhmid/laigulised olid.
Alguses:
Pilt

Vahepeal:
Pilt

Lõpuks:
Pilt

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Aug 11, 2012 0:09 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
Uued tuled,kaunilt tehtud :buddies:

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 15, 2012 13:18 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Nelivedu töötab :gooogle:

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 15, 2012 13:49 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juul 11, 2007 17:23
Postitusi: 352
Asukoht: Vigala-Pärnu-Kuopio
kuidas toimima said?

_________________
+358466242489

RWD Calibra In Progress! 2JZ inside!
UK Spec MkIV Supra


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 15, 2012 14:05 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Mul oli vahekasti temp andur kutu (pealepannes lõhkusin ta veel rohkem ära. nagunii vist ühekordne kah). Siis neliveo tuli põles koguaeg. Sinu teemast lugesin, et panid 2500 oomise takisti vahele, proovisin ka. Siis hakkas neliveo tuli peale käivitamist 10 sek pärast põlema. Arvasin, et sellega nüüd korras, et mul mingi muu viga.
Siis vahetasin terve selle hüdropaagi kopsiku ära (juhtventioili ja survelülitiga koos). Ikka sama värk. Lõpuks andsin juhtventiilile otse voolu peale ja asi funkas ilusti. (ehk oli koguaeg järgi). Seega hakkasin temp anduri kohta infot netist otsima ja sain teada, et see ON-OFF põhimõttega andur. Et kui temp okei, siis andur lühises ehk ühendab juhtmed ära. Seega takisti nahhui ja juhtmed kokku. Ning nüüd töötab originaalne nelivedu :)
Mul 2-juhtmega tempi andur. Tundub, et see suht mõttetu vidin, minu kasti see kunagi ju ei päästnud, et oleks lahti lülitanud süsteemi. Samamoodi paljudel kastid kakti läinud koos tempi anduriga.

Ideaalis tahaks enda jaoks mingi anduri panna, näidik salongi, et saaks igaks juhuks tempil silma peal hoida... Kuid mis sobiks, palju jamamist oleks, seda võiks keegi kommenteerida.

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 15, 2012 14:44 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Jaan 19, 2010 13:41
Postitusi: 157
Asukoht: Raplamaa
Auto areneb jõudsalt, väga viis tulemus! 8)

Kasti temperatuuri kohta:
Ma arvan, et oleks mõistlik panna sinna termistor (väga suur valik on nt Farnellis: http://ee.farnell.com/thermistors) temperatuuri mõõtma ning väike trükkplaat juurde teha, mis mingist temperatuurist alates ühendab ahela lahti. Seda temperatuuri saab kusjuures määrata ka potentsiomeetriga. Samas saab termistorist võtta väljavõtte näidiku jaoks salongis. Boonuseks saaks siis ka teha nö jõuga 4x4 sisse/välja lülitamise salongist.

Eks katsetamist ja mõtlemist on, et asi korralikult tööle hakkaks, aga selline skeem oleks täiesti võimalik lahendus.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 15, 2012 16:45 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juul 11, 2007 17:23
Postitusi: 352
Asukoht: Vigala-Pärnu-Kuopio
tegelikult päris nii ta ei ole, ta lühistab ainult siis anduri ära kui vahekasti õli on külm või siis kui abs annab signaali et üks ratas hakkab läbi libisema.

takisti seal vahel sellepärast et ta annaks pidevalt signaali et vahekasti õlitemp. külm.

selle tempi anduri saad ehk opeli esinudsest , nt forss ja automaailm ning muudki auto varuosadega tegelevad firmad saatsid mind esindusse, kuna 4wd calibrasid ja vectraid vähe siis nad neid sisse ei võta kuna pole turgu, ja üldjuhul ei juhtu selle anduriga ka midagi kui põhjakate all on või kuskil imelikul maastikul seda ära ei lõhu.

mingine 3-4 aastat tagasi pakkus mulle amserv seda 1500 krooniga.

_________________
+358466242489

RWD Calibra In Progress! 2JZ inside!
UK Spec MkIV Supra


Viimati muutis karmo, Kolmapäev Aug 15, 2012 16:48, muudetud 1 kord kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 15, 2012 16:47 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 13, 2010 22:06
Postitusi: 923
Asukoht: lõuna eesti
pane siis lihtsalt on/off lüliti vahele...mõtetu ju suvel pideva nelikuga trassil sõita...läheb andmisek lükkad sisse....ja talvel ka saad sisse lükata :pray: kõige lihtsam teostada ka ju :mrgreen:

_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 15, 2012 16:49 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juul 11, 2007 17:23
Postitusi: 352
Asukoht: Vigala-Pärnu-Kuopio
kui ta originaaline selle tööle sai siis ei ole pidevalt järgi see. abs juhib seda tegevust.

_________________
+358466242489

RWD Calibra In Progress! 2JZ inside!
UK Spec MkIV Supra


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 15, 2012 23:23 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Erffs kirjutas:
Auto areneb jõudsalt, väga viis tulemus! 8)

Kasti temperatuuri kohta:
Ma arvan, et oleks mõistlik panna sinna termistor (väga suur valik on nt Farnellis: http://ee.farnell.com/thermistors) temperatuuri mõõtma ning väike trükkplaat juurde teha, mis mingist temperatuurist alates ühendab ahela lahti. Seda temperatuuri saab kusjuures määrata ka potentsiomeetriga. Samas saab termistorist võtta väljavõtte näidiku jaoks salongis. Boonuseks saaks siis ka teha nö jõuga 4x4 sisse/välja lülitamise salongist.

Eks katsetamist ja mõtlemist on, et asi korralikult tööle hakkaks, aga selline skeem oleks täiesti võimalik lahendus.

Oh, tundub, et jagad seda biiti täpsemalt. Pean nüüd millalgi Sinuga täpsemalt rääkima, saab ehk midagi valmis meisterdatud. 8) Kuid ei teagi, mis see ohutu temp on, seega hea meelega jätakski kasvõi endale kella salongi mida jälgida. Kui nt läheb tavapärasest kuumemaks, saaks kasvõi kaitsme välja võtta vms. Või noh peale katsetamist, temp teadasaamist saaks ka trükkplaadi vahele teha.
Samas, kuhu selle termistori panna? Lihtsalt vahekasti korpuse külge? Originaal andur läheb korpuses sisse ja puutub õliga kokku ehk mõõdab õli tempi. :?:

karmo kirjutas:
tegelikult päris nii ta ei ole, ta lühistab ainult siis anduri ära kui vahekasti õli on külm või siis kui abs annab signaali et üks ratas hakkab läbi libisema.

takisti seal vahel sellepärast et ta annaks pidevalt signaali et vahekasti õlitemp. külm.

selle tempi anduri saad ehk opeli esinudsest , nt forss ja automaailm ning muudki auto varuosadega tegelevad firmad saatsid mind esindusse, kuna 4wd calibrasid ja vectraid vähe siis nad neid sisse ei võta kuna pole turgu, ja üldjuhul ei juhtu selle anduriga ka midagi kui põhjakate all on või kuskil imelikul maastikul seda ära ei lõhu.

mingine 3-4 aastat tagasi pakkus mulle amserv seda 1500 krooniga.

No aga kui sa paned takisti vahele, siis ei lähe sealt ju vool läbi ning juhtventiil ei saa voolu peale, seega avatud asendis. Kas sul oli ikka 2-juhtmega andur? (uuemad 1-juhtmega andur ja teise põhimõttega)
Ei näe mõtet kulutada 100 eurot anduri peale kui ta näiteks seda kasti ei suutnud juba päästa (samamoodi ju vahekastis pidi õli temp tõusma, et erinevad ratta diameetrid, siis oelks pidanud neliveo lahti ühendama...).

SFI-calibra kirjutas:
pane siis lihtsalt on/off lüliti vahele...mõtetu ju suvel pideva nelikuga trassil sõita...läheb andmisek lükkad sisse....ja talvel ka saad sisse lükata :pray: kõige lihtsam teostada ka ju :mrgreen:

Kusjuures mõtlesin ise ka seda. Hetkel teeb sama efekti see, kui ma nr 19 kaitsme välja võtan. Lüliti oleks mugavam. Samas aga maanteel olles jaotab viskosidur tagasillale suht väikse osa, seega.. Esivedu vs nelivedu küttekulu erinevusest hetkel pole maanteel eriti aru saanud.

karmo kirjutas:
kui ta originaaline selle tööle sai siis ei ole pidevalt järgi see. abs juhib seda tegevust.

Einoh see hüdrolamell lahtususüsteem viskab ju ainult pidurdades tagant ära, see ei reguleeri kui efektiivselt töötab või, et esimesi rattaid läbi libistades lükkab järgi.
Viskosidur ju vahekasti tagumises osas jaotab seda jõudu tagaratastele, et kui esimesed libisema hakkavad, siis rohkem tagasillale.
Nii olen mina igaltpoolt targast kirjutistest aru saanud:
Tsiteeri:
Esirattad on pidavas ühenduses, tagasilla ülekannet reguleerib vahekastis olev visko- sidur, mis vastavalt vajadusel võib kuni 100% mootori jõust edasi anda tagaratastele. Viskosidur on reguleeritud niimoodi, et rataste pöörlemiskiiruste minimaalsel erinevusel tagasillale jõudu üle ei kanta (töötab nagu plokeeringuga diferentsiaal). Mida suurem on rataste pöörlemiskiiruse vahe, seda suurem on ülekande tugevus, varieeruv lahutatud asendist kuni jäiga ühenduseni. Seega kantakse mootori jõud vastavalt haarduvusele.

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 446 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 30  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 123 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11