*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Teisipäev Apr 23, 2024 18:25

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 82 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Opel Calibra 2.0 85kw
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 26, 2008 18:05 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Dets 30, 2007 0:45
Postitusi: 436
Asukoht: Võru/Tartu
Tere, vaatasin et võiks ka oma Calibrast teema teha, kuna siin on enamike kasutajate aparaadid üleval ja ei taha ma ka alla jääda 8)
Masinast: Calibra, 2.0 85kw, 94 aasta väljalase, tehniliselt ja välimuselt on väga heas korras, mootoris ringleb castrol magnatec täissünt õli, 2X airbag, el aknad, el luuk, el peeglid soojendusega, kesklukk, seest puhas ja pidevalt hooldatud(iga nädalavahetus käin tolmuimejaga üle ja niiske lapiga armatuurlaua ning muud kohad :D ). Roostet on kerel minimaalselt. Audiosüsteemiks on alpine makk ja originaal kõlarid.
Hiljuti vahetatud: õli (aga varsti tuleb uuesti vahetada), karteri õlivann( vanal oli auk sisse ussitanud), käsipiduriklotsid, summuti keskmisel pütil on enamus uut toru(vana oli roostes ja kohati ka auklik) ja koos karteriplekiga sai vahetatud ka tihend karteri ja mootoribloki vahel.
Hetkel on läbisõit 169000km-i ja see pidevalt suureneb, auto värvus on passis lilla (see ei mahu paljudele pähe) aga päriselus ikka rohkem sinakas-hall.
Auto on saksast toodud, paberite järgi oli tegu ühe vanema meesterahva autoga, see peaks põhjendama ka selle miks masin on nii korralik. Mina olen Eestis esimene omanik. Seega omanikke on hetkeseisuga olnud kaks.
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
Oli kunagi :twisted: Calibra 2.0 85kw, 94a :twisted:


Viimati muutis oltc1100, Reede Mär 19, 2010 15:07, muudetud 1 kord kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 26, 2008 20:12 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
sama masin. sama aasta sama värv, ja paistab ta küll jah sinakas hall pigem , lilla on ta neile kes seda ise on :twisted: 3 masn mida tean et samat värvi suht haruldane värv. nii palju veel et ku kerel mõnda üksikut tetali värvima hakkad nt kapott , siis mine kohale terve autoga, kui org värvi kood võtta ja värvida jääb tsipa tumedam, aga mitte hullusti,oleneb mis nurga alt vaadata.

muidu edu sulle !


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 27, 2008 11:50 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Dets 30, 2007 0:45
Postitusi: 436
Asukoht: Võru/Tartu
aituma, edu ikka vaja 8) plaanis oleks installeerida uued tagumised amordid, esistabikakondid ja siis kui raha üle jääb siis remuse sportpütt ja kui raha veel üle üle jääb siis alpine aktiivbassikõlar 8) ja muidugi lillad on need kes selle auto kallal mölisevad :twisted:

_________________
Oli kunagi :twisted: Calibra 2.0 85kw, 94a :twisted:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 27, 2008 13:58 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
mudu ku stabika konti ostad siis, 94a ja uuemad järgi on õige kont, kuni 94a on kinnitus stabika varda külge teine, et pärast ei peaks ümmber vahetama,


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Mär 28, 2008 17:35 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Dets 30, 2007 0:45
Postitusi: 436
Asukoht: Võru/Tartu
narkokoer kirjutas:
mudu ku stabika konti ostad siis, 94a ja uuemad järgi on õige kont, kuni 94a on kinnitus stabika varda külge teine, et pärast ei peaks ümmber vahetama,
aituma informatsiooni eest :wink:

_________________
Oli kunagi :twisted: Calibra 2.0 85kw, 94a :twisted:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Apr 05, 2008 18:58 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Dets 30, 2007 0:45
Postitusi: 436
Asukoht: Võru/Tartu
Tere, tekkis küsimus et kummad amordid on paremad, kas õli või gaasimaordid? et siis auto sõidab igapäevaselt, vahel ka ikka mõne kilomeetri kruusateed, sooviks just teada teie eelistust ja põhjust mis sundis teid sellise otsuse kasuks 8) gaasi ja õliamordi hinnad on ka üsna tasavägised, 470.- millegagi ja 560.- olid vist tükihinnad.

_________________
Oli kunagi :twisted: Calibra 2.0 85kw, 94a :twisted:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 17, 2008 20:12 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Dets 30, 2007 0:45
Postitusi: 436
Asukoht: Võru/Tartu
Tervisi, sai just hiljuti esistabilisaatorvarda kondid ära vahetatud, nüüd ei kolksu enam sõites 8) Küsimus on veel õhus: Kas soetada autole gaasi- või õliamordisaatorid? Palun targemad andke nõu!

_________________
Oli kunagi :twisted: Calibra 2.0 85kw, 94a :twisted:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Apr 18, 2008 0:09 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Pane gaasikad, õliamort on ajalugu. Ise soovitaks kollaseid KONI reguleeritavaid, aga nende hind ei meeldi paljudele, kuid peavad sigahästi vastu.

_________________
Calibra 3.0 V6 RWD 1/4 miili 13,99; 0-100kmh 5,9sek ex turbo 4x4
Opel Omega b c20let AC mile 2012 244km/h - Nüüd 3.0 v6Turbo


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Apr 19, 2008 0:47 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Nov 30, 2004 23:02
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
kollased Koni spordid mega head, originaal vedrudega. ise olen kasutanud ja väga rahul. paari hind veits kirves(2800ca) aga asjad seda väärt. ise neid ei tasu neid reguleerida, enne kui kunagi nad väsima hakkavad (usun et sinu silmad seda ei näe) muidu vo ei paku nad nii palju sõidurõõmu


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juun 11, 2008 0:18 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Dets 30, 2007 0:45
Postitusi: 436
Asukoht: Võru/Tartu
Tervist, nii vahepeal olen natuke autot teinud: vahetasin vasaku esilogari välja ja lasin mastiksiga poritiiva sisemise poole üle, et ei roostetaks väga kiiresti 8) Nüüd ilustavad esituledes kenad valged parktulepirnid, mille sain CalibraClubi suvehooaja avaüritusel :D
Paigaldamist ootab ka sportpütt aga ei tea ühtegi tuttavat keevitajat :lol: :lol:
salongis sai ka valgust natuke muudetud, nüüd on laevalgus selline punakas, samuti ka keskkonsooli ja kella/termomeetri taustvalgus.
Tagumisi külgmisi aknaid ilustavad Calibraclub kleepsud 8)
Ning tagumisi amorte vahetan juba 3 kuud :D aga ikka on vahetamata :D

_________________
Oli kunagi :twisted: Calibra 2.0 85kw, 94a :twisted:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Juul 13, 2008 16:07 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Dets 30, 2007 0:45
Postitusi: 436
Asukoht: Võru/Tartu
Tervist, nüüdseks on sportpütt all, SM-i oma, kahe kena toruga, parim sound on 3000rpmi juures 8) Üritan võimalikult kiiresti ka pilti lisada :)

_________________
Oli kunagi :twisted: Calibra 2.0 85kw, 94a :twisted:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Okt 02, 2008 21:05 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Dets 30, 2007 0:45
Postitusi: 436
Asukoht: Võru/Tartu
nii uuendus üle pika aja, lisaks summutile on all ka korralikud amordid, ees on tutikas klaas (praeguseks umbes juba kuu aega vana 8) ), tagarattakoopad on mastiksiga üle tehtud, et calibra kestaks. Lähiajal üritan ka motopadjad vahetada, siis plaanis ka plokikaas remontida (klapid soveldada, kanalid lihvida jne) ja kui finantsi sis ka teen teise eraldi väljalaskesüsteemi, otsast peaaegu lõpuni otsetoru, lõppu jääb sportpütt

_________________
Oli kunagi :twisted: Calibra 2.0 85kw, 94a :twisted:


Viimati muutis oltc1100, Neljapäev Juul 02, 2009 14:27, muudetud 1 kord kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Okt 11, 2008 17:35 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Dets 30, 2007 0:45
Postitusi: 436
Asukoht: Võru/Tartu
Terve, nii klappide soveldamine jääb arvatavasti ära sest surve igas silindris on 12 ühikut (mida paremat veel tahta). Leidsin aga ühe vea, nimelt õhulugejast siibrini minev kummitoru on katki, mõra on sees ja saab lisaõhku. võimalikult kiiresti üritan selle ära vahetada 8) Autol on uued motopadjad ka küljes 8)

_________________
Oli kunagi :twisted: Calibra 2.0 85kw, 94a :twisted:


Viimati muutis oltc1100, Laupäev Mär 06, 2010 4:44, muudetud 1 kord kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2.0 85kw
PostitusPostitatud: Kolmapäev Nov 26, 2008 2:24 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Dets 30, 2007 0:45
Postitusi: 436
Asukoht: Võru/Tartu
Tere, Calibrarahvas, pole kaua teemat uuendanud. Nüüd autol all katakast alates lõpupütini otsetoru, hääl on mõnus aga kiirendus/küttekulu sama, võibolla peaks kati ka ära võtma prooviks :roll: . Aga igaljuhul auto on nüüdseks minu käes 20 000 km sõitnud, suuri vigu küll selle aja jooksul tekkinud ei ole. Külmade saabudes hakkas kummitama üks imelik undamine, tuli välja, et sidurisurvelaager hakkab õhtale minema. Selle vea üritan võimalikult kähku kõrvaldada kui kanali peale saan. Umbes paar nädalat tagasi sai Võru linnas ehitusaeda sõidetud pimedaga 40km/h kiirusega, stangel lõi vaid natuke värvi maha :( kui kevade saabudes teen selle ka korda (mine sa talve ette tea). Muidu calibra on ikka hea auto, mulle meeldib 8) Saaks kunagi finantsprobleemidega ka ühele poole siis tahaks mõned watid tümpsu ka autosse panna :twisted:

_________________
Oli kunagi :twisted: Calibra 2.0 85kw, 94a :twisted:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2.0 85kw
PostitusPostitatud: Kolmapäev Dets 03, 2008 2:07 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Dets 30, 2007 0:45
Postitusi: 436
Asukoht: Võru/Tartu
sidur sai korda tehtud, st survelaager vahetatud, korv ja ketas olid heas korras, võiks öelda et vägagi heas korras 8)

_________________
Oli kunagi :twisted: Calibra 2.0 85kw, 94a :twisted:


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 82 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11