no nii sai siis onu georgi tehtud sisselase ka masinale peale pandud koos 3.0 v6 pihustitega. hammasrihma pingutus rull sai ka ära vahetatud. järgmine nv vaja veel esimesed mootori padjad ära vahetada,siis saab jala sirgu ka lasta masinaga. hetkel ei kannata üldse kiiret starti teha. kuna uus sisselaske kolle on korralik kobakas siis see on piduri vaakumpumbale liiga lähedal ja käib vastu seda kuna padjad täitsa pehmed esimesed.
aga muidu töötab liigub ilusti kenalt. üle 4000rmp pole veel lasknud.sealt see magusam osa alles hakkab kuni 7000 rmp välja.
kardan,et mootor jookseb salongi ära kui peenestada
ja kas kellegil on uuematüübi nukaratast, laenata müüa odavalt. enda oma keerlemine ei meeldi, nagu oleks laperdand visand teine. südame rahuks prooviks teist ratast.
üldiselt jääb üle nüüd korralik 18E plokikaan + sisselase. kui keegi tahab siis need müüa. hinnas võib kokku leppida. kaan on lihvitud klapid sooveldatud. eelised orginaal kaanega kangemad klapivedrud + suuremad runneriavad kaanel. sisselase parema kujuga voolavuselt + suuremad runnerid ja kahe trosseliga segusiiber.