*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Okt 24, 2019 9:44

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 25, 2015 22:44 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Veebr 24, 2015 16:47
Postitusi: 2
sai siis ka hakatud calibra meheks, masina sain esmaspäeval, 220 eur eest. aga segi tundub olema liiast makstud. aga ei ole hullu, Vigadest siis esimene rattalaager on otsakorral, siis arvatavasti ka pooltelje ots otsakorral( naksub kui sõita tagurpidi.) Aga muidu masin ise gaasiseadmega, kere väga hull ei tundu olema. tiivaääred ei roosteta. aga stanged on kõvasti kannatada saanud. esi stangest on isegi relakaga tükke välja võetud, et oleks nn suurema õhuavaga :o

Aga sai masin siis ära koristatud, ja pestud nüüd täitsa inimlik .

Mootori poolepealt, kollektori tihend laseb vahelt läbi, klapikambri kaane tihend lekib, palju lahtiseid ja ühendamatta pistikuid( võibolla seoses gaasi seadmega) ja mingiaeg viskab põlema mootori tule.

sisu on siis tuunitud vastavalt vahenditele. ustele kleepitud silikooniga valget nahka, tagumin iste on nahast, esimesd istmed riidest. sees on ka kompuuter, millel reset nupp ei tööta :(. aga muidu tuled viled põlevad, ja töötab suhteliselt eeskujulikut.

PAnen siia ka mõned pildid, ehk keegi tunneb oma raudruuna ära :D
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11