*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 19:42

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev Nov 23, 2013 23:56 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
Seda pilli müüs siin kasutaja Jumbuu, 200.- sain ja oli nagunii sinnakanti asja, et tõin ära.

Aastast 1994 ja 2.0 85Kw.
Elektrilised aknad, peeglid ja katuseluuk. Istmesoojendused. Kompuuter. Kahtlane nahksisu, juhiiste eriti räbal. Tehnilises passis on helesinine- tegelikkuses lilla.

Tundub kunagi tuuningpill olevat. Kellad, laelamp, kompu ja mõned osad veel on sinise valgustusega. Plastikdetailid flokitud (vist). Mingid suured küljelaiendid olnud, pahtli randid alles veel ainult. Tagastange lisa olnud kunagi.

Kuna käigukangi hoovastik ei olnud korralikult fikseeritud, siis sai kasutada ainult 3. ja 4. käiku. Rakverest Raplasse sai ka sidur selle keerutamise peale otsa. Tegelikult oleks saanud kapoti alt sealsamas kohe peale pingutada polti, aga kuna oli veel külapeale minek, siis ei tahtnud ennast ära mäkerdada.

Täna siis leidsin aega tegeleda. Kõigepealt pesu, et kerekahjustusi hinnata ja on üsna pahas seisus, mida oli ka arvata.
Tõstukil viskasin pilgu ka põhja alla ja vabsee kobe plekk, niisiis otsustasin et tasub vaeva näha küll natuke.

Kiskusin esistange ära ja küljelaiendid, mis olid räbalad ja lokkisid ning viskasin kohe kaugele. Tagumise helkurpaneel viskasin minema, kuna nurkadest katki ja muidu üsna kole asi. Nina tuleb veidi kohendada, ehk siis paneel ja stangetala ära vahetada ja korralik stange külge istutada, siis kerge ülevärv ja võib rajale asuda.
Koristasin salongi ka väheke, muda viskasin välja ja plastikud puhtaks, sai kohe inimlikumaks seest.

Pilt
Pilt
Pilt
Kuna see kaigas oli suht siledaks hõõrutud sealt otsast, siis andsin relakat sellele ja sai piisavalt karvane, et sellist asja enam ei juhtu.
Pilt
Salong siis:
Pilt
Pilt

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Jaan 17, 2014 22:48 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
Tänaseks siis saanud sellest igapäeva auto, kuna bemm otsustas koostööst loobuda- ootab investeeringut suuremaks mootori remondiks või vahetuseks..
Cali seisis mingi kuu aega aia nurgas, siis proovisin käivitada ja sel hetkel purunes hammasrihm. Et sai see ka uus pandud ja käivitus jälle.
Vahetasin siduriketta ära, jube lihtsalt sai hakkama :)
Otsisin ka tervema esistange, aga kuna see oli punane ja riivas liialt silma, siis tegin kerge veerand tunnise ettevalmistuse ja värvimise olemas oleva värviga. Kusjuures passi järgi on see ainus õiget värvi detail auto küljes, ehk siis helesisine.
Täna leidsin ka mõne minuti aega maki ja paari kõlari paigaldamiseks.

Nüüd siis selline ("kerge" toonikas on... reaalselt on stange veidi sarnasemat tooni ülejäänud kerega):
Pilt

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Jaan 31, 2014 0:29 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
Täna sai siis kolmandat korda nööri otsas järgi veeretud.
Esimene kord juhtus nii, et sai umbes 100 meetrit sõita ja seisis, veaks siis bensupump kiilus kinni, panin pumba korra teistpidi käima ja hakkas jälle toimetama. Ilmselt ei jää see viimaseks korraks, aga pumpa vahetama ei hakka :D
Teisel korral valmistas pettumust kütusetaseme näidik ja bensiin sai enne otsa kui tanklani jõudsin.
Ja täna lendas laiali juhipoolne veovõlli välimine liigendlaager, mis ragises nagunii juba. Eelmisest calist jäi õnneks sobiv detail üle.

Vahepeal oli probleeme ülekuumenemisega, süüdlaseks siis termostaat mis oli natukene avatud asendisse kinni kiilunud. Sai uus pandud, aga salongi eriti soojaks ei saa. Klaas läheb ruttu puhtaks muidu, et pole hullu.
Aga käivitub hästi vähemalt.

Vahetasin kojamehed ka normaalsete vastu. Need ilma raamita kojamehed kangutasin küljest, murdsin pooleks ja viskasin kaugele kohe ja läksin korjasin üles ja viskasin veel kaugemale.

Mingi aeg peab mootorit remontima veidi, lonkab, et mõni klapp võis viga saada, kui hammasrihm pooleks läks, tahmakiht peal või miskit.

Pilt

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11