Oleks vast aeg siis lõpuks teema ära teha !
Aasta oli 1991 , kui saksamaa kõrgklassilisest Rüsselsheimi autotehasest veeres välja üks punane , Erhard Schnelli disainitud maailma aerodünaamilisem kaheukseline sportauto . Kui kaua see auto saksamaal liikus ei oska ma öelda , kuid ühel ilusal päeval mitmeid aastaid tagasi jõudis seesama , 90'date alguses valminud maailmaime ühe minu toreda sõbra hoovile . Nüüd , peale aastast üksindust mida ta tundma pidi , jõudis ta talve alguses minuni . ( teema tegemiseks läks peaaegu , et aasta aega ! )
Nagu eespool mainisin , on tegu punase calibraga ( sportautod ongi punased! )
Kapotti all peidab ennast 2.0 liitrine 16 klapiline bensiini mootor , võimsusega 110kw ( tehasest tulles võis jah kiluvatti nii palju olla )
Käiguvahetus viie käiguga käib käsitsi ( sportautole täiesti õige lahendus ! ) ja originaalis veavad voolujoonelist keret kõik neli originaal valuvelge . ( justnimelt originaalis , vahekast on seest hetkel laiali )
Palaval suvel aitab salongis mahedat temperatuuri hoida konditsioneer , külmal talvel soendab aga istmesoojendus riidest kattega istmeid . ( ja teatud kehaosi ! ) Sügisel , kui väljas hommikuti meeletu sumu on , on kasu ka esimestest ja tagumistest udutuledest . ( esimesed vist käivad lisavarustuse nimekirja ? ) Kütusekulust ja kõigest muust tähtsast annab aru elektrooniline abiline keskkonsoolis , ning kui konditsioneer peaks lihtsalt koolema , saab avada palaval suvel küljeaknad kahest ilusast nupust .
Sportauto kiirusest saad aimu siis , kui pöörad korra pilgu kooruvale spidomeetrile , kuid juba proffessionaalsem autojuht kuuleb seda ka remuse sport lõpupütist . ( vihmavee torud ilmselt kaovad ! )
Uksi õhtupimeduses ükshaaval sulgema ei pea , lähevad kõik korraga lukku .
Üldiselt ma omaplaane ei reeda , sest mida vähem avalikus teab seda vähem viginat ka teemas on
sorry , aga nii ongi !
Ülimhelikiirusel uuendusi oodata ei tasu , aeg on raha ja raha mulle meeldib , seega uuendusteks on aega vähe .
Pildid panen kah mingi aeg kui neid tegema hakkan .
Seniks aga kindlat kätt ja nael kummi !
terv,
joala