Tervitused,
hetkeemotsioonide tõttu soetasin hiljuti omale ühe Calibra. Näpud sügelesid ja elu hakkas igavaks minema.
MüügiteemaAuto väidetavalt aastast 1991
Mingisugune must värv on selga aetud, kuid tundub, et tehasest välja veerenud punasena. Või siis on paljud keredetailid mingil ajahetkel punased olnud.
Mootoriks klassikalised 85 kiluvatti.
Väidetavalt sündides olnu automaatkastiga, mis nüüdseks kellegi poolt manuaaliks ümber vahetatud.
Ostuhetke pildid:
AlbumOstes teadaolevad vead:
veepump jookseb nagu mahlakask -
vahetatudkiirendades jätab vahele ja hakkab kakkuma -
süüdi oli jagajakaan - vahetatud koos rootorigaroolisamba hambad on pekkis - otsin uut sammast koos kogu kupatusega
süütelukk pekkis - saab vahetatud koos uue roolisambaga
radikas jookseb - vahetatud enamvähem õige asja vastu
oskerefleksi esilekutsuv sportivnõi tüüpi rool - ajutiselt mingisuguse originaaliga asendatud
Peale ostu väljakoorunud vead (nimekiri täieneb jooksvalt
):
esimesed pidurikettad kõverad
summuti laseb läbi päris mitmest kohast
karteritihend lekib päris mehiselt
kapotiall jube juhtmeporno - jooksvalt eemaldan seda jama
salongipuhur töötab ainult 4. astmes
olemasolev võti avab ainult tagaluuki
esistange nurgast katki
parem tagumine tiib vist spreiga värvitud
tagaluugil mingi tiiva kinnitusaugud
salongis sinine valgustus - eemaldan kiiremas korras
polstrites ja ismtetes auke ja kulumisjälgi
lagi on mustaks tuunitud mingi vakstu pealekleepimise teel
kondi radikas eest puudu ja torud kah pooleks lõigatud
Vaikselt üritan kõige karjuvamaid hädasid elimineerida ja mingisugust elulooma sellest isendist teha. Igapäevaliikur ta mul ei ole, niiet võib julgelt laiali kiskuda. Praeguseks hetkeks jõudsin nädalavahetusel natuke seda asja juba lammutada. Veepumba vahetasin ära, kuid tundub, et kusagilt ikka lekib jahutusvedelikku. Jagajakaan koos rootoriga vahetusse - hakkas kohe normaaslelt käima, enam ei kaku ja ei jäta vahele. Jõudsin järeldusele, et roolisamba keere on ikka täiesti läbi omadega - otsin "uut". Radika vahetasin ühe teise vastu, mis ostes kaasa anti. Olemasolev oli automaatkasti oma ja tunduvalt laeim. Kaasaantu kitsam. Imekombel istus see kitsam isegi sinna vahele täitsa inimlikult, kuigi kinnitatud ta nagu ei olegi. Jooksvalt tegelen üleliigsete juhtmete eemaldamisega. Hetkeseisuga on minema visatud tuuning sinine jalgadevalgustus ja home made jahutusventilaatori lülitus. Lähiajal tahaks ka signast lahti saada - kes seda ikka varastada püüaks.