*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Juul 18, 2019 23:41

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: calibra v6 93a
PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 20, 2013 18:57 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Mär 14, 2012 1:24
Postitusi: 105
tänud, nu seda veel ei tea kas 4x4 või rwd. ex see oleneb kuidas 4x4 juppide saadavusega on :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra v6 93a
PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 20, 2013 19:05 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2712
Asukoht: Tallinn-Kohila
potsataja kirjutas:
tänud, nu seda veel ei tea kas 4x4 või rwd. ex see oleneb kuidas 4x4 juppide saadavusega on :-D

:D selliseid asju liigub Kohilas ja lausa paari komplekti kaupa :wink:

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra v6 93a
PostitusPostitatud: Neljapäev Veebr 21, 2013 3:25 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 371
Asukoht: calibraklubi.ee
Tsiteeri:
Ei tea, see võib olla minu arvamus aga nelivedu ikka parem kui tagavedu


Arvestades palju see cali 4x4 jõudu talub, siis ei :mrgreen:
Muidugi kui max 200kw rahuldab siis jah.

_________________
Calibra 3.0 V6 RWD 1/4 miili 13,99; 0-100kmh 5,9sek ex turbo 4x4
Opel Omega b c20let AC mile 2012 244km/h - Nüüd 3.0 v6Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra v6 93a
PostitusPostitatud: Neljapäev Veebr 21, 2013 9:16 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Mär 14, 2012 1:24
Postitusi: 105
nu esialgu kuni 200 kw täitsa piisab:-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra v6 93a
PostitusPostitatud: Neljapäev Veebr 21, 2013 11:26 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mai 30, 2010 21:38
Postitusi: 155
Asukoht: Kohila vald (Aespa)
Kurat... 200kw seal kerge kere peal kah minu arust johhaaidii :lol:
Nelikuga ikka süstid selle 200kw minema nagu välk aga 300kw ja tagavedu umbes samaväärne vb aga rehve kulub rohkem kui asi väärt :D
Niipalju kui mina olen asjast kuulnud siis saab seda neliku süsteemi ka tugevamaks teha. :wink:
Ja mõni vend pidi oskama 85kw ka selle süsteemi laiali laskma :lol:
Aga see pelgalt omaniku soov ju mida ta tahab :worship:

_________________
Opel Calibra 110kw DOCH '93a. Musta katusega
Müüa C20NE Calibra Varuosad!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra v6 93a
PostitusPostitatud: Neljapäev Veebr 21, 2013 16:03 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Mär 14, 2012 1:24
Postitusi: 105
raks100 kirjutas:
Kurat... 200kw seal kerge kere peal kah minu arust johhaaidii :lol:
Nelikuga ikka süstid selle 200kw minema nagu välk aga 300kw ja tagavedu umbes samaväärne vb aga rehve kulub rohkem kui asi väärt :D
Niipalju kui mina olen asjast kuulnud siis saab seda neliku süsteemi ka tugevamaks teha. :wink:
Ja mõni vend pidi oskama 85kw ka selle süsteemi laiali laskma :lol:
Aga see pelgalt omaniku soov ju mida ta tahab :worship:

jap seda ma isegi mõtlen et krt 200 kw suht nõel juba sellise kere peal :D
nu kohe ei hakkaks naguinii neid kw juurde pigistama vaid saaks ennem selle 4wd peale ja toimima , ja siis või neid kw sealt pigistada, luigi peaks mainima et see v6 stokiski üsna jõuline , nu minu arust vähemalt , kuigi jh üks väike rihmaga charger poleks ka paha :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra v6 93a
PostitusPostitatud: Reede Veebr 22, 2013 13:09 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Mär 14, 2012 1:24
Postitusi: 105
selline küsimus ka teadjatele meestele, et mis tuleb teha selleks, et panna vahele ka 4x4 juhtimine/aju . ma küll arvan et teen ta ise sundlülitusega ja vean salongi ka temp näidiku, aga teeks ennam uurimust ja kodutööd teoorias kui asja kallale asuda, kas lüliti alla see asi panna oleks üldse mõistlik. ma ise mõtlen lihtsalt,et ma tahaks kýll kindel olla et 4x4 ikka kindlalt järel kui vaja on, mitte et aju otsustab millal mul teda vaja on :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra v6 93a
PostitusPostitatud: Reede Veebr 22, 2013 13:19 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1199
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Originaalaju lükkab ainult pidurdades neliveo tagant ära. Ning teoorias ka siis, kui õlitempi andur annab teada, et õli liiga kuum..
Ehk pmst on kogu aeg taga ikkagi.

Loe minu auto teemas, seal pikemalt täpselt sellest originaalneliku süsteemi tööst kirjutatud. Samuti näed minu teemast, mis oli vajalik orig 4x4 elektroonika töölesaamiseks.

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra v6 93a
PostitusPostitatud: Reede Veebr 22, 2013 13:41 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Mär 14, 2012 1:24
Postitusi: 105
wtf kirjutas:
Originaalaju lükkab ainult pidurdades neliveo tagant ära. Ning teoorias ka siis, kui õlitempi andur annab teada, et õli liiga kuum..
Ehk pmst on kogu aeg taga ikkagi.

Loe minu auto teemas, seal pikemalt täpselt sellest originaalneliku süsteemi tööst kirjutatud. Samuti näed minu teemast, mis oli vajalik orig 4x4 elektroonika töölesaamiseks.

ok . loen su teema läbi , olen mudugi osaliselt juba uurind ka ja mainiks et sul väga ilus pill , oled vavea ka näind, kiidusõnad minu poolt :wink:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra v6 93a
PostitusPostitatud: Reede Veebr 22, 2013 13:47 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2712
Asukoht: Tallinn-Kohila
Manuaalse lülituse solenoidklapile võid küll vedada salongi. Süsteem iseenesest on lihtne ning erilist tuumateadust ei ole vaja.

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra v6 93a
PostitusPostitatud: Reede Veebr 22, 2013 14:05 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1199
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Pmst läheb solenoidile vool peale läbi nr 19 kaitsme.. Me Erffs'iga arutasime, et paneks lihtsalt sinna lüliti vahele. Kuid testides tuli välja, et kui kaitsme ära võtta, siis lükkab neliveo tagant ära. Kuid kui kaitsme sõiduajal tagasi lükata, siis nelivedu järele ei lükka. Tuleb masin korra välja suretada ja siis lükkab neliku jälle tagasi.
Seega niisama lihtsalt sinna lülitit vahele ei pane. Peaks katsekstama korra neliku ajule arvatavasti süüte-impulsi või tegelt lülitiga andma talle pidursignaali peale (siis lükkab tagant ära - kuid kas see aju kannatab pikalt seda pidurisignaali..).

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra v6 93a
PostitusPostitatud: Reede Veebr 22, 2013 14:13 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Mär 14, 2012 1:24
Postitusi: 105
:roll: ma usun , et lihtsam on solenoidil vooluahelale lüliti vahele panna, see ei tohiks aju häiresse ajada ...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra v6 93a
PostitusPostitatud: Reede Veebr 22, 2013 15:32 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2712
Asukoht: Tallinn-Kohila
wtf kirjutas:
Pmst läheb solenoidile vool peale läbi nr 19 kaitsme.. Me Erffs'iga arutasime, et paneks lihtsalt sinna lüliti vahele. Kuid testides tuli välja, et kui kaitsme ära võtta, siis lükkab neliveo tagant ära. Kuid kui kaitsme sõiduajal tagasi lükata, siis nelivedu järele ei lükka. Tuleb masin korra välja suretada ja siis lükkab neliku jälle tagasi.
Seega niisama lihtsalt sinna lülitit vahele ei pane. Peaks katsekstama korra neliku ajule arvatavasti süüte-impulsi või tegelt lülitiga andma talle pidursignaali peale (siis lükkab tagant ära - kuid kas see aju kannatab pikalt seda pidurisignaali..).

Solenoid,mis kogumispaagi all,on minul tehtud avatuks. Riiperil oli juba tegelikult veetud ära ka juhtmestik ning lüliti,et teha see töötavaks salongist. Kõik jäi selle taha,et see solenoid oli lihtsalt otsas omadega :D . Üldiselt oli kuskil googles mingi kirjandus ka selle kohta,mida Riipergi kasutas ning see oleks pidanud toimima. Mul seda vaja ei läinud ning avasin klapi ja vedu on taga koguaeg. Läbi kaitsmekarbi pole seda lülitust mõtet teha,sest sealt on ahel juba ajust läbitulnuna :)

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra v6 93a
PostitusPostitatud: Laupäev Veebr 23, 2013 11:10 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Mär 14, 2012 1:24
Postitusi: 105
ma usun et selle solenoidi annab asendada mingi tavalise elektromagnet klapiga :wink:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra v6 93a
PostitusPostitatud: Laupäev Veebr 23, 2013 11:12 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Mär 14, 2012 1:24
Postitusi: 105
aga jh naq wtf ki mainis siis paneksin mina ka temp näidiku vahekastle salongi et jälgida mis all toimub :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11