nonii, pole ammu kirjutand.
nüüdseks siis masin liikvel jälle. saigi siis külge aretatud kerge hooratas, 4x4 f20 kast. pidin ümber tegema ka sillatala, nimelt lõikasin originaalis oleva kahte silda ühendava karp raua ja keevitasin asemele hardoksist plaadi ja tagumine padi jäi kandma selle samuse plaadi peale. ette panin uued tuled, udukatesse läksid xenonid. sisse sain tagasi ka suurema osa nahka , kõrval istuja iste sai hetkel riidest. aga ilmnesid ka väiksed tagasilöögid, nimelt see sidur mis tuli kaasa koos hoorattaga ei hoia kogu mootori jõudu kinni ja tikub libistama kui järsul esimese ja teise käiguga lagi pähe anda. üks tagumine amort on seismise ajal koostöö lõpetand ja kolisema hakand. ja ei saa mainimatta jätta et garaas oli suhteliselt niiske ja põhjaalune ja esimesed koopad ussitama hakand uuesti. veel oleks vaja saada uued nahad käigu kangile ja kässari hoovale. tulevikus veel plaanis sebida korralik 4x4 sillatala ette , toimiv vahekast, kardaan taga differ ja poolteljed, kangem sidur, ning kere tahab saada uuesti korraliku rooste tõrjet( õnneks ei ole välist roostet). a mainimata jäi et mootorit sai ka 2,5 cm juhi poole nihutatud ja täna tõstsin kütuse rõhu 5 atmosfäärini.
nu üldpildis sai juba praegu suht vaffa riistapuu, möödasõite lausa lust teha