*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 18:50

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 77 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev Sept 16, 2012 22:05 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Nov 17, 2009 19:11
Postitusi: 264
Asukoht: Pärnu
mina isiklikult ei näe vabalt hingavale chipi lisamise mõtet. turbokale võib/peaks :D aga vabalt hingavale ei ole nagu mõtet...

_________________
kui sa oled tehasepoolt juba debiilik,siis ei aita enam aju chippimine kah


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Sept 16, 2012 22:06 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Ega ta nii väga eriti kahjuks juurde ei anna jah :(

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Sept 17, 2012 14:49 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
ökovecu kirjutas:
mina isiklikult ei näe vabalt hingavale chipi lisamise mõtet. turbokale võib/peaks :D aga vabalt hingavale ei ole nagu mõtet...

Mul hetkel veel on turbokas chippidega ja vahe originaaliga ikka päris päris suur! 110kw masinale chip erilist lisa juurde ei too,kuigi küttekulu pidi liiter väiksem olema-arvestades küttehindasi,siis asi seegi 8) .
Kui tahad oma xe-d kiiremaks ja särtsakamaks teha,siis ma tean,kust saaks korraliku sisselaske(Lexmaul) ja väljalaske ning nukad koos ratastega :).Saabi pihusteid peaks ka leidma suht kerge vaevaga .Muidugi MS oleks ka hädavajalik juurde leida koos lairibaga-siis tuleks juba pauku küll :wink:

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Sept 17, 2012 20:45 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mai 30, 2010 21:38
Postitusi: 155
Asukoht: Kohila vald (Aespa)
Üldiselt aga kui ma ise jämedama torukolle keevitan, lexmauli peale viskan ning ka katalüsaatori välja viskan vahelt.
Kas see setting teeks juba autot särtsakamaks ?
Sest peale katti on all mu calibral 2.5" toru koos 2x sileda resoga ja siis remuse pütt (Mitte see mis varasematel piltidel on.), üldiselt nagu peaks siis juba mootoril olema kergem hingata :mrgreen:
Ning lugesin ka turboclubist, et c20xe-l on mõtetult raske hooratas kuid samas kui ma vaatasin filleri vectra kulgu siis nagu hooratast ei puututud.
Üldiselt tahaks äkilisemaks saada ja nii et lõppkiirust ei kaotaks :lol:
Sest hooratta kergemaks tegemisega tekib lõppkiirese kaotus (Niipalju kui ma uurinud olen)

_________________
Opel Calibra 110kw DOCH '93a. Musta katusega
Müüa C20NE Calibra Varuosad!


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Sept 17, 2012 22:24 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Nov 17, 2009 19:11
Postitusi: 264
Asukoht: Pärnu
mitte ainult lõppkiiruse kaotus,vaid ka madalatel pööretel puudub jõud.omasin alles hiljuti astra 1.8 92kw dochikat,sellel lasti minevikus sidur pilbasteks,ning hoorattale tõmbas praod sisse,pandi tavaline NE hooratas,peale seda kadus ka selle mootori hing.

_________________
kui sa oled tehasepoolt juba debiilik,siis ei aita enam aju chippimine kah


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Sept 17, 2012 23:41 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 17, 2009 20:12
Postitusi: 220
Asukoht: Tartu
Kergemast hoorattast on kasu, kui hoiad teda koguaeg pöördes (ralli, rinka jne), tänaval aga täiesti mõttetu. Võidad oluliselt näit käiguvahetustel, kui sõidad kiiresti. Tühi käik saab olema ka ebaühtlasem. R4 see nii väga tunda ei anna, küll aga v6-l. Mina ei ütleks oma kogemuste põhjal, et jõud madalal pöördel ära kaoks, aga ühtlast tööd mootoril küll madalatel pööretel polnd.
Kui see eelnev mugavus ja normaalne sõitmine sind ei huvita, siis soovitan kindlasti kergemat hoorattast. Hea oleks koos "sport" siduri ja short shifteriga. Võidad käiguvahtustelt veel juurde

_________________
Astra-GSi.org


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 18, 2012 0:16 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Okt 09, 2007 20:37
Postitusi: 98
Mul oli XE peal terasest (org. malmi vastu) 4kg hooratas ja minu arust on see küll natuke jama jutt, et midagi ära kaob. Tegelikult oli ka üks väga hea artikkel, kus lollile puust ette ja punaseks kõik ära seletatud ja põhjendatud oli... artikli sisukokkuvõte oli see, et kerge hoorattaga kaotad ainult sõidumugavuses.
Samas olles igapäevaautol seda 4kg HR kasutanud, võin öelda, et oluliselt midagi kehvemaks isegi sõidumugavuse mõttes ei muutunud... isegi kahetsen, et seda 2,5kg varjanti ei ostnud :bang:
Olen omanud XE paksu hoorattaga 10+kg, XE õhukesega 7kg ja siis see tuuning 4kg varjant, seega ei lahmi huupi :wink:

Lisaks neile tuuningmõtetele, et Lexmaul Ram sisselase on minu arust küll küll parim asi, mida sellisele tänavarallikale installida võiks. On olemas dyno graafikud, kust on näha, et praktiliselt on max vääne saadaval 2500 pöörde kandis ja sama vääne ka kuskil 5000+ pöördel. Reaalselt on seda ka tunda, et madalalt rebib päris hästi. Samuti on lihtsalt nii haige see hääl, mida see sisselase teeb... seda peab ise proovima, et ega enne ei usu :D
Minuteada mul ainuke XE peal olev Lexmaul Eestis... kõik saab ametlikult ka passi kirja panna täna paberitele, mis kaasas on selle asjandusega ja ülevaatusel/politseiga 0 probleemi.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 18, 2012 9:36 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Nov 17, 2009 19:11
Postitusi: 264
Asukoht: Pärnu
kristo lexmauli sisselaske häält olen kuulnud,ning seda ei ületa siiani miski :D seega soovitan ka selle sisselaske otsimisele pühenduda...

_________________
kui sa oled tehasepoolt juba debiilik,siis ei aita enam aju chippimine kah


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 18, 2012 9:48 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
ökovecu kirjutas:
kristo lexmauli sisselaske häält olen kuulnud,ning seda ei ületa siiani miski :D seega soovitan ka selle sisselaske otsimisele pühenduda...

Pole vaja otsida,Kristol on see pakkumisel õige summa eest :D

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 18, 2012 23:43 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mai 30, 2010 21:38
Postitusi: 155
Asukoht: Kohila vald (Aespa)
See lexmaul on jh ilus asi ja olen näinud juba eelnevalt dyno graafikut inglismaa lehel, kuid uurisin siis ainult välismaal saada seda sisselaset :shock:

Aga olgu see tuuning pole esmalt väga tähtis :D
Hetkel vaevab suurem probleem...
Auto ei käivitu :bang:
Säde on ja trassis on surve kah olemas ning wtf käest käidud võetud aju ja vända andur et proovida.
Ka ei midagi, veakoode olen lugenud kümneid kordi ja koguaeg on sees kood 66 ehk tühikäigu potensiomeeter pinge liiga kõrge.
Proovinud puhastada ja kolb sees liigub!
Üldiselt võib olla on lühises aga ühesõnaga see ei tohiks sega käima minekut, annad gaasi ja võtad pistiku küljest ära ikka ei midagi.
Igasugu imeasju juba proovinud. :bang:
Kõige hullem on see, et ma sõitsin ja jätsin auto seisma ning peale seda enam käima ei lähe.
Homme vaatan ka pihustid pihustavad või ei vb on *piiip* kütus ja tõmmanud pihustid umbe kuid kui see ka ei ole siis mul on tõesti mõistus otsas.
Ta isegi ei luba mul kuid nüüd õhtul ühe törtsu tegi nagu tahaks käima minna aga siis oli ka jälle kõik.
Enamus asjad juba üle käinud niiet enam ei oska küll midagi mõelda.
Varem muidu lihtsalt tühikäik n*ssis aga nüüd ei lähe käimagi.


Ette tänades kõikki aitajaid ja suured tänud muidugi kasutajale WTF kes on abiks juppide proovimisel :worship:

_________________
Opel Calibra 110kw DOCH '93a. Musta katusega
Müüa C20NE Calibra Varuosad!


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 18, 2012 23:55 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
Õhulugeja,külmkäivituse andur,süüteluku põhi ja jagaja võivad ka põhjustada mittekäivitumist :D .Kas masinal signa ja immo on? Võib ka seal viga olla. Mul on olnud omal ajal 110kw-sel külmkäivituse andur põhjuseks mittekäivitumise. Kas tõmmata proovisid?

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Sept 19, 2012 0:00 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mai 30, 2010 21:38
Postitusi: 155
Asukoht: Kohila vald (Aespa)
Kus külmkäivitus klapp on??
Ma tean seal gaasiklappi küljes on asendi andur ja siis tühikäigu mootor.
Ja kas siis tõmmates läheb??
Immo on koos signaga ehk signa enda immo aga see ei jama üldiselt, on enne jamanud ja tuleb uuesti lukustades ja avades maha.
Aga halli anduri pistikut ja süütepooli näppisin aga ikka ei midagi.
Üldiselt säde on ilus olemas!

_________________
Opel Calibra 110kw DOCH '93a. Musta katusega
Müüa C20NE Calibra Varuosad!


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Sept 19, 2012 0:12 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Külmkäivitus ehk tempi andur (kahe juhtmega pistik). See sama millest sullegi täna rääkisin. :wink:

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Sept 19, 2012 0:25 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mai 30, 2010 21:38
Postitusi: 155
Asukoht: Kohila vald (Aespa)
Olgu :lol:
Seda ma proovisin kah pistikust lahti kiskuda et ehk läheb tööle vms.
Aga ei midagi, aga kuidas tal see automaattoores toimib??
Kas ta siis annab pihustiga rohkem peale või laseb kütuse rail-i pealt otse gaasiklappi kütust?
Osadel autodel vist on otse mingit moodi elektrooniliselt laseb rail-ist sisselaskesse.

_________________
Opel Calibra 110kw DOCH '93a. Musta katusega
Müüa C20NE Calibra Varuosad!


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Sept 19, 2012 0:53 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Aju võtab selle temp anduri järgi infot ja kogu edasine toimub aju kaudu. Ehk siis ikka pihustite juhtimisega jne.

Mul millalgi oli ka jah jama selle anduriga ja mul ei tahtnud enam soojast peast käivituda, uputas vist üle vms.

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 77 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11