*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 12:31

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 52 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev Nov 28, 2011 22:22 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
oliver kirjutas:
oli aga viisin vanarauda


Eemn?
Jõudsid "pooltelje" juba loetud tundide jooksul vanarauda viia?

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Nov 29, 2011 0:40 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Jaan 30, 2003 12:54
Postitusi: 948
Asukoht: Tallinn
ei - sa jõudsid loetud tundide jooksul juba uurida ka õhukese hooratta kohta, see vedeles niisama ja viisin vanarauda


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Nov 29, 2011 0:45 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
oliver kirjutas:
ei - sa jõudsid loetud tundide jooksul juba uurida ka õhukese hooratta kohta, see vedeles niisama ja viisin vanarauda


Ok, arusaadav.
Kahju rsk :D

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Dets 06, 2011 1:06 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
Täna siis sai käigukast otsa tõstetud ja asi peaaegu et toimib. Õhtu tuli peale ja ei jõudnud uut kronsat mootori jaoks tehtud, kuna mootor nihkub vasakule umbes 3cm võrra. Aga ainult see kinnitus mootorit hoidma ei jää, siis tuleb samast teha ka padi mis kinnitub sillatalale ma arvan.
Hooratta poltidel lõikasin oma 2-3 mm pealt pead maha, oleks muidu ketta leevendusvedrudele pihta käima hakanud. Aga ilusti kinni pingutada ei andnud väga, kunagi hiljem vahetan need välja. Oleneb millal sidur libisema hakkab täiega.

Puudu ka pikem veovõll kõrvalistuja poole veel, selle kohaletoimetamine käimas praegu :D
Seetõttu jäi ka käigukang reguleerimata ja kasti õli panemata, nügisin auto välja ja seisab seal seni kuni veovõll olemas- ilma selleta ei saa suurt midagi edasi ehitada ega teha.
Kerge probleem ka sellega, et vanal kastil oli tagurpidikäik 5´nda all, sellel on esimese kõrval. Hetkel ei tea kas selle ümbertegemine valmistab probleeme või mitte.
Vb kellegil kohe nõua anda?
Ideid mootori nihutamise kohta?

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Viimati muutis Andreas0110, Pühapäev Veebr 26, 2012 12:27, muudetud 1 kord kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Dets 09, 2011 0:28 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
Auto sõidab nüüd.
Asi oli lihtsam kui arvasin käigukangi käigu osas, kangi pealt süsteem ümber keeratud ja olemas.
Veovõllid läksid originaalid, polnudki vaja vahetada midagi.
Mootori käpp sai ümber tehtud ja lisatud üks tugi juurde toetama sillatalale.
Ja Oliveri jagatud veovõlliga pole mul auto küljes suurt midagi teha.
Pilte viskan hiljem.

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Dets 09, 2011 11:03 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Jaan 30, 2003 12:54
Postitusi: 948
Asukoht: Tallinn
DanCCE kirjutas:
Ära unusta,et f20 kast nõuab ka pikemat pooltelge sul kõrvalistujapool;) Liigutad ju mootorit ka juhipoole


hmm - juhindusin sellest lausest?


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Dets 09, 2011 12:18 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
Mismoodi sa panid originaalpooltelje kõrvalistujapoolse,kui mootorit nihutasid? Mina ei saanud panna,sest oli piiri peal,et võis välja hüpata kastist!

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 10, 2011 0:34 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
Kastist kindlasti välja ei tule kuna pukk hoiab teda paigal. Jäi normaalne liikumine ka. Sai umbkaidselt võrreldud difri laiusi ja erinevus oli vist max 2 cm kui sedagi, ainuke asi mis teha võib kui lühikeseks jääb, siis sisemise otsa lähedal olevast liitekohast laiali tõmmata võlli. Kast jäi sama koha peale pm.
Peale 70km sõitu on kõik tibatoba veel, ainuke asi et 5. käik undab 1500-2000 pöörde juures, põhjust momendil ei tea.

Saadud veovõll jääb momendil vedelema, eks kui probleeme tekib annab sellest aretada midagi.

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 10, 2011 0:40 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
Andreas0110 kirjutas:
Kastist kindlasti välja ei tule kuna pukk hoiab teda paigal. Jäi normaalne liikumine ka. Sai umbkaidselt võrreldud difri laiusi ja erinevus oli vist max 2 cm kui sedagi, ainuke asi mis teha võib kui lühikeseks jääb, siis sisemise otsa lähedal olevast liitekohast laiali tõmmata võlli. Kast jäi sama koha peale pm.
Peale 70km sõitu on kõik tibatoba veel, ainuke asi et 5. käik undab 1500-2000 pöörde juures, põhjust momendil ei tea.

Saadud veovõll jääb momendil vedelema, eks kui probleeme tekib annab sellest aretada midagi.

Olin sõnastusega väheke mööda pannud,pidasin silmas pooltelje otsast ära tulekut ratta juures :)

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 10, 2011 2:02 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
Okei. Mm, mul sellega probleeme ei olnud.
Ma vaatasin, et F20´l on difri osa kitsam kui F25´l vms ja seetõttu vaja veovõll vahetada. Mootori enda liigutamine ei mõjuta seda, sest kast ise jääb omale kohale.
Su omal jäi veovõlli pukk alles või vahetasid välja sellise võlli vastu, mille seda ette nähtud polegi?

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 10, 2011 10:43 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
Ilma pukita pikk telg on

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 10, 2011 14:26 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Jaan 30, 2003 12:54
Postitusi: 948
Asukoht: Tallinn
DanCCE kirjutas:
Ilma pukita pikk telg on

...ehk siis selline mille minult said


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 10, 2011 18:35 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
oliver kirjutas:
DanCCE kirjutas:
Ilma pukita pikk telg on

...ehk siis selline mille minult said


Just.
Välismaa foorumis tehti pukk veidi ümber ja jäeti ka originaalid minu arusaama järgi.

Käisin vähe paugutamas kruusateedel ja rsk üks hetk hakkas check engine tuli vahelduva eduga põlema ja migni hetk hakkas mootor puterdama kuni välja suremiseni. Panin uuesti käima ja siis pm sain ilusti koju tagasi sõidetud ilma probleemideta, ka mootori tuli ei põlenud kahjuks enam, oleks muidu saanud viga uurida.
Aga rsk, rebib hästi edasi küll :D

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Dets 14, 2011 16:28 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Apr 07, 2010 14:42
Postitusi: 74
Loe veakoodid välja, raudselt lambda sensor.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Dets 14, 2011 21:41 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
Ma loeks küll, aga kuna mootori tuli ei põle enam siis ei anna see tulemust, aga hea oleks teada mis minema hakkab.
Peale seda pole enam näole andnud, vb mingi ühendus jebib kergelt.

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 52 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11