*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 17:27

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 52 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev Nov 24, 2011 3:06 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
Sai ostetud selle aasta märtsis.
Aastast 1994
Esivedu
El-aknad, el-peeglid, el-katuseluuk, istmesoendused, mittetöötav konditsioneer, käetugi, ABS, TC.

Remondiga alustasin juba esimestel minutitel :D
Nüüdseks juba päris hulga oma aega matnud sellesse.
Tegemistest lühidalt siis:

Alguses nägi välja siis selline:
Pilt
Pilt
Pilt
Esimene keevitustöö cali kallal:
Pilt
Õõtsapukside vahetamisel hakkas mutter raami sees kaasa keerama, sai siis umbes nii tehtud, pärast ilusti tagasi keevitatud ja värvi peale ja bituumenit ja möllu:
Pilt
Paigaldasin kompuutri jaoks nupud ajutiselt:
Pilt
Esialgne maki paigaldus:
Pilt
Väljalasketorustiku tuunimine keskmise püti vahetamisega:
Pilt
Esimene vahatamine:
Pilt
Sai paigaldatud natuke kohalikku pigimatti nii auto külgedele kui pagassi põhja:
Pilt
Lagi sai üle käidud kergelt värvi ja juhtmete korrastamise ja vedamisega ning poltser hiljem kinnitatud klaasiliimiga korralikult:
Pilt
Uste sisemise pleki augud katsin kileja materjaliga:
Pilt
Kuna pasun ei töötanud siis roolilindi remont:
Pilt
Katusele tekkisid kerged praod ja mullid mingi aeg ja siis lõin kärje sisse sinna ja nii töö jätkus:
Pilt
Päris täpselt ei tea miks sellised mölgid löödi katusele katuseluugi paigaldamise käigus, aga no mis seal siis ikka. Spotiga ja inertsikaga tõmbasin enamvähem siledaks ja sai veidi klaaskiudpahtlit ja tavalist lisatud ja kaetud esialgu tumerohelise värviga:
Pilt
Pilt
Pilt
Lamerihma ühe juhtrulli laager hakkas vähe häält tegema ning kont nagunii ei töötanud, et siis sai otsutatud lühema rihma kasuks ja tehtud selleks uus mootorikinnituskronsa, kuna originaal oleks rihmale ette jäänud.
Pilt
Pilt
Tekkis idee salongi ümber teha vähe:
Pilt
Pilt
Pilt
Vahepeal ajutiselt sisse pandud ja kerge värv ka peal:
Pilt
Täna sai praeguseks täitsa valmis, ainult sisse panna:
Pilt
Ustele sai külge ehitatud kõlarid, mis näevad täpselt sellised ka praegu välja:
Pilt
Küünalde vahetus lihtne, aga ma siis lisan pildikese ka protsessist:
Pilt
Tagumine parem ratas oli kuidagi väga lääpa vajunud ja sisemine serv kulus metsikult rehvil. Tegutsesin umbes nii siis enamvähem mõõdulindiga paika ajades (lääpas ei ole enam ja rehvil ebaühtlast kulumist ei ole märganud):
Pilt
Kapotialune nüüd:
Pilt
Summutiotsad peale timmimist:
Pilt
Summutit sai veel sätitud alles, asendasin katalüsaatori kuumtsingitud toruga:
Pilt
Aerograafi tarbinud ka kergelt cali peal, momendil veel ainult esitiibadel siuksed asjad:
Pilt
Laetuli andis lõplikult otsad kuu tagasi. Sai siis väheke rohkem veetud juhtmeid ja LED´e asetatud lakke:
Pilt
Pilt
Automaatselt süttivad tuled on ka hea mugavus, nii et siis nii:
Pilt
Lisatuled sai ka külge aretatud, valgust tükkmaad rohkem, minu silmis üsna viisakad ka seal ees.
Pilt
Lisalülitid:
Pilt
Esmaspäeval, õhtul sai ka kohalikel platsidel pidurdamas käidud natuke, kässar ilusti sisse töötatud, nüüd klotse peale keerata vaja, kõrval igapäevane liiklusvahend tööle ja koju (180m vahemaa :D).
Pilt
Tehtud ole veel küll ja küll autoga.

Tänane probleem siis, mis algas üsna ammu juba. Mõtlesin, et vaatan kui hull veovõll siis on, et nii koledasti hakanud ragisema/kolisema.
Loksuma andis see ühendus siis:
Pilt
Kahjuks selgus veel vigu veovõlli eemaldades, et on laager kinni jooksnud ja võlli sees ringi tõmmanud päris julmalt. Punase täpiga osa loksub võllil millimeetri jagu:
Pilt
Laager ise:
Pilt
Välja voolanud õlis läikis metallipuru.
Õli taset regulaarselt jälginud ja vajadusel juurde lisanud, kuna lekkis tiba.
Vea teket õli puudulikusele hetkel ei panusta.
Momendil panin kokku tagasi, et tõstuk vabaneks.
Laagrite vahetuseks tuleb kast eemaldada ja laiali kiskuda, et siis nädalavahetuseks tegemist.
Küll aga ei tea kas laagreid kuskilt võtta on ja mis ka maksta võivad.
Laiali võin sellegi poolest kiskuda, otseselt sõita vaja ei ole autoga :D

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Nov 24, 2011 16:46 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Apr 07, 2010 14:42
Postitusi: 74
Väga viis projekt :worship:
Selliseid isendeid tuleb hoida nii et õiges kohas.

Ainuke asi mis enda subjektiivsel arvamusel silma ei sobi on siiski need lisatuled, maru suured sellise voolujoonelise kitse kere kohta.
Aga kõik peale selle on tase, kadestan kõiki teid garaaziga vendasi :D


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Nov 24, 2011 18:09 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juun 28, 2010 0:34
Postitusi: 383
väga tubli

_________________
Streetrace is not a crime


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Nov 24, 2011 20:08 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
Lisatulede kohta pole veel keegi siiamaani head öelnud- järeldan seda, et tõesti ei sobi need sinna ette.

Elus see kohavalik on väga tähtis :D Ma kadestaks ise ka :D

Tänud.

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Nov 25, 2011 14:10 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juul 09, 2009 14:57
Postitusi: 615
Asukoht: Tallinn/Padise
ilus ja korralik masin aga need lisatuled ei sobi sellisele iludusele .

edu masinaga sulle :)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Nov 25, 2011 16:06 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Jaan 24, 2010 23:26
Postitusi: 56
Asukoht: Tallinn
Müts maha, selliseid projekte leiab ainult välismaa foorumitest :gooogle:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Nov 26, 2011 0:25 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
Sul käsi soe,tee palun mulle ka see mootori käpp-tahaks kah tühja kondipumba vahel jeed lasta;)

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Nov 26, 2011 1:52 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
Tänud heade sõnade eest!
Mm, mootori käpa suhtes ma vaatan kui aega leiab selle tegemiseks. Pm järgmist on juba tükkmaad lihtsam teha.

Täna õhtul võtsin käigukasti maha.
Ja vb on lootust, et laager veel käiks, veovõllil olev puks tuleb välja vahetada - vb ka võll ise, sest puks võib olla kahjustanud pinda.
Pilt
Suurem pilt:
http://static3.nagi.ee/i/p/796/70/199175238f648f_o.jpg
Juhipoolne veovõll:
Pilt
Kundepoolne:
Pilt

Nagu näha,siis on puks võllile kinni jäänud ja selle pikuti pooleks väänanud mingi nipiga.
Ainuke võmalus vist on veel ralakaga sälk sisse lõigata ja minema peksta see sealt, muudmoodi liikuma ei saanud. Kuuma andes saaks ka ära vb, kahjustab võlli vähem ehk.
See puks, mis on võlli ümber, peaks olema kinni selles puksis, mis omakorda on laagris kinni 8)

Kasti ennast ka laiali ei saanud, tee mis tahad, aga kuidagi nii kinni on. Ühtegi nähtavat polti kinni jäänud ei ole. Enam ei viitsind tegeleda, homme ka päev.

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Nov 28, 2011 3:40 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
Täna sai siis terve päeva käimakotiga tegeletud ja rsk hakkama ei saanud.
Nimelt siis asendan F25 kasti F20´ga, et vähe muudatusi tuua sõitu.
Aga rsk oleks teadnud, et ka õhukest hooratast lisaks sidurikettale tarvis läheb. Sai ikka nöökida kasti mootori otsa ja no mingi jama, et ei lähe. Sai vähe mõõdetud ja värki ja kast läheb enne sidurikorvi pihta kui omale kohale.
Vaja ka mootor umbes 3cm vasakule ehk siis juhipoole nihutada. See ei tekita suuri probleeme vast.

Natuke nüri oleks originaalkast korda teha ja siis uuesti külge ning sõita edasi. Kõik jätkub vanaviisi- igav.

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Nov 28, 2011 9:51 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
Ära unusta,et f20 kast nõuab ka pikemat pooltelge sul kõrvalistujapool;) Liigutad ju mootorit ka juhipoole

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Nov 28, 2011 11:16 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Jaan 30, 2003 12:54
Postitusi: 948
Asukoht: Tallinn
mul on selle projekti tarbeks hessi kanatortilla eest üks sobiv pooltelg annetada


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Nov 28, 2011 11:20 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
oliver kirjutas:
mul on selle projekti tarbeks hessi kanatortilla eest üks sobiv pooltelg annetada

Viimase aja parim pakkumine siin foorumis 8) :buddies:

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Nov 28, 2011 15:05 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
Katsun selle puksi kuskilt leida ja vana kasti tagasi panna.
Sebin vastavad jupid kokku ja siis F20 kast otsa, kaasaarvatud oliveri pakutud veovõll. Tundub et õhukest hooratast korviga paari päeva jooksul ei leidu siinkandis.

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Viimati muutis Andreas0110, Esmaspäev Nov 28, 2011 22:25, muudetud 1 kord kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Nov 28, 2011 15:28 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Jaan 30, 2003 12:54
Postitusi: 948
Asukoht: Tallinn
oli aga viisin vanarauda


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Nov 28, 2011 17:02 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Nov 17, 2009 19:11
Postitusi: 264
Asukoht: Pärnu
aga kui 110kw hooratast vaja,siis mul olemas,isegi korv olemas,mis pidas.

_________________
kui sa oled tehasepoolt juba debiilik,siis ei aita enam aju chippimine kah


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 52 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11