Sai ostetud selle aasta märtsis.
Aastast 1994
Esivedu
El-aknad, el-peeglid, el-katuseluuk, istmesoendused, mittetöötav konditsioneer, käetugi, ABS, TC.
Remondiga alustasin juba esimestel minutitel
Nüüdseks juba päris hulga oma aega matnud sellesse.
Tegemistest lühidalt siis:
Alguses nägi välja siis selline:
Esimene keevitustöö cali kallal:
Õõtsapukside vahetamisel hakkas mutter raami sees kaasa keerama, sai siis umbes nii tehtud, pärast ilusti tagasi keevitatud ja värvi peale ja bituumenit ja möllu:
Paigaldasin kompuutri jaoks nupud ajutiselt:
Esialgne maki paigaldus:
Väljalasketorustiku tuunimine keskmise püti vahetamisega:
Esimene vahatamine:
Sai paigaldatud natuke kohalikku pigimatti nii auto külgedele kui pagassi põhja:
Lagi sai üle käidud kergelt värvi ja juhtmete korrastamise ja vedamisega ning poltser hiljem kinnitatud klaasiliimiga korralikult:
Uste sisemise pleki augud katsin kileja materjaliga:
Kuna pasun ei töötanud siis roolilindi remont:
Katusele tekkisid kerged praod ja mullid mingi aeg ja siis lõin kärje sisse sinna ja nii töö jätkus:
Päris täpselt ei tea miks sellised mölgid löödi katusele katuseluugi paigaldamise käigus, aga no mis seal siis ikka. Spotiga ja inertsikaga tõmbasin enamvähem siledaks ja sai veidi klaaskiudpahtlit ja tavalist lisatud ja kaetud esialgu tumerohelise värviga:
Lamerihma ühe juhtrulli laager hakkas vähe häält tegema ning kont nagunii ei töötanud, et siis sai otsutatud lühema rihma kasuks ja tehtud selleks uus mootorikinnituskronsa, kuna originaal oleks rihmale ette jäänud.
Tekkis idee salongi ümber teha vähe:
Vahepeal ajutiselt sisse pandud ja kerge värv ka peal:
Täna sai praeguseks täitsa valmis, ainult sisse panna:
Ustele sai külge ehitatud kõlarid, mis näevad täpselt sellised ka praegu välja:
Küünalde vahetus lihtne, aga ma siis lisan pildikese ka protsessist:
Tagumine parem ratas oli kuidagi väga lääpa vajunud ja sisemine serv kulus metsikult rehvil. Tegutsesin umbes nii siis enamvähem mõõdulindiga paika ajades (lääpas ei ole enam ja rehvil ebaühtlast kulumist ei ole märganud):
Kapotialune nüüd:
Summutiotsad peale timmimist:
Summutit sai veel sätitud alles, asendasin katalüsaatori kuumtsingitud toruga:
Aerograafi tarbinud ka kergelt cali peal, momendil veel ainult esitiibadel siuksed asjad:
Laetuli andis lõplikult otsad kuu tagasi. Sai siis väheke rohkem veetud juhtmeid ja LED´e asetatud lakke:
Automaatselt süttivad tuled on ka hea mugavus, nii et siis nii:
Lisatuled sai ka külge aretatud, valgust tükkmaad rohkem, minu silmis üsna viisakad ka seal ees.
Lisalülitid:
Esmaspäeval, õhtul sai ka kohalikel platsidel pidurdamas käidud natuke, kässar ilusti sisse töötatud, nüüd klotse peale keerata vaja, kõrval igapäevane liiklusvahend tööle ja koju (180m vahemaa
).
Tehtud ole veel küll ja küll autoga.
Tänane probleem siis, mis algas üsna ammu juba. Mõtlesin, et vaatan kui hull veovõll siis on, et nii koledasti hakanud ragisema/kolisema.
Loksuma andis see ühendus siis:
Kahjuks selgus veel vigu veovõlli eemaldades, et on laager kinni jooksnud ja võlli sees ringi tõmmanud päris julmalt. Punase täpiga osa loksub võllil millimeetri jagu:
Laager ise:
Välja voolanud õlis läikis metallipuru.
Õli taset regulaarselt jälginud ja vajadusel juurde lisanud, kuna lekkis tiba.
Vea teket õli puudulikusele hetkel ei panusta.
Momendil panin kokku tagasi, et tõstuk vabaneks.
Laagrite vahetuseks tuleb kast eemaldada ja laiali kiskuda, et siis nädalavahetuseks tegemist.
Küll aga ei tea kas laagreid kuskilt võtta on ja mis ka maksta võivad.
Laiali võin sellegi poolest kiskuda, otseselt sõita vaja ei ole autoga