Nüüd on roosteuss sisse pugenud!!!
Sissekanne.20.Aprill.2010
Mis siis vahepeal ka uut. Kui aus olla siis mitte midagi eirlist.
Olen olnud tegevuses cali elus hoidmisega.
Mured olid siis järgmised:
Pidurid kadusid: põhjuseks kolvi mantsettid vanad ja kulunud-vahetattud (uus kolv)
3 genekat vahetanud, millest viimane on püsivaks jäänud.
Roolivõimendi pumpi on samuti läinud peotäis.
Hetkel sõiden ilma võimuta sest lõikasin rihma läbi. Kuna kohalik konstaabel kuulis kuidas ma mööda teed ragisesin. ja pakkus alternatiivi
Nüüd siis ootab kogu roolivõimu systeemi vahetus ees.
Salongi vendi viimane aste ei tööta- põhjus? Veel ei tea
Rihmad, õlid ja muu jämm! Mis kuulub hooldusse on regulaarne olnud.
AAA koomiline juhtum oli tahomeetri näidukiga. Vaatasid seda ni GM kui ka cali spetsid.
Aga seier ei tõuse
Üks hommiku kui hakkasin akut maha võtma, märksin selle taga pistikut. Mis oli lahti pin1 ja 0,75m. panin otsad uuesti kokku. Ise mõtlesin et kui juba pistik siin on ega siis te pea lahtine olema
Enn-näe tahokas korras!!! Otsisime spetsidega ning ka tuhnisime vastavat kirjandust
Ingli tuled said remonditud. Kuna sisemus oli sisse põlenud ja regulaatorid kinni.
sama töö käigus vahetasin led tuled rõngastes. Kui enne olid kollakas valged siis nüüd on aquagreen. Pimedas tunduvad olevat sinakes valged.