*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Apr 19, 2024 7:13

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 113 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede Jaan 13, 2012 17:36 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Jaan 01, 2011 20:42
Postitusi: 81
Nu pool sekundit kuskil jäi mul endal samamoodi kaotsi, puhtalt juba reaktsiooni pärast. Lisame sinna juurde jukerdava süütepooli mis vahemikus 5000-6000 mootorit poos. Aga jah kevadeni on aega :) Ei ole praegu mõtet vaielda. Enda jaoks on mul plaan paigas.

Kui kuuse taga seisame ja tulukesed liikuma hakkavad siis saab asjad selgeks. 8)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Jaan 13, 2012 18:25 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Sept 06, 2007 19:49
Postitusi: 98
Reaktsiooni ei arvestatta lõpp aja sisse!
Selleks, et cali type-r ist kiiremini sõidaks ei piisa vaid Lsd-st.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Jaan 13, 2012 18:50 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Jaan 01, 2011 20:42
Postitusi: 81
Pole kunagi väitnudki et ainult LSD (antud juhul siis nö para LSD) abil Type-R-st kiiremini liikuma hakkan. Sellega lahendan ära ainult probleemi kuidas paremini kohapealt minema saada.
Kiiremini liikumisega hakkan alles tegelema.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Jaan 13, 2012 20:02 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 13, 2010 22:06
Postitusi: 923
Asukoht: lõuna eesti
oliver kirjutas:
väike OT aga...
sa võrdled kaht täiesti erinevat asja - üks on oma võimete piirini tuunitud ja teine on stock auto
(ehk siis teise näitena üks on tippsportlane ja teine jookseb sama kiiresti kui mina(factory default:) - ja nad on võrdsed - selle peale arvaks ma et ma olen ikka superkiire - mis siis veel juhtuks kui ma trenni ka teeks (loe civicut järgi aitaks)

miks sa räägid asjadest,millest sa munnigi ei tea....minu vana SFI pole küll kaugeltki viimseni järgi aidatud...lihtsalt viimseni korda tehtud ja hooldused tehtud ning tehase poolt coahstcasti kaas peal... :bang:

_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Jaan 13, 2012 23:23 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Jaan 30, 2003 12:54
Postitusi: 948
Asukoht: Tallinn
SFI-calibra kirjutas:
miks sa räägid asjadest,millest sa munnigi ei tea....minu vana SFI pole küll kaugeltki viimseni järgi aidatud...lihtsalt viimseni korda tehtud ja hooldused tehtud ning tehase poolt coahstcasti kaas peal... :bang:


tõotan pühalikult et ei kommeteeri enam ühtegi sinuga seotud teemat :worship:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Jaan 13, 2012 23:45 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Sept 06, 2007 19:49
Postitusi: 98
cossu kaanel ei ole performansi poolest erilist eelist gm kaanega võrreldes.
1/4 miili aeg viitab tõesti täiesti stock autole.
Mida plaanid siis teha, et autot kiiremaks saada?


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Jaan 14, 2012 4:10 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Jaan 01, 2011 20:42
Postitusi: 81
Eks näis mida jõuab teha. Süütepoolike tahab vahetust saada, küünlakesed juhtmekesed samuti. Pihustikesed vaataks ka üle, puhastaks muidu süsteemikest. Ehk vähe huvitavam filtrike õhku läbi laskma, võibolla väike mütsike, ehk isegi jõuab kivikeseni.

Või siis maakeeli, kõigepealt toome tehasejõud tagasi siis vaatame kas midagi juurde ka saab :)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Veebr 19, 2012 0:05 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 13, 2010 22:06
Postitusi: 923
Asukoht: lõuna eesti
täna käisin siis seda piiratud libisemisega difrit testimas...suht asjalik aga nii mööda minnes lasin esimesed 3 käiku ka peeneks.....uskumatult hästi liigub ikka see vana opel oma 110kw kohta...:) :buddies:

_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 29, 2012 12:34 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Jaan 01, 2011 20:42
Postitusi: 81
Käsipiduri tross vahetatud, uus süütepool paigaldatud :)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 01, 2012 17:04 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 13, 2010 22:06
Postitusi: 923
Asukoht: lõuna eesti
pühapäeval sai siis ette ka järgmised piduri kettad ja klotsid,ning stabika kontide lääba kinnituse puksid.....vähem tuleb pidurdada....mis sa ikka kiirust tapad...:)

_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 21, 2012 20:18 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Jaan 01, 2011 20:42
Postitusi: 81
Sumps hakkas natu lagunema ja tuli natu ümber ehitada.

Pilt

Vaatab kas paneb reso ka vahele või mitte, sõidan natuke ja kuulan.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 22, 2012 0:45 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Nov 17, 2009 19:11
Postitusi: 264
Asukoht: Pärnu
kui see asi on ülelaetud,siis on hea kui tühi türu põhimõtteliselt all,aga vabalthingavale mootorile toob see kahju ainult...mina eelistaks siiski originaali...

_________________
kui sa oled tehasepoolt juba debiilik,siis ei aita enam aju chippimine kah


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 22, 2012 1:04 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Jaan 01, 2011 20:42
Postitusi: 81
ei ole siin miskit tühja toru, katid kangi pole tunda saanud ja täidavad täitsa eesmärki :)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 22, 2012 16:53 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 17, 2009 20:12
Postitusi: 220
Asukoht: Tartu
ökovecu kirjutas:
kui see asi on ülelaetud,siis on hea kui tühi türu põhimõtteliselt all,aga vabalthingavale mootorile toob see kahju ainult...mina eelistaks siiski originaali...

Mida sa ajad. Ega see mingi 2taktiline võrr pole, et tagasi rõhku vaja ja see natuke mis on normaalne tekitatakse koldega, mitte ülejänud summuti jooksuga. Kui tahad summutiga mingit jõunumbrit juurde saada, siis uus korralik torukolle (mina eelistan 4-1 ja lõpp 2,5") ja 110kw-sele paras 2,5" otseläbi väljalase alla. Kui kõrvale hakkab siis siledad resod vahele.

_________________
Astra-GSi.org


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 22, 2012 18:26 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 13, 2010 22:06
Postitusi: 923
Asukoht: lõuna eesti
need MB SLK 200 kompressori katid toimivad jah päris eduliselt....aga arvan,et veits karm..mul ka algul polnud rohkem miskit muud.....päris kähku hakkas närvidele käima...tagasihoidlikudWRC auto hääled on niimudi ja kui piirajat näidata,siis saab tuld ka tagant otsast näga....selle kalli otsa panid ikka tagasi ve???

_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....:)


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 113 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11