*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 15:32

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 121 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 20, 2011 21:56 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
Täna jätkus töö ja sai ka Kekelt mootor maha tõstetud. Proovisin kiirelt kohe ka genekat ja roolivõimu pumpa 16V-le ja sobisid küll, probleem tekib rihmarattaga, mis 16V-l kinnitub 6 poldiga ja 8V-l 4-ga. Ilmselt ei hakka hammasrihma ratast vahetama, vaid puurin uuele abirihma rattale teised augud. Teine probleem tekkis seoses käigukasti ja siduriga. Kuna 8V-l on jäme hooratas ja õhuke sidurikorv, siis võib olla, et sidurisse minev käigukasti võll on teise pikkusega. Kindel pole aga peab uurima veel. Pilte kaa lõpetuseks:

Pilt

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Viimati muutis karla87, Neljapäev Mär 31, 2011 16:49, muudetud 1 kord kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 21, 2011 23:55 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
Erinevate saksa ja inglise foorumites uurimise tulemusena selgus, et F18 kast peaks sobima kõikide nn. big-block mootorite (1.8, 2.0) otsa, olenemata hoorattast ja sidurist. Eks tõde selgub monteerimise käigus muidugi.

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mär 22, 2011 0:04 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Jaan 14, 2009 21:49
Postitusi: 570
Ma vahetasin oma Calibral 85 kw-se 110 kw-se vastu ja jätsin ka F-18 kasti ja pole probleemi!!!
Edu!


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Mär 26, 2011 21:48 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
Produktiivse päeva tulemusena on uus mootor peal, aju+juhtmestik ühendatud ja voolikud küljes. Puudu on veel genekas, kuna rihmaseibi puurimise võtan homme ette. Hääleproovi veel ei teinud, sest genekat pole küljes ja sümmutile tuleb uus sukk keevitada vahele. Kõik asjad olid plug-and-play, isegi käigukastiga ei tekkinud ühtegi probleemi. Hiljem saab pilte kaa!

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 27, 2011 19:37 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
Täna sai tehtud esimene käivitus ja tundub, et kõik toimib korralikult! C20NE küljest võtsin üle geneka, roolivõimu pumba, rihmapinguti ja mootorikäpa ehk nüüd ajab kõiki ringi üks rihm. Nagu öeldud, siis rihmaseibi pidi modifitseerima, sest kinnitusaugud ei sobinud. Samuti tegin genekale ''custom'' ülemise kinnituse, kuna vana ei sobinud C20XE plokikaanele. Enivei, kogu kupatus toimetab ilusasti. Sõitma veel ei läinud, sest suvekatega pole kiilasjää peal midagi peale hakata. Paar meetrit edasi-tagasi sai liigutatud, et siduri toimimist kontrollida. Nipet-näpet on veel teha, nagu juhtmete kinnitusi sättida, siduri pedaal regullida õigeks, teine summuti alla ja õlirõhu näidik korda saada.
Pilte tulemusest

Pilt
Pilt

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Apr 09, 2011 19:59 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
Nüüd on terve sumpajooks all, kapotialune korrastatud, siduripedaal regullitud ja esimene proovisõit tehtud. Sumpajooks sai uue suka ja lõpupütiks ''uhke'' jap-style'i aga hääl on kõige arvestades isegi tagasihoidlik. Paar häda tulid ka sõidu ajal välja, nimelt õhk on jahutussüsteemis sees kuskil ja termostaat laseb temp.-i liiga üles. Muidu sõidab ja toimetab, nagu peab:)

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 13, 2011 23:38 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
ei saand päris hästi aru präegu sellest termostadi teemast.termostaat ei ole kuidagi seotud sellega kuidas see temp sul tõuseb,see lihtsalt avaneb sul 90c juures ja jahutus vedelik läheb suurele ringile ,et mootorit jahutada.

ja calibral on sund õhutus,ise ei ole vaja õhutada,ainult tosool normi ja lased mootori ilusti 90c ja siis jätad seisma võid paisupaagist sussuga õhu välja lasta vahepeal ja kõik.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 14, 2011 11:10 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
Termostaadiga on see asi, et võibolla ei avane täielikult ja seetõttu jahutus korralikult ei toimi. Eile autot proovides jäi hoopis see mulje, et temp. näidik näitab rohkem, kui peaks. Temperatuur seisis 100 kraadi peal normaalsel sõidul.

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 17, 2011 22:02 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
Temperatuuri saaga lõppes sellega, et vahetasin radika teise vastu ja probleem lahenes. Aga nagu ikka tekkis kohe teine probleem. Nimelt peale mootoripesu ei taha mootor käivituda(ainult tõmmates läheb) ja kiirendades hakkab puterdama. Sai küll pistikud-värgid kuivatatud ja kontrollitud aga tulemus null. Ilmselt on viga kuskil süütesüsteemis, sest küünlad lööb märjaks käivitades. Kui kellelgi Tartu kandis juhtub olema XE süütepooli koos mooduliga, siis võtaks prooviks.

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juul 13, 2011 13:58 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
Pole pikalt kirjutanud vahepeal aga tõsi on ka see, et midagi erilist pole toimunud. Mootori kotermann lahenes katalüsaatori eemaldamisega (umbes oli). Viimasel ajal on tekkinud ka müügiplaanid, sest pole aega autoga piisavalt tegeleda. Eks lähemal ajal selgub, mis edasi saab.

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Juul 23, 2011 14:13 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
Auto on müügis 500 euri eest!

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Juul 28, 2011 21:48 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
Müügiplaan on selleks korraks maha maetud!. Äkkiline müügiplaan tekkis sellest, et pakuti odavalt Astra GSI-d jäärajasõiduks aga jäin hiljaks natuke. Ehk Keke jääb alles ja üritan vastavalt võimalustele(ajale) edasi nokitseda.

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 02, 2011 1:11 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
Võiksid rääkida õlirõhu näidikust ka. Et mis sul sellega teha oli?

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 02, 2011 19:54 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
Õlirõhu näidik istub maksimumi peal pidevalt. Puhastasin klemmi ära jne aga tolku pole olnud. Võibolla on juhe katki kuskilt, ei teagi täpselt.

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 02, 2011 23:08 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
karla87 kirjutas:
Õlirõhu näidik istub maksimumi peal pidevalt. Puhastasin klemmi ära jne aga tolku pole olnud. Võibolla on juhe katki kuskilt, ei teagi täpselt.


Mul siuke teema, et kui juhe tagant ära siis süütega maksimumi peal, kui juhe ühendada andurisse, siis on min süüte sees olekus ja kui käima siis jälle max. Krt, mingi jama, pole õge andur vist.

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 121 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11