Sai ka siis calibra soetatud, kunaks oli sõbra auto siis oli teada mis autol on tehtud ja mis veel vaja teha. Calips toodud siis saksast ja eestis arvele sai võetud 2009 a. novembris ja nüüdseks eesti teedel pole veel aastatki liigelnud kuskil, kunaks eelmine omanik oli üsnagi väike autokasutaja siis praegu sai alles 5000 kilomeetrit täis mis auto eestis liigelnud on. Muidugi enne eesti teedel sõitma asumist tehti calipsil põhjale ja karpidele korralik roostetõrje (põhi ning stangede alused käidi korralikult tõrvaga üle, ning karbid lasti õli täis) ja sellest on täitsa kasu olnud, sest calibra on siiamaani täitsa roostevaba.
Kunaks eelmine omanik töötas autoteeninduses vahetas koheselt kasti ja mootori õli, rihmad, rullikud, veepumba ja kõikvõimalikud filtrid. Kuid pealt 4500 kiltsa oli korralik täissünt õli mootorist kõik jama ära lahti pesnud ning õli oli suhteliselt mustaks läinud, tegingi kohe järjekordse õlivahetuse. Nüüd enne ülevaatust sai katalisaator alla pandud (eelmine omanik muidugi seda ei teinud aga kuidagimoodi ikka sebis üv ära
) Nüüd sai veel lamda, bentsupump, kõik piduriklotsid ja küünlad vahetatud nii, et nüüd peaks vähemalt aastakeseks korralik liikur olemas olema, kui üv-l ära käin aga eks vana auto puhul võib ikka üllatusi ette tulla.