Pole midagi ammu juba kirjutanud ja arvan et peaks nüüd vähe juurde kirjutama mis tibust edasi saanud on. Kuna olin ise jällegi pikalt kodumaalt eemal siis siiani on ta mul niisama seisnud, Ennem seda üritasin seda lõdvikut vahetada mis läheb otse paisubaagist blokki aga jah see oli ikka tõsine närvikulu ja lootusettu juhtum. Täiesti haige lihtsalt kuda kurat on võimalik see, et lõdviku vahetamiseks peaksin ma kiskuma SFI kopsiku ja siis geneka ja õhuvõtu kolektori, apsurd lihtsalt. Lõhkusin kaks padrunit ära kolektorit lahti keerates ja loobusin. Nüüd tibu jällegi sindis ja terve auto on juppe täis et siis nüüd läehevad vahetusse kõik rihmad, tihendid, küünlad, rullikud, poldid, filtrid, pumbad, kõik õlid ja siis lasen bloki kaane ka natukene ära lihvida kuna kardan et see võib kõver olla. Muidugi ma ei ole selles kinnel et kas on kõver või ei aga jah kindluse mõttes kuna ei taha pärast kõike seda vahetust pärast uuesti lasta kõik lahti tõmmata et blokki siis lihvida. Lisaks käiin täna sass432 juures oma sõbra calile juppe toomas ja ostsin ka selle madala tiiva ära ja varsti ilutseb see siis juba minu tibu peal ja saan sellest tiivast siis lõpuks lahti mis mul seal peal on praegu
Aga jah siiani on ta olnud mul väga heas seisukorras auto, ja olen isegi mõelnud et peaks ostma omale juurde veel 1 sõidukorras auto
Aga jah arvan et pärast seda kõike on mul siis nüüd tibu ka sõidukorras auto mitte ainult seisukorras. PS sillad on ka juba kõik peaaegu uued alla kuna need sai siin vahepeal ära juba tehtud kui eemal olin. Rohkem uudiseid tibust siis kui olen temaga juba rohkem kui 200 km sõitnud