No nii tibu saaga jätkub siis jällegi
Sain eile siis oma nukkvõllid kätte, mille eest siis suurimad tänud klubi kaaslasele wtfff
Aga oma suureks kurvastuseks sain ma siis teada täpsemalt et mis vahe on uue tüübi SFI ja vanematüübi SFI-l kuna minul on uuema tüübi mootor siis puudub mul jagaja ja tänu sellele oli minu nukkvõlli otsas rootor mida aga ei olnud teistel nukkadel mille sain siis lisaks veel oli minu nukk võllide otsas klapp mida jällegi teistel ei olnud siis oli veel hammastratastes vahe ja siis nukkvõlli ots oli ka minuomal paar mm õhem kui siis vanematüübi mootoril
Aga kui selle olin avastanud pidin ootama 3 tundi 1 vana meistrit et siis vanakooli treialit kelle nägemine on suht kehva ja kättevärin võimsam kui muhamed alil
aga see meitrimees suutis tunniga teha sellest vanatüübi nukkvõllist täpselt sellise nagu mul vaja ja maksumuseks läks siis 300 eeki
Ja vana nukkvõll läks katki ikkagi mikromõratõttu seal oli ainult mingi 4mm pikka ja 2mm lai osa seda nukkvõlli veel kinni hoidmas ülejäänu oli lahti mõranenud. Paistab et minu hirmud selle kohapealt et mootor on kuuma saanud on tõesed see meister ütles sama sest muud põhjust ei saa seal olla
Muud nagu ei oskagi lisada eks nüüd näha siis ole mis tujud mu tibul tulevad ja kuidas ta mind nüüd siis edasi teenida tahab ja ka kavatseb
kuid sinnani naudin siis emaga sõitmist
Suured tänud ka NanCCE-le nõu eest aga igaks juhuks lisan siia ka kõigile teistele kes peaksid sellise murega kokku puutuma siis see õli kanali kinni panemine ona väga tähtis kuna muidu puuduks nukk võlli sees surve sest kõik õli voolaks seal muidu välja. Ja kui teil endal kodu kandis peaks sellised meistrid puuduma siis annan hea meelega siinse meistri telefoni nr-i ja ka muud vajalikud kontakt andmed