Hacku kirjutas:
kiups kirjutas:
Mul olid veljed suht kõvasti viga saanud ja kõverad nii, et tööprotsess nägi välja selline: kõigepeaelt relakaga siledaks (vana värv sügavamad täkked jms ) siis ilma rehvideta veljed alla ja tõstad tõstukiga üles ( saab ka käsitsi või vibraga aga eelmainitud varjant on tõhusam) 5. käik sisse ja lihvima abrasiivpaberiga. P80 - P120 - P180 - P240 - P500 - vesikaga P 1500 - P 2000 viimaks poleer pastadega, ning ongi valmis. Mina mingit lakki ega midagi rohkem peale ei pannud kui siis kord kuus kergelt käsitsi pastaga uuesti üle käia. Kuid kui tahad lihtsalt taastada siis soovitaksin sama protsessi, ainult alustaksid P240 nest.
Hmm... koik oli arusaadav va.relakas!
Mis sa sellega tegid???
Kui siis , millist ketast kasutasid.
Tänud
Relakaga käiasin sügavamad täkked ja keevituskohad üle kuna ühe veljega oldi kuhugile otsa sõidetud ja randi äärel oli kild väljas .
SFI-calibra kirjutas:
oltc1100 kirjutas:
hea oleks kui saaks mingi lakikihi ka selga, siis ei tule sõber korrosioon külla
lakiga see probleem,et võib korraga reageerima hakata ja tuhmiks tõmmata!!!
tuhmumis värkki ei oska küll komenteerida aga seda ütlen vaid, et on vaja selle jaoks tõesti spets metalli lakki, kuna tavaline lakk tahab siisgi matistatud pinda, kuna muidu pudeneb see üsna kohe sealt pealt maha .
Hacku kirjutas:
Et mitte lagastada oma vigaste ja mustade velgedega sinu lehte siis panen lingi:
viewtopic.php?f=19&t=8780&p=80653#p80653Mina teeks nii: P240--P400/P500--P1500wet--P2000 ning siis pasta.
Võid ka lakkida kuid ma siiani pole ise nagu vajadust näinud, võibolla siis tõesti kui talvel sõidad ka nendega soola sees, siis võib korro sind kimbutama hakata.