*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 13:30

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 31 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede Juun 11, 2010 23:48 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)
kiups kirjutas:
Väike teaster kah pooleli olevatest velgedest .
Pilt
jube töö see poleerimine. kuna need olid suht kehvas seisus siis nendega eriti veel vaja vaeva näha 1 velg = u 3-4 h nühkimist. :lol:



Heips.
Mul kysimus võibolla loll aga kuidas laki eemaldasid ning millega poleerisid?
Vaatasin rahakotti ja ennäe suur rott(pankrott) vahtis vastu!
Et siis peaks oma veljed kah taastama aga kuidas?!

tanx


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Juun 12, 2010 22:30 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Aug 28, 2009 2:31
Postitusi: 28
Asukoht: Aruküla/ haapsalu
Mul olid veljed suht kõvasti viga saanud ja kõverad nii, et tööprotsess nägi välja selline: kõigepeaelt relakaga siledaks (vana värv sügavamad täkked jms ) siis ilma rehvideta veljed alla ja tõstad tõstukiga üles ( saab ka käsitsi või vibraga aga eelmainitud varjant on tõhusam) 5. käik sisse ja lihvima abrasiivpaberiga. P80 - P120 - P180 - P240 - P500 - vesikaga P 1500 - P 2000 viimaks poleer pastadega, ning ongi valmis. Mina mingit lakki ega midagi rohkem peale ei pannud kui siis kord kuus kergelt käsitsi pastaga uuesti üle käia. Kuid kui tahad lihtsalt taastada siis soovitaksin sama protsessi, ainult alustaksid P240 nest.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Juun 12, 2010 22:34 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)
kiups kirjutas:
Mul olid veljed suht kõvasti viga saanud ja kõverad nii, et tööprotsess nägi välja selline: kõigepeaelt relakaga siledaks (vana värv sügavamad täkked jms ) siis ilma rehvideta veljed alla ja tõstad tõstukiga üles ( saab ka käsitsi või vibraga aga eelmainitud varjant on tõhusam) 5. käik sisse ja lihvima abrasiivpaberiga. P80 - P120 - P180 - P240 - P500 - vesikaga P 1500 - P 2000 viimaks poleer pastadega, ning ongi valmis. Mina mingit lakki ega midagi rohkem peale ei pannud kui siis kord kuus kergelt käsitsi pastaga uuesti üle käia. Kuid kui tahad lihtsalt taastada siis soovitaksin sama protsessi, ainult alustaksid P240 nest.


Hmm... koik oli arusaadav va.relakas!
Mis sa sellega tegid???
Kui siis , millist ketast kasutasid.

Tänud


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Juun 13, 2010 0:54 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Dets 30, 2007 0:45
Postitusi: 436
Asukoht: Võru/Tartu
hea oleks kui saaks mingi lakikihi ka selga, siis ei tule sõber korrosioon külla :D

_________________
Oli kunagi :twisted: Calibra 2.0 85kw, 94a :twisted:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Juun 13, 2010 12:35 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 13, 2010 22:06
Postitusi: 923
Asukoht: lõuna eesti
oltc1100 kirjutas:
hea oleks kui saaks mingi lakikihi ka selga, siis ei tule sõber korrosioon külla :D


lakiga see probleem,et võib korraga reageerima hakata ja tuhmiks tõmmata!!!

_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Juun 13, 2010 13:26 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Dets 30, 2007 0:45
Postitusi: 436
Asukoht: Võru/Tartu
sellisel juhul on vale lakk vms :roll: piisavalt varem poleeritud alumiindetaile lakitud 8)

_________________
Oli kunagi :twisted: Calibra 2.0 85kw, 94a :twisted:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Juun 13, 2010 20:09 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)
SFI-calibra kirjutas:
oltc1100 kirjutas:
hea oleks kui saaks mingi lakikihi ka selga, siis ei tule sõber korrosioon külla :D


lakiga see probleem,et võib korraga reageerima hakata ja tuhmiks tõmmata!!!


oot oot oot.
Et siis mis mõttes mustaks???
Minul on juba orig. laki all must!
Kohati isegi värviline!!! :shock:
Kas see tähendab, et reaksoon on sygaval ja seda välja ei poleeri ning jääb ainult värv selga!
Teen täna õhtul pildid ja lisan siia! Palun oma arvamust siis asjale! :worship:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juun 14, 2010 1:11 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)
Et mitte lagastada oma vigaste ja mustade velgedega sinu lehte siis panen lingi:
viewtopic.php?f=19&t=8780&p=80653#p80653


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juun 14, 2010 2:26 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Aug 28, 2009 2:31
Postitusi: 28
Asukoht: Aruküla/ haapsalu
Hacku kirjutas:
kiups kirjutas:
Mul olid veljed suht kõvasti viga saanud ja kõverad nii, et tööprotsess nägi välja selline: kõigepeaelt relakaga siledaks (vana värv sügavamad täkked jms ) siis ilma rehvideta veljed alla ja tõstad tõstukiga üles ( saab ka käsitsi või vibraga aga eelmainitud varjant on tõhusam) 5. käik sisse ja lihvima abrasiivpaberiga. P80 - P120 - P180 - P240 - P500 - vesikaga P 1500 - P 2000 viimaks poleer pastadega, ning ongi valmis. Mina mingit lakki ega midagi rohkem peale ei pannud kui siis kord kuus kergelt käsitsi pastaga uuesti üle käia. Kuid kui tahad lihtsalt taastada siis soovitaksin sama protsessi, ainult alustaksid P240 nest.


Hmm... koik oli arusaadav va.relakas!
Mis sa sellega tegid???
Kui siis , millist ketast kasutasid.

Tänud


Relakaga käiasin sügavamad täkked ja keevituskohad üle kuna ühe veljega oldi kuhugile otsa sõidetud ja randi äärel oli kild väljas .

SFI-calibra kirjutas:
oltc1100 kirjutas:
hea oleks kui saaks mingi lakikihi ka selga, siis ei tule sõber korrosioon külla :D


lakiga see probleem,et võib korraga reageerima hakata ja tuhmiks tõmmata!!!


tuhmumis värkki ei oska küll komenteerida aga seda ütlen vaid, et on vaja selle jaoks tõesti spets metalli lakki, kuna tavaline lakk tahab siisgi matistatud pinda, kuna muidu pudeneb see üsna kohe sealt pealt maha .
Hacku kirjutas:
Et mitte lagastada oma vigaste ja mustade velgedega sinu lehte siis panen lingi:
viewtopic.php?f=19&t=8780&p=80653#p80653


Mina teeks nii: P240--P400/P500--P1500wet--P2000 ning siis pasta.
Võid ka lakkida kuid ma siiani pole ise nagu vajadust näinud, võibolla siis tõesti kui talvel sõidad ka nendega soola sees, siis võib korro sind kimbutama hakata.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Juul 06, 2010 13:41 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Aug 28, 2009 2:31
Postitusi: 28
Asukoht: Aruküla/ haapsalu
Nii härrad!!! Selline mure, et eile keset sõitu lihtsalt auto jäi seisma, kohapeal veel mõni sekund töötas tühikäigul ja siis oli kõik.
Veakoodideks olid 12, 31, 38, 57 ja 12 ehk siis pöörete andur , lambda ja tühikäigu mootor . Mis oleks siis kõige reaalsem seisma jäämise põhjus ?! KIIRE!!!


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Juul 06, 2010 19:05 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 13, 2010 22:06
Postitusi: 923
Asukoht: lõuna eesti
kiups kirjutas:
Nii härrad!!! Selline mure, et eile keset sõitu lihtsalt auto jäi seisma, kohapeal veel mõni sekund töötas tühikäigul ja siis oli kõik.
Veakoodideks olid 12, 31, 38, 57 ja 12 ehk siis pöörete andur , lambda ja tühikäigu mootor . Mis oleks siis kõige reaalsem seisma jäämise põhjus ?! KIIRE!!!


31 ehk pöörete andur näitabki viga kui mootor seisab...see tõenäoliselt korras
lambda kood ikka 13,et mis see 12 uuri välja....tühikäigu mootori pärast ei jää auto seisma ja see enne kui peesse läheb hakkab pööretega mängima...iseenesest pöörete anduri pärast jääb küll seisma...kui ühtegi tõenäolisemat asja pole siis alusta sellest...:)

_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juul 12, 2010 14:28 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Aug 28, 2009 2:31
Postitusi: 28
Asukoht: Aruküla/ haapsalu
nii nii...sõitma sain, viga oli pool piduses pistikus. AGA nüüd on uus mure, auto otsustas peale tankimist lihtsalt turtsuma hakata ja lõpuks jäi lihtsalt seisma, u nagu bensiin oleks otsa saanud aga ometi sellest on asi kaugel . Kodus vaatasin bensu rõhu üle (täitsa olemas ) bensu filtri puhusin kah komressoriga läbi Ja kõige huvitavam, et mingi veateadet kah ei andnud.
Peale piiiiiikka käivitamist läks kuidagi poolte silindritega käima aga küünlad on siiski ilusad.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juul 12, 2010 21:21 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Aug 28, 2009 2:31
Postitusi: 28
Asukoht: Aruküla/ haapsalu
.... Monoloogi jätkuks nüüd vahetasin bensiini filtri ära nii, et selles viga enam olla ei saa, et bensiini peale ei saa. Võtsin siis küünlad pealt ära ja starterit andes pritsis bensiini ainult 3. ja 4. silindri august. Et siis pihustid umbes arvatavasti? Või on mõni aju/anduri keiss kah võimalik ?


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Juul 16, 2010 16:49 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Aug 28, 2009 2:31
Postitusi: 28
Asukoht: Aruküla/ haapsalu
....endiselt JAMA!!! Nii siis lugesin uuesti veakoodid üle ja andis ühe koodi 21 ehk siis Piirajaklapi potetsiomeeter , seletage nüüd siis kus see asub ja kas see pärsib mootori tööd !!!!!!!!??????? Viga väljendub siis selles, et KUI käima läheb siis ainult gaasi ühes teatud asendis hoides, ning siis ka 2-3 silindriga töötab vahest ka 4 jaga . Alguses kahtlustasin kütuse pihusteid ja survet kuid nüüdseks filter, pump ja pihustid vahetatud ja endiselt ei midagi!!! :evil: KERGELT muudab see asi juba kärsituks kui nädala jooksul 3X köie otsas koju veered :bang:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Juul 18, 2010 22:32 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juul 11, 2007 17:23
Postitusi: 352
Asukoht: Vigala-Pärnu-Kuopio
Mul oli ka sama jama, kolm korda olen pumpa vahetanud, ja olen ka hakanud vaikselt bensiini voolikuid põhja alt välja vahetama, roostetavad läbi või näpruvad ära. võid ka sellele pilgu peale visata. ma arvan et saab lihtsalt kuskilt lisa õhku :wink:

_________________
+358466242489

RWD Calibra In Progress! 2JZ inside!
UK Spec MkIV Supra


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 31 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11