*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 15:44

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev Juul 11, 2010 23:37 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Juul 29, 2007 1:17
Postitusi: 289
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kas pirni eemaldus aitab? Tavaliselt jääb see ikkagi õrnalt hõõguma.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juul 12, 2010 3:54 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Jaan 24, 2010 23:26
Postitusi: 56
Asukoht: Tallinn
Mõtlen süsteemi ikka korda saada.
Kui see tuluke põleb siis on kogu süsteem välja lülitatud. Olen aru saanud, et vea võimalusi on väga palju:
  • Turvavööde eelpingutid
  • Ãœks turvapatjadest
  • Roolis oleva turvapadja ühendus
  • Ãœks esiotsas olevatest anduritest
  • Muu halb kontakt suvalises kohas
Väidetavalt piisab ka juhtmete loksumisest, see viga salvestatakse ja tuli enam ära ei kustu. Samuti ei aita aku klemmi mahavõtmine.
Väidetavalt peaks autole Tech 2 külge minema ja ütlema milles täpselt viga on ja alates 97 aastast peaks ka vastav pistik olemas olema, kuid kaks diagnostika kohta seda leidnud pole.
Kahjuks aga juukseklambri testi koodides turvapadja vead ei kajastu :(

Kas tõesti kõik foorumlased on esimese lahendusena selle pirni välja kakkund ?


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 19, 2010 20:25 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Juul 29, 2007 1:17
Postitusi: 289
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kerge äratundmisrõõm sellenädalases autolehes 8) . Mis selle tõrkega kiirendusel siis on?


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 19, 2010 23:27 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Väga ilus viisakas masin. Hoia teda hästi.

Autolehes ka ikka esindatud. Tundsin samuti huvi mootoriprobleemi pärast, aga Lauri jõudis juba ette :P

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Aug 20, 2010 13:00 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Jaan 24, 2010 23:26
Postitusi: 56
Asukoht: Tallinn
Probleem mootoriga järgmine:
- Üle 4000 pöörde hakkab jõud ära kaduma;
- Mootor nagu jätaks vahele ja tõrgub õrnalt;
- Pöördeid kogub siiski edasi, aga lihtsalt aeglasemalt;
- Esimese käiguga ei ole probleemi tunda;
- Mootori tuli selle käigus põlema ei lähe.

Kuid kui Autoleht oli masinat umbes 30min kõrgetel pööretel kiusanud, siis hakkas päris hullusti vahele jätma mootor.
See probleem lahenes peale öist seismist ise, arvatavasti miski läks liiga kuumaks vms.

Omast tarkusest mõtlesin, et ehk ei saa kütust ja vahetasin kütusefiltri ära. Vanast filtrist tuli küll huvitavaid tükke välja, kuid see ei olnud kindlasti nii umbes, et kütus läbi ei käiks... Loomulikult jäi ka probleem alles.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Sept 26, 2010 15:39 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Jaan 24, 2010 23:26
Postitusi: 56
Asukoht: Tallinn
Auto lõpetas täielikult käimise.
Peale paaritunnist parklas seismist enam käima ei läinud ja ei lähe ka.
Tundub, et kütet peale ei tule.

Kas keegi viga otsida ei taha aidata ?


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Sept 26, 2010 21:05 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 13, 2010 22:06
Postitusi: 923
Asukoht: lõuna eesti
alusta pumba juurest...vaata kas pumbale vool tuleb,kui tuleb,siis viska vana pump metsa ja osta raunexist uus boschi pump alla...ära vuhvel pumpa pane,siis jääb sõidu rõõm väga üürikesex.....kui aga voolu pumba juures pole,siis kontrolli releed ja kaitset aga sinu vea kirjelduse järgi pakun,et pump suri ära....kõigepealt kadus tootlikuss kui hästi enam pöördesse ei läinud ja siis täielik küpsemine.... :buddies:

_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Sept 29, 2010 10:56 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Jaan 24, 2010 23:26
Postitusi: 56
Asukoht: Tallinn
Kütusepump töötab, kui otse vool peale anda. Kuid käima sellegi poolest ei lähe.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Sept 29, 2010 20:05 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Jaan 14, 2009 21:49
Postitusi: 570
Mul oli kunagi 2000 a.omega 2,5 V6 ja see hakkas siis nii vigurdama,et läksid kuhugi sõitma,jätsid auto seisma ja pärast enam käima minna ei tahtnud,käevitamise ajal lõi selle kollase (vist mootorimärgiga) tule põlema aga mingi jebimise peale läks alati lõpuks käima!
Sai diagnosti mindud ja seal öeldi,et väntvõlli andur!
Sai asi ära vahetatud ja probleem kadus!
Äkki peitub selles probleem :roll:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Sept 30, 2010 21:30 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Jaan 24, 2010 23:26
Postitusi: 56
Asukoht: Tallinn
Vända andur vahetatud, auto töötab paremini kui ostes...


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Veebr 28, 2011 11:57 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Jaan 24, 2010 23:26
Postitusi: 56
Asukoht: Tallinn
Kuna päike on asunud lund sulatama, siis lisan ka midagi:
Tehtud:
Uus lambda,
uus detonatsiooni andur (teine oli korras),
vahetatud kehva takistusega küünlajuhtmed.

Kõige tähtsama asjana tahaks kevadel teha mootorile kerge remondi.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 18, 2011 18:31 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Jaan 24, 2010 23:26
Postitusi: 56
Asukoht: Tallinn
Uuendus:
Vahetatud esimesed pidurikettad ja klotsid, valitud said Brembo kettad ja Ferodo klotsid.
Vahetatud klapikambri kaaned, vanad lekkisid kergelt õli.
Vahetatud radika temp andur, vana andis kohati näkku.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mai 02, 2012 19:51 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Jaan 24, 2010 23:26
Postitusi: 56
Asukoht: Tallinn
Remontisin rooli lintkaabli ära:
Pilt
Pilt
Pilt

Kas see on normaalne, et airbagi pinide vahel lühis on ?
Minu toimetustest ta tekkida ei saanud, kuna ka enne jootmist.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 23, 2012 11:28 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Jaan 24, 2010 23:26
Postitusi: 56
Asukoht: Tallinn
Kuskil Tallinna suurepärastel tänavatel õnnestus selle suve lõpuks pooleks sõita üks esivedru:
https://www.dropbox.com/s/3ij76aphdmf74gk/2012-07-20%2020.50.45.jpg

Ega kuskil ei vedele esimesi Irmscher vedrusid ?
Sooviks masinat originaali lähedasena hoida.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 23, 2012 21:38 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juul 09, 2009 14:57
Postitusi: 615
Asukoht: Tallinn/Padise
ma mingi kuu aega tagasi müüsin ühed Irmscher vedrud maha siiin foorumis .


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11