*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Apr 19, 2024 1:03

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev Apr 18, 2010 22:53 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Jaan 24, 2010 23:26
Postitusi: 56
Asukoht: Tallinn
Et väärt teema ära ei kaoks siis link üleeelmise omaniku teemale: -link-
Tehnilised andmed ka Lauri teemas, loodan et ta ei pahanda.

Kaks pilti esimesest vahatamisest, kahjuks saab eestist ainult mingit kilpkonna vaha :(
Pilt
Pilt
Kui ilmad lubavad kvaliteetsema vaha peale panna, siis teen ka korralikud pildid.

Vajavad tegemist:
- Põleb airbagi tuli
√ Silla ja õõtshoova puksid - vanad läbi ja uued tulevad vähe kvaliteetsemad
√ Tosooli leke - umbes 3 kuuga tilgub niipalju ära, et tuli läheb põlema, jahutusvedelik ja õli koos pole. Loodan pääseda tihendite vahetusega.
√ Õlivahetus + õhufilter
Konditsioneeri pump lekib - tuleb uus pump ja siis saab süsteemi uuesti testida.
Mootori veakoodid: 21; 17; 31

Vähem tähtsad asjad:
Puudu on kaks BBS velje korki, kas keegi oskab öelda kust neid osta saaks Eestis ?
Salongi paar pisidetaili...
√ Kõrvalistuja poolne esimene valjuhääli on täiesti läbi omadega.
√ Kõrvalistuja poolne uks käib kehvasti.
√ Tagaluuk koliseb.
Tagaistmes on koni auk, sõitmist ei sega, kuid kuna ei suitseta, siis ei meeldi, tulevikus vaatan ehk uued istmed.

Muidu autoga igati rahul ja proovin selle kuu lõpuks suuremad asjad tehtud saada.


Viimati muutis MadisN, Reede Juul 09, 2010 16:57, muudetud 4 korda kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 19, 2010 11:29 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 13, 2010 22:06
Postitusi: 923
Asukoht: lõuna eesti
soovitan soojalt BOGE pukse...kestavad jummala hästi A katekooria varuosa kvaliteet B varuosa hinnaga...RAUNEXist saab....ja kui aus olla,siis lääba koos pukside ja šarniiridega ei maksa ka väga palju...:)

_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 19, 2010 13:18 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
:worship: võtan mütsi maha selle auto ees-hoia siis kaunilt teda :D

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 19, 2010 19:07 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Nov 01, 2009 18:13
Postitusi: 106
Asukoht: Eesti/Norra
Ma sõitsin samad veljed sodiks- kui need alles on siis saad korgid.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 27, 2010 12:43 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Jaan 24, 2010 23:26
Postitusi: 56
Asukoht: Tallinn
Tänud vastuste eest. Kuna mootori kallal tehtavate tööde maht osutus oodatust suuremaks, siis selle kuu lõpuks kahjuks autot täitsa korda ei saa.

Mootor tuleb niipalju lahti võtta, et saab õlijahutini...

Lisaks otsin ikka endale V6 mootoriga sobivat kondipumpa. See on siis laiema rihmaga... Või kas saab selle väiksema rihma ratta välja vahetada ?


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 27, 2010 13:04 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
MadisN kirjutas:
Tänud vastuste eest. Kuna mootori kallal tehtavate tööde maht osutus oodatust suuremaks, siis selle kuu lõpuks kahjuks autot täitsa korda ei saa.

Mootor tuleb niipalju lahti võtta, et saab õlijahutini...

Lisaks otsin ikka endale V6 mootoriga sobivat kondipumpa. See on siis laiema rihmaga... Või kas saab selle väiksema rihma ratta välja vahetada ?

Mis siis juhtus,et nii laiali vaja võtta?Mul vist jääb üle oma kondipump-panin v6 moto peale aga no konti küll ma ei taha.Hetkel jookseb küll pump kaasa rihmaga,aga kui leiaks väikse rihma,siis võiks pumba vahelt ära võtta :D

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 27, 2010 17:32 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Jaan 24, 2010 23:26
Postitusi: 56
Asukoht: Tallinn
Kuskilt õlijahuti vahelt lekib jahutusvedelikku välja. Õli ja jahutusvedelik õnneks kokku ei saa.
Sellele ligisaamiseks tuleb aga üks plokikaas maha võtta.

Vahepeal ostsin uue õli- ja õhufiltri ning ustele uued tiftid. Loomulikult tuleb ka uus õli.

to DanCCE:
Mul selline põhimõte, et kõik mis autol ettenähtud peaks ka korralikult töötama. Sellest ka soov korda teha kont.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 27, 2010 19:05 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
MadisN kirjutas:
Kuskilt õlijahuti vahelt lekib jahutusvedelikku välja. Õli ja jahutusvedelik õnneks kokku ei saa.
Sellele ligisaamiseks tuleb aga üks plokikaas maha võtta.

Vahepeal ostsin uue õli- ja õhufiltri ning ustele uued tiftid. Loomulikult tuleb ka uus õli.

to DanCCE:
Mul selline põhimõte, et kõik mis autol ettenähtud peaks ka korralikult töötama. Sellest ka soov korda teha kont.




Ei saa aru miks peaks plokkikaane selleks maha võtma et sinna uued tihendid panna :bang:

Pilt
Tuleb ilusti ära sealtvahelt ju :|
Pilt

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mai 05, 2010 1:12 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Jaan 24, 2010 23:26
Postitusi: 56
Asukoht: Tallinn
Selge, tänud info eest.

Eelmise nädala lõpus tekkis juba ka uus probleem: nimelt läks põlema airbagi tuli ja ära ei taha kuidagi kustuda. Mõlemad airbagid tunduvad nagu sees olevat ja tuli jäi põlema peale suvalist käivitamist kohapeal.

Foorumeid uurides olen jõudnud niikaugele, et tuleks "arvuti" külge panna autole ja lugeda mis täpsemalt valesti. Või oskab keegi siit soovitada kuidas sellele asjale läheneda ?


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 16, 2010 21:08 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Jaan 24, 2010 23:26
Postitusi: 56
Asukoht: Tallinn
Kõrvaldatud jahutusvedeliku leke, vahetatud õli, jahutusvedelik ja filtrid.
All uued puksid.

Siit paar pilti ka:
Pilt
Pilt
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mai 19, 2010 14:49 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Jaan 24, 2010 23:26
Postitusi: 56
Asukoht: Tallinn
Sai käidud sillastendis Mart Pere juures. Nüüd sõidab täitsa sirgelt.

Eile sain uue kondipumba ja salongist puuduvad/katkised jubinad. Loodan enne suure suve algust külge ka saada.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Juun 15, 2010 1:18 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Jaan 24, 2010 23:26
Postitusi: 56
Asukoht: Tallinn
Uuendus:

Kuna parempoolne esimene kõlar ribadeks oli, siis sai tehtud selline asendus:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Sisse läksid Pioneer TS-A1703i 50W... Hetkel heliga väga rahul pole, kuna kõvemini kuulates hakkab ukse sisu lärisema.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juun 21, 2010 0:32 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 17, 2009 20:12
Postitusi: 220
Asukoht: Tartu
See on minuarust kõige ilusam Calibra Eestis, vähemalt nendest mida mina näinud olen. Just sellepärast, et siia pole igast lätti porri külge pandud ja muidu ka ilus sile ja korralik. Hoia teda, neid originaal seisus korralikke Calibraid minu anmetel ei liigu just palju.

Aga miks sa valisid just koaksiaal kõlarid, kui originaalis on olemas tweetrid eraldi kohtadel ja komponentidega oleks tunduvalt parema heli saanud. Hinnad odavamatel jäävad samasse auku ju umbes. Arusaadav, kui sul need kodus vedelesid.

Edu sulle ja hoia teda kenasti.

_________________
Astra-GSi.org


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Juun 25, 2010 13:43 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Juul 29, 2007 1:17
Postitusi: 289
Asukoht: Lääne-Virumaa
Ülimalt tore on näha, et auto jõudis hoolsa omaniku kätte 8)
Palju muidu läbisõitu hetkel on? Minu ajal olid sillad veel täiesti vaiksed.
korrosioonikaitse sai ka korralikult tehtud, loodetavasti ei teki sellega nii pea probleeme :wink:
Tosooli leke oli jah väikene, kahjuks ei saanudki seda pidama nagu näha, ilmselt otsisime viga valest kohast.
Kas kondipump hakkas lekkima kui panid freooni sisse? Süsteem oli täiesti tühi enne?
Koniauk oli algusest pihta, ise ei suitseta ja ei lasknud kellelgi seda autos teha ka. Kui istmeid vahetad, siis samasuguste vastu, sest need ju üks osa Keke Rosbergi editionist :wink:

Minu poolt palju edu ja hoia seda väärt masinat. Ikkagi üks ilusamaid/korralikemaid calibrasi Eestimail :wink:
Muide peale müüki tunti Soomest selle vastu huvi juba, seal väärtustatakse selliseid autosid märgatavalt rohkem :)

terv,
Lauri


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Juul 09, 2010 16:58 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Jaan 24, 2010 23:26
Postitusi: 56
Asukoht: Tallinn
Kes siit foorumist aitab kustu saada Airbagi tule ilma pirni välja võtmata ?
Ehk kellel on vastav tehnika või kogemused, et süsteem korda saada ?


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11