*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 14:38

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 72 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 08, 2010 23:43 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Apr 03, 2010 17:28
Postitusi: 126
Vaatan, et teistel siin juba pea et kõigil masinad reas üleval- jätkame traditsiooni.
Sai siis umbes nädal või kaks tagasi ostetud ka üks niiöelda enda "unistuste auto" Calibra. :D Pisikesi ning suuremaid vigu jagub tal, kuid loodan, et midagi annab temaga veel ette võtta, et natukene esinduslikumaks masin saada, ning et ta veel kestaks ikka mõningad aastad.
Vigadest siis:
Esiistmetes on armid nagu oleks keegi üritanud veene nüsida, kuid mööda sihtinud žiletiga.
Värvikahjustused siin-seal.
Puuduv sigaretisüütaja.
Tagumine kojamees tõrgub poole peal.

Oeh... õnneks väljast roostet ei tundu olevat. Palju palju väikeseid vigu... kui aega leian hakkan järjest parandama. Üleeile sai just bensuvoolik ära vahetatud, vana oli mingi pornotuuninguga tehtud ja lisatud palju palju isoleeri.


Kuid siiski... minu esimene Calibra - I love it! :twisted:
Ja kuna halb komme jäänud igasugu asjadele nimesid panna, siis ka tema pole erand... nimetasin ta Dorianiks, Dorian Gray Portree järgi- väljast iludus, seest mäda. :)
Kui kellelgi on nõu anda uuele, noorele, kogenematule Calibra omanikule, siis olen üks suur kõrv. :wink:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Viimati muutis Kallestofeles, Esmaspäev Juun 21, 2010 20:20, muudetud 3 korda kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Apr 23, 2010 19:40 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Apr 03, 2010 17:28
Postitusi: 126
Nonii, aeg väikseks värskenduseks. Kahjuks ei ole aega üldse olnud autoga tegelda, kuid tehtud on: :)
1. Poolassi juhi poolse ratta tihendi kinnitus lendas kus kurat, kui näppima hakkasin, kuna midagi nagu kolksus veermikus. Vahetatud, kolksud kadunud.
2. Keegi oli jörmi jõuga rattamutrid kinni vägistanud ja tundub, et määret kah ei olnud pannud. Nüüd sai 2m latiga aidatud ja lahti nad on... pühapäeval aega tegelda, siis vist kisun rattad alt ja puhastan piduriklotsid korralikult ära.(pidurdus tundub jube uimane nagu oleks vähe rõhku või kettad iidamast aadamast roostes)

Pilte teen siis kui uuesti ära pesen masina, siis vead kah ilusti nähtavad. Varsti peab klaasivahetuse tegema ja kuna klaasi äärest roostemärgid, siis selle kah likvideerima. Võimalik, et suvel tuleb täiskeretööd teha ära, kuid ei ole veel välja genereerinud kus... maal suvilas hea nokitseda, kuid kui midagi puudu jääb, ei ole eriti võimalust kohe poodi ka minna. :(

Anyway, eks ma hoia aeg ajalt teemat ikke elus. :wink:

Nonii, kahjuks daame ei suutnud välja meelitada pesuoskusi näitama :twisted: , kuid selline ta siis on:
PiltPiltPiltPiltPiltPiltPilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mai 05, 2010 19:03 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Apr 03, 2010 17:28
Postitusi: 126
Nii käsipidur hakkas imelikult käituma- kuidagi lõtv on. Sai korraks auto estakaadile aetud ja ennäe imet, üks pidur on korralik, teine aga ei taha trossi tagasi sikutada, kui käsipiduri maha võtan- peab käega aitama. Siit küsimus laiale ringile- kuna olen algaja, siis kas saab kuidagi käepäraste vahenditega asja parandada või tuleb terve vigase piduri kettasüsteem välja vahetada? Nädalavahetusel kisun nii või naa lahti rattad, et klotsid puhtaks teha, kuid käsipiduri süsteemiga ei ole üldse tuttav. :oops:

Pikk jutt, *piiip* jutt, millest võibolla ei saa aru. Aga kes sai võib kogemusi jagada. :wink:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mai 05, 2010 19:05 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Okt 30, 2005 18:16
Postitusi: 500
Asukoht: Tartu
ma pakun sul on need kässari plekid ka läbi mädanend kuhu klotsid kinnituvad ja kui need mädad siis uued 750 eeki tk


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mai 05, 2010 19:19 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Jaan 25, 2010 16:09
Postitusi: 138
kui klotsi tifti kohad läbi omadega, saab ka tiftid asendada poltidega, kõik paned nii kokku nagu peab. ainult et läbi polt ja stopermutikas :wink:
ja asi kestab edasi 8)

_________________
Parem 6 koju,kui 4 kabelisse! Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel suudab lennata.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Mai 08, 2010 3:05 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)
Mina, siiski soovitaks!
Vaheta need plekid ää ja rahu majas.
Ma jebisin nagu segane ja tulemus oli suurel kiirusel ratta plokeerumine.
Kuna plekid antsid ikkagi järgi.
Hea meel, et terveks jäin..


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 13, 2010 22:20 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Apr 03, 2010 17:28
Postitusi: 126
Nii, täna sai õlifilter vahetatud ning uus õli sisse kallatud, homme, kui maale sõidan, algavad tagatulede el. vigade otsimine ning pidurite korrastus. :)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mai 14, 2010 18:35 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Apr 03, 2010 17:28
Postitusi: 126
Täna töölt korraks end vabaks võttes, otsustasin peale lasnamäel käimist, et lähen jannseni poest läbi ja võtan mõne hea jahutava joogi. :buddies: Ennäe imet, kui autu juurde tagasi tulin- jahutusmahlad olid ilusti välja voolanud. Kuna töökoht oli lähedal, sõitsin sinna ning tööpäeva lõpul valasin 1,5l vett sisse- ootasin, et kusagilt hakkab uuesti lekkima ning leian vigase koha üles. Ei, mitte kusagilt ei läinud isegi ühenduskohad voolikultel niiskeiks... isegi koju jõudes oli paisupaak ilusti täis. Mis toimus nagu? Sõber rääkis, et too pidavat olema Calibra radikate tüüpviga, kuid ma ei ole kindel, et radikast lekkis, kuna radika alt oli suht kuiv kui loiku nägin... loik oli pigem paisupaagi alt tekkima hakanud.
Oskab keegi midagi tarka arvata?
Täna maale siis el. juhtmeid vaatama... vahepeal lõi numbrilaua kaitsme ka jälle läbi. Ja homme piduritega tegutsema. :|


Ahjaa, suured tänud eelpool vastanutele! :wink:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mai 14, 2010 23:00 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Okt 13, 2009 22:23
Postitusi: 545
pakun seda plast toru mis on ploki taga
mul endal neid juba 2 tükki läinud
seal kus on plastiku poolte ühenduskoht hakkab läbi laskma
kui paisupaagilt kork maas siis ei aja läbi aga kui kork peal ja mootori soojenedes surve veesärki tekib siis hakkab sealt läbi ajama


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 17, 2010 13:06 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Apr 03, 2010 17:28
Postitusi: 126
calibra kirjutas:
pakun seda plast toru mis on ploki taga
mul endal neid juba 2 tükki läinud
seal kus on plastiku poolte ühenduskoht hakkab läbi laskma
kui paisupaagilt kork maas siis ei aja läbi aga kui kork peal ja mootori soojenedes surve veesärki tekib siis hakkab sealt läbi ajama

Ise uuristasin, siis jah, arvasin isegi sama. Pealtpoolt suht nigel sellele ligi pääseda, ajan täna kanalisse, siis näeb paremini ehk.
Vahepeal nüüd sai siis maal käidud ja pidur lahti kistud. Kuramus, opeli insenerid olid ikke suht purjus, kui Calibrat projekteerisid- milleks on neljarattalisel autol vaja kuut pidurit??? Nagu kettast taga oli vähe, ikka väike trummel ka veel taha. Eniveis, kiskusin lahti ja puhastasin ära roostest enamuse. Nüüd kässar jälle töökorras... vähemalt niipalju, et väikese kallaku kannatab ära.
Kaitsmed lendavad läbi pooleteise kuuse vahega- kojamehed ja taustavalgustus siis... uued kaitsmed sisse ja jälle sõidab. Ülehomme täisdiagnostikasse- saab kõik salapärased vead siis teada.
Kusjuures peale õlifiltri ning õli vahetust on kütusekulu langenud 13'lt 11'le. (umbkaudu) :D


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 17, 2010 17:07 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Okt 13, 2009 22:23
Postitusi: 545
Kallestofeles kirjutas:
calibra kirjutas:
pakun seda plast toru mis on ploki taga
mul endal neid juba 2 tükki läinud
seal kus on plastiku poolte ühenduskoht hakkab läbi laskma
kui paisupaagilt kork maas siis ei aja läbi aga kui kork peal ja mootori soojenedes surve veesärki tekib siis hakkab sealt läbi ajama

Ise uuristasin, siis jah, arvasin isegi sama. Pealtpoolt suht nigel sellele ligi pääseda, ajan täna kanalisse, siis näeb paremini ehk.
Vahepeal nüüd sai siis maal käidud ja pidur lahti kistud. Kuramus, opeli insenerid olid ikke suht purjus, kui Calibrat projekteerisid- milleks on neljarattalisel autol vaja kuut pidurit??? Nagu kettast taga oli vähe, ikka väike trummel ka veel taha. Eniveis, kiskusin lahti ja puhastasin ära roostest enamuse. Nüüd kässar jälle töökorras... vähemalt niipalju, et väikese kallaku kannatab ära.
Kaitsmed lendavad läbi pooleteise kuuse vahega- kojamehed ja taustavalgustus siis... uued kaitsmed sisse ja jälle sõidab. Ülehomme täisdiagnostikasse- saab kõik salapärased vead siis teada.
Kusjuures peale õlifiltri ning õli vahetust on kütusekulu langenud 13'lt 11'le. (umbkaudu) :D


sellele torule pealt lihtsam ligi pääseda
ise olen 2 korda vahetanud
algul tundub keeruline aga mingi poole tunniga vahetab selle ära
ja enne kui kui vahetama hakkad kontrolli kas ikka laseb see läbi
kontrollimiseks lase kohapeal mootor korralikult soojaks ja vaata et ühtegi toruotsa lahti pole ja et paisupaagil oleks kork peal
mul oli nii et kui paisupaagil polnud korki peal siis ei ajand see toru läbi
aga kui kork oli peal ja surve sisse tekib siis hakkas välja pressima


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mai 19, 2010 13:03 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Apr 03, 2010 17:28
Postitusi: 126
Seleta lähemalt, mis toru sa mõtled. Eile vaatasin kaputti alla ning jäin suhteliselt hämmingusse, kuna plastik torusid ei leidnud.

Nii, täna käis siis opelaasis:
Küünlad vahetatud+nukkvõlli otsasimmerling. Sai ka elektroonika üle vaadatud... tagatuli fungib nüüd- viga oligi see, mida alguses arvasin= pirni pesa klemm puru ja ühenduse puudumisel lõi terve tule pimedaks. :bang: :D

Ostsin veel nippet näppet kraami ka kaasa nagu kaitsmeid ja erinevaid vedelikke.

Väga positiivne oli kuulda, et too mootor pidavat olema suhteliselt supperlux korras oma vanuse kohta. Küttekulu on ka vähenenud 13l/100km'lt arvatavasti natukesele alla kümne linnas. :buddies: Peab täpselt ära mõõtma, siis oskan paremini kommenteerida.

Järgmise kuu esimesel poolel siis plaanis klaasivahetus ning klaasiraami keretööd. Lisaks sellele veel käsipiduri klotside vahetus ning puksid ja rooliots jne... tegevust jagub nii, et igav ei hakka, kuid sellest masinast saab veel pika peale asja. :wink:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mai 19, 2010 13:40 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Okt 13, 2009 22:23
Postitusi: 545
see toru asub ploki taga sisselaske all
üks ots läheb mootorisse ja teine ots on käigukasti peal mootori pool otsas kuhu külge läheb see toru mis tuleb radikast
keskelt tulevad väiksed torud millest üks läheb salongi radikasse
teine läheb paisupaaki ja kolmas mootorisse


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 20, 2010 14:00 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Apr 03, 2010 17:28
Postitusi: 126
calibra kirjutas:
see toru asub ploki taga sisselaske all
üks ots läheb mootorisse ja teine ots on käigukasti peal mootori pool otsas kuhu külge läheb see toru mis tuleb radikast
keskelt tulevad väiksed torud millest üks läheb salongi radikasse
teine läheb paisupaaki ja kolmas mootorisse

Leitud, kuid kuidas kätte saab ta? Paisupaaki, salongi ning radikasse minevad otsad saab kenasti lahti, kuid nähtavus on mootorisse mineval otsal täiesti olematu. Ega omei sisselaset ei pea maha kiskuma, et too jurakas kätte saada? :lol:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 20, 2010 14:06 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Okt 13, 2009 22:23
Postitusi: 545
ei pea
genegalt võta rihm maha ja lükka see mootorist veits eemale
seal taga on kaks peenemat toru mis tuleb lahti lasta(üks tuleb vist sellest samast plast torust ja teine salongi radikast)
ja siis saab lahti keerata suure toru

aga ennem kontrolli kas ikka on see toru sest kui ma omal maha võtsin siis silmaga näha pole et läbi laseb
aga kui peenikse kruvika sinna vahesse toppisin siis nägi ära et plastiku keevituskoht oli lahti


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 72 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11