*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Pühapäev Apr 28, 2024 11:59

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 144 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev Dets 09, 2009 19:51 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Aug 30, 2009 15:25
Postitusi: 522
seda ma kõige rohke tahaks etada et mis ma ostaks kas uue geneka või uued harjad:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Dets 09, 2009 20:24 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mai 17, 2007 19:43
Postitusi: 1361
Asukoht: PÄRNU
uue tableti hind 137.-

_________________
Opel Omega 2.5 v6
Audi 80 2.0
ww polo 1.2 tdi

Pakkuda mõningaid varuosi calibrale.
58928773


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Dets 09, 2009 22:15 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Okt 13, 2009 22:23
Postitusi: 545
see oleneb ka geneka tüübist
kui sul on see kiilrihmaga sliis on ca 150 eeki tablett
aga kui laia rihmaga siis maksab see natuke rohkem ja seda väheke sitem vahetada


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Dets 09, 2009 23:40 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Aug 30, 2009 15:25
Postitusi: 522
mul selline peenike hammastega rihm:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 10, 2009 0:02 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Nov 28, 2007 23:01
Postitusi: 178
Asukoht: Pärnu
Loen siin sinu teemat ja eespool öeldakse,et laadimine 12,1 ja pööretel 14,0 on korras.
12,1 EI ole korras laadimine!Kui kõik asjad sisse lülitatud,siis peab olema laadimis pinge tühikäigul~13,5v ja kõrgematel pööretel ~14,** volti.Samas ei tohi ka kõikumine olla väga suur.
Aga samas jah,tõenäoliselt viga geneka harjades.Peale harjade vahetust käi üle ka ühendused.Nii geneka kui ka starteri omad.Ilgelt hea abimees on "electric cleaner" aerosool;)

_________________
VW Golf IV;Yamaha XJR1300


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 10, 2009 0:50 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Okt 13, 2009 22:23
Postitusi: 545
kui see on õhuke lai ja niinimetatud hambad jooksevad piki rihma siis sul see uuem tüüp ja selle lõhkumine vähe keerulisem ja genekas tuleb maha võtta
sellel on harjad ja pingeregulaatur eraldi ja kui sa ise asja ei tunne siis soovitan seda vähe targematel remontida et kindel olla et on korras. pingeregulaatori vahetamisel on seal vaja ka tinutada

DCSHOES kirjutas:
mul selline peenike hammastega rihm:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 10, 2009 1:03 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Ok aitab lollitamisest :lol:

Mis pööretel said sellise tulemuse? 14,0 Seistes oli 12.1? Kas mootor käis või mitte?
Kontrolli juhtmed üle enne kenasti kui midagid lammutama hakkad.
Kui sealt tulemusi ei saa siis võta dünamo maha ja lase mähised ka kohe kontrollida tühja tööd ei ole mõtet teha et vahetad ainult tabletti ja avastad et ei lae ja siis vahetad harjad ja avastad jälle et ei lae.

DCSHOES kirjutas:
nii eile juhtus väike asi et mootori tuli läks põlema ja põles nii kaua kui jarsku ei pidurdanud..

Ei saa sellestkohast aru, ei pidurdanud? Mootor suri välja?

"electric cleaner" Sellisekohapeale ei lasta muide.
Tulemuseks võid saada uue dünamo ostu.

Ostid uue aku, kas probleemid on ikka? Vb vana aku oli nii otsas et ei töödanud enam.

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 10, 2009 3:19 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Aug 30, 2009 15:25
Postitusi: 522
uus aku aitas seda et nyyd saab mingi aega sõita..töötava seistes mootoriga saime mingi 12.6 volti aga see oli vana akuga..uuega pole proovinud...juhtmed olen kontrollinud ja puhatsanud ja mitte mingit tulemust..


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 10, 2009 6:11 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
DCSHOES kirjutas:
uus aku aitas seda et nyyd saab mingi aega sõita..töötava seistes mootoriga saime mingi 12.6 volti aga see oli vana akuga..uuega pole proovinud...juhtmed olen kontrollinud ja puhatsanud ja mitte mingit tulemust..


Mööda uue akuga ka ära.
Kui muutunud pole siis vii dünamo remonti.

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 10, 2009 9:31 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Nov 28, 2007 23:01
Postitusi: 178
Asukoht: Pärnu
Sega kirjutas:
Ok aitab lollitamisest :lol:

Mis pööretel said sellise tulemuse? 14,0 Seistes oli 12.1? Kas mootor käis või mitte?
Kontrolli juhtmed üle enne kenasti kui midagid lammutama hakkad.
Kui sealt tulemusi ei saa siis võta dünamo maha ja lase mähised ka kohe kontrollida tühja tööd ei ole mõtet teha et vahetad ainult tabletti ja avastad et ei lae ja siis vahetad harjad ja avastad jälle et ei lae.

DCSHOES kirjutas:
nii eile juhtus väike asi et mootori tuli läks põlema ja põles nii kaua kui jarsku ei pidurdanud..

Ei saa sellestkohast aru, ei pidurdanud? Mootor suri välja?

"electric cleaner" Sellisekohapeale ei lasta muide.
Tulemuseks võid saada uue dünamo ostu.

Ostid uue aku, kas probleemid on ikka? Vb vana aku oli nii otsas et ei töödanud enam.



Eks "electric cleanerit",nagu ka paljusi teisi asju tuleb mõistuse piires kasutada;)
Kindlasti ei tasu genekasse sisse seda lasta;)

_________________
VW Golf IV;Yamaha XJR1300


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 12, 2009 20:43 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Aug 30, 2009 15:25
Postitusi: 522
http://fotoalbum.ee/photos/esha/sets/89 ... e=lastpage

uusi pilte kah siis:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 12, 2009 21:55 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mai 17, 2007 19:43
Postitusi: 1361
Asukoht: PÄRNU
uus tiib tekkinud.
päris hea,aga kulm häirib veidi,võiks kuidagi paremini kinni olla.

_________________
Opel Omega 2.5 v6
Audi 80 2.0
ww polo 1.2 tdi

Pakkuda mõningaid varuosi calibrale.
58928773


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 12, 2009 22:04 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Aug 30, 2009 15:25
Postitusi: 522
uus tiib sai jah aga ma ei tea tahaks vb uldse seda kulmu ara võtta vahest mõtlen selle peale:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 12, 2009 22:59 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mai 17, 2007 19:43
Postitusi: 1361
Asukoht: PÄRNU
kulm oleks vaja kapotega kokku viia.

_________________
Opel Omega 2.5 v6
Audi 80 2.0
ww polo 1.2 tdi

Pakkuda mõningaid varuosi calibrale.
58928773


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 12, 2009 23:05 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Aug 28, 2009 19:00
Postitusi: 273
Asukoht: Viljandimaa/Paide
päris kobe masin
kui rooli tahad vahetada võta ühendust

_________________
Opel calibra 2.0 85kw
VAZ 2101 turvapuuriga rallikas


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 144 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 138 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11