*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 22:24

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 144 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: opel calibra 91a. Dcshoes
PostitusPostitatud: Reede Dets 04, 2009 13:13 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Aug 30, 2009 15:25
Postitusi: 522
panen siis oma auto kah siia..

sai sisi oma volksu calibra vastu vahetada.ja noo rahul kull kuid natukene teist moodi sõita seest vaiksem jne kuid harjub ara kull:)

Liik: sõiduauto
Keretüüp: kupee
Esmane reg: 1991
Mootor: 2.0 R4 (85 kW)
Kütus: bensiin
Vedav sild: esivedu
Käigukast: manuaal
Värvus: punane


roolivõimendi, kesklukustus
2x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega), katuseluuk (elektriline), toonitud klaasid
2x istmesoojendused, tagaistme seljatugi allaklapitav, sportrool, jalamatid (kummist)
stereo (CD,MP3), kõlarid
talverehvid (lamellrehvid), valuveljed
udutuled (esimesed, tagumine)
tagaspoiler, esispoiler, spoileriring, ingli tuled ees
tagaklaasi soojendus, pagasikate, tagaklaasi puhasti

Ãœlevaatus kuni 08.2010

mõni vana pilt:
http://fotoalbum.ee/photos/esha/sets/89 ... e=lastpage
keegi võiks nähtavaks teha:)


aga noh mis seal ikka roostet,mitte just väljast aga noh..
plaan nyyd seal vahetada mõned asjad,suveks uus velg,tagatuled,korda teha kõik ilusti stanged jne,vb uus värv kah peale.
vaikselt ikka ilusaks teda teha..
peale tuleb varsti uus antiitiib

sai ostetud suppakas ja juhtmed ja kõik vajalik kuid ei kujuta ette kudas seda paksu juhe aku peale saada:) mitte kuskilt ei leidnud sobiva koha..

aga noh hetkel sisi kõik eks süidame naeme:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Dets 04, 2009 13:33 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 05, 2009 16:31 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Aug 30, 2009 15:25
Postitusi: 522
nii eile juhtus väike asi et mootori tuli läks põlema ja põles nii kaua kui jarsku ei pidurdanud..kui peale seda seisma jain ja auto ei annud voolu enam nagu oleks aku tühi..siis ootasin natukene ja siis läks käima sain pärnust tallinna ara sõitnud 5 minti oli parklas auto ja siis käima pannes oli aku tyhi:S
siis ootasin phmt 1 tund aega ja siis sain käima kui puderdas ja siis suri välja nii et aku oli nii tyhi et tuled phmt ei põlenud sain sõbralt voolu ja siis sõitsin natukene ja oli sama jama vedasime massi uued juhtmed ja sain koduni ara sõita ommikul auto läks käima ilusti ja siiani töötas vaatasime geneka kas laeb või mitte ja siis näita niisama seistes 12,1 ja gaasi vajutades phmt 14,0
ei tea öeldi et genekas laeb kull akut..

aga jah sain uut akut ostetud täna eks vaatame mis asi on nyyd vb aku oli juba omadga läbi:S

uued asjad siis
kompuuter
aku

lisasin õli mootorisse kah kuna jumala vähe oli
palga päeval läheb õli vahetusele..


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 05, 2009 16:46 
Eemal
Külaline

Liitunud: Laupäev Juun 07, 2008 20:49
Postitusi: 172
Sry OT pärast, aga kirjavahemärke võiks õppida kasutama.
Väga raske lugeda lihtsalt.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 05, 2009 21:24 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Vaevalt et genekas laeb... :lol:
Aga jah nendenäitajate järgi dünamo laeb küll. :lol:

Kontrolli massi juhtmed kenasti üle.

Edu :D

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 05, 2009 21:56 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Dets 03, 2008 18:00
Postitusi: 262
Need supaka juhtmed olid enne minu auto küljes. kahjuks ei mäleta kust see jäme kaabel läbi oli veetud. Oli vist ka kapote avamis trossi august.Kindel küll pole:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Dets 06, 2009 0:39 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Aug 30, 2009 15:25
Postitusi: 522
hmmm..juhtmed jah vaatan veel yle aga massi lasime teised juhtmed kah ja siis väiksematel pöördel läheb õrnalt põlema ja kui gaasi vajutad siis ei põle:S


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Dets 06, 2009 18:44 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Okt 13, 2009 22:23
Postitusi: 545
Sega kirjutas:
Vaevalt et genekas laeb... :lol:
Aga jah nendenäitajate järgi dünamo laeb küll. :lol:

Kontrolli massi juhtmed kenasti üle.

Edu :D



mis mõttes: vaevalt et, genekas laeb aga dünamo laeb küll


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Dets 06, 2009 20:04 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Jaan 14, 2009 21:49
Postitusi: 570
Sega kirjutas:
Vaevalt et genekas laeb... :lol:
Aga jah nendenäitajate järgi dünamo laeb küll. :lol:

Kontrolli massi juhtmed kenasti üle.

Edu :D

Mulle jäi ka see postitus arusaamatuks :?:
Vaevalt keegi generaatorit eriti dünamoks nimetab aga mine tea :?:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 07, 2009 1:44 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kolmas postitus DCSHOES poolt.


Generatoor. Vahelduv vool.
Pilt
Dünamo. Alalis vool.
Pilt

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 07, 2009 20:29 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Aug 30, 2009 15:25
Postitusi: 522
vahet sellest parem öelge mdia teha sellega? kas asi mingites harjades või mis võib põhjustada seda??


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 07, 2009 23:06 
Eemal
Külaline

Liitunud: Laupäev Juun 07, 2008 20:49
Postitusi: 172
Mul oli taoline probleem, kui üks juhe starteri küljest ei andnud korralikult kontakti edasi.
Võiksid üle kontrollida kõik ühendused alustades genekast, ja juhtmetest mis sealt edasi starterisse lähevad jne.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Dets 09, 2009 0:57 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Okt 13, 2009 22:23
Postitusi: 545
ma ei saanud täpselt aru aga kui oli nii et tühikäigul tõõdates oli 12,1 ja gaasi andes tõusis 14 peale siis arvatavasti genekas otsas. Lihtsamal juhul võibolla ainult harjad kulunud aga võibolla ka dioodiplokk või pingeregulaator.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Dets 09, 2009 1:01 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Okt 13, 2009 22:23
Postitusi: 545
Sega kirjutas:
Kolmas postitus DCSHOES poolt.


Generatoor. Vahelduv vool.
Pilt
Dünamo. Alalis vool.
Pilt



kui sa lähed kuskile remondi tõõkotta või varuosade poodi ei ütle sulle kuskil mitte keegi selle kohta dünamo.
kui autol niinimetatud dünamo küljest ära võtta dioodi plokk siis see toodab ka alalisvoolu ja ma ei usu et see siis on generaator ja kui dioodi plokk külge panna siis dünamo
need mis jalgratastel küljes on toodavad ka vahelduvvoolu. mis asjad siis need on


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Dets 09, 2009 19:37 
Eemal
Calibra klubi liige

Liitunud: Laupäev Juun 09, 2007 4:21
Postitusi: 471
kui pööretel laeb ja tyhikäigul mitte siis väga suur tõenäosus, et harjad otsas. harjad koos pingeregulaatoriga(tabett) käib ära generaatori kyljest 2 kruviga ja seda saab teha nii, et genekat maha ei võta..kui on harjad läbi siis poest saab miski 200.- uue tableti.


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 144 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11