*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 20:57

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Opel calibra 2.0 110kw 93a.
PostitusPostitatud: Esmaspäev Nov 02, 2009 1:37 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Juun 16, 2009 0:48
Postitusi: 69
Asukoht: hiiumaa
Mõtlesin et paneks ka lõppuks enda uue sõbra teistele vaatamiseks.
Mark: Opel
Mudel: Calibra
Võimsus: 110kw
autol väljalaskeaasta 93a.(endale soetasin juuni kuus 2009)
Lisadeks: abs(mis ei tööta), aknad, el. katuseluuk, el.peeglid soojendusega.
Autoga siis plaanid sellised, et oleks vaja kõigepealt korralikult korda saada kerre poolest ja tehnika, mingi parem velg tuleks ka kunagi vaadata need mis praegu on kahjuks kõverad:(. Õnneks ei ole mootoriga mingisuguseid probleeme tekkind.:D

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Eks siis ootan ka mingeid kommentaare!!! :)


Viimati muutis urmo1989, Pühapäev Veebr 19, 2012 19:54, muudetud 6 korda kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Nov 02, 2009 13:11 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
Kuskandis see auto muidu liigub? Olen sarnast Tartus näinud liikumas. EDU!

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Nov 02, 2009 20:13 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Juun 16, 2009 0:48
Postitusi: 69
Asukoht: hiiumaa
karla87 kirjutas:
Kuskandis see auto muidu liigub? Olen sarnast Tartus näinud liikumas. EDU!

Ostsin Tartust selle juunis, ise elan hiiumaal.
Edu on vaja kununa on väike plaan sellega! :)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Apr 23, 2010 21:34 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Juun 16, 2009 0:48
Postitusi: 69
Asukoht: hiiumaa
Uuendaks teemat aga kurvemate uudistega :cry:
Sai siis vahetatud: plokikaane tihend, rullikud, mootori-,generaatori-, roolivõimurihm,esimesed pidurikettad klotsidega, siduritross ja väikest pudi padi veel. Kui kokku sai pandud läks paugust tööle sõita sai pea 20km ja siis selline asi. :cry:
Pilt
Pilt
Kõige põhjuseks ei olnud valed märgid vaid, vända rihma ratta kiilu murdumine.(vabandust kui valesti seletan)
Pilt

Kui suur tõenäosus, et kolvid terveks jäid??


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Apr 23, 2010 22:10 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 13, 2010 22:06
Postitusi: 923
Asukoht: lõuna eesti
käbi pani ajama siis ve...polt ei olnud korralikult kinni siis ve... :bang:

_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Apr 23, 2010 22:37 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
SFI-calibra kirjutas:
käbi pani ajama siis ve...polt ei olnud korralikult kinni siis ve... :bang:


Väänet liigapalju :yourock:

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Apr 23, 2010 22:48 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 13, 2010 22:06
Postitusi: 923
Asukoht: lõuna eesti
no muidugi...SFI on loom...minul andis sidur järgi....pigem pakun,et tal oli vända otsa simmerit vahetatud ja käbi polt ilma keermeliimita tagasi pandud...paarutamise ja kakkumisega annab siis polt järgi ja hakkab lahti tulema,laseb käbi loksuma kiilu peale ja lõpp tulemus siis piltidel näha...:)

_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Apr 24, 2010 1:09 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Juun 16, 2009 0:48
Postitusi: 69
Asukoht: hiiumaa
SFI-calibra kirjutas:
käbi pani ajama siis ve...polt ei olnud korralikult kinni siis ve... :bang:


Kus juures ei mäleta sõbraga kumbki, kas tegime selle poldi lahti või ei ja kui tegime siis kas kinni ka keerasime, aga vist tegime kuna alumine märk oli geneka rihma rattalt jooksu pand ja otsisime teist märki kus kohas võiks olla. Mis teha omad vitsad peksavad aga praegusel juhul suht heasti. :(
Aga siiskit seda ma seisma ei taha jätta nii et kas kolbe kõlbab sisse jätta või ei???


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Apr 24, 2010 1:31 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Juun 16, 2009 0:48
Postitusi: 69
Asukoht: hiiumaa
Või lõid klapid ikkagi kolvid hapraks ja migromõrasi sisse???


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Apr 24, 2010 10:33 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
Pigem lähevad klapid kõveraks, kolvile vaevalt mõra sisse lööb. XE kolvid peaksid suhteliselt tugevad olema(kas isegi mitte sepistatud?)

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Apr 24, 2010 12:17 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 13, 2010 22:06
Postitusi: 923
Asukoht: lõuna eesti
ära põe oma kolbide pärast...tee kaan korda ja uus käbi koos kiiluga....kui juba klapid vahetad,siis ka klapi juht puksid ja muidugi ka klapisääre tihendid....kui uued klapid paned,siis tuleb pesad ka üle freesida ja klapid korralikult sooveldada...maks kokkupuute pind võiks olla 1,2mm...vaata,et klapi vedrud väsinud polex...üx pool päeva intensiivset tööd ja kaas koos...:)

_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 02, 2010 23:43 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Juun 16, 2009 0:48
Postitusi: 69
Asukoht: hiiumaa
Mootori maha võttes tuli paar üllatust, esimene oli see, et tuli kui esimesed logarid maha võtsin sealt tagand tuli mõlemalt poolt läbivad roostet alt esimese kinnituse juurast aga see vast tüüb viga või eksin ja teiseks oli see et mootoril oli küljes jäme hooratas.
Aga praegult ootab plaani.
Aga praegune seis siis selline.
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 14, 2010 20:57 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Juun 16, 2009 0:48
Postitusi: 69
Asukoht: hiiumaa
Tere, pole ammu teemat uuendand. Suhteliselt kuri olen enda peale, et nii vähe olen ligi käinud ja nüüd on kool peale ehk venib suht pika peale. Aga jah, alguses ehmatasin kohe ära, et pidurivõimendi ei mahu ära ja ei ole siiani pidurisüsteemei välja mõelnud.
Mootor peaks kusagil 5cm paremale veel minema aga jah.
Pilt

Sai sai 4x4 tagasild pandud ja järgmiseks sai käimarile koht lõigatud.
Pilt

Järgmiseks üllatuseks oli, et kardaan jääb kusagil 13cm lühikeseks (kardaan omega a alt).
Pilt

Käimar ka omega a alt.
Pilt

Uus vasakpoolene mootoripadja kinnitus.
Pilt

Kuiv trenn. :D
Pilt

Pilt

Jäi selline ja praegust sama seis.
Pilt

Pilt

Tuleval nädalavahetusel on plaanis käimar külge aretada ja kardaan tegevusse anda.
Aga praeguseks jääna teie kommentare ootama. :wink:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Sept 15, 2010 21:32 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Opaaa. :mrgreen:
Tore, et sellised asju ikka näeb. Endal ka ikka sisimas kisub nii sinna poole. Aga tahaks juba kohe võimsama asja vahele istutada, mitte XE'd lihtsalt risti panna. Parem omega MV6'e risti :P

Paar küsimust ka tekkinud, et
* kuidas lahendad salongiradika ja õhuvärgi selle suure kobaka paigutuse salongis? Kas mahub sinna tagasi ja armtuuri jne saab ilusti panna?
* kas pidi kardaanitunnelit ka lõikuma (esiveolise kere) ? Sumpsi peab vist eemale paigutama (tegema mootori juurest kuni keskele teistmoodi vms?
* keskelt raami oled ära lõiganud. kas pehmeks see asi ei jää?

Igatahes edu Sulle! Hea asja oled käsile võtnud :pray:

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Sept 15, 2010 22:42 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Juun 16, 2009 0:48
Postitusi: 69
Asukoht: hiiumaa
Pea aasta tagasi tekkis selline plaan aga nagu näha oli juhtus see, et klapid pähe, see aitaski kaasa.
Aga kui aus olla siis ma veel ei oska kõigile küsimustele vastata, asjad selguvad töö käigus. Aga kardaani tunnelid ei pea ümber tegema ja ehk summuti sokutab ka ära. Aga ma ei saand päris täpselt aru mis raamist sa rääkisid?
Kiikan teisi projekte. :D
http://www.opelsportclub.com/forums/sho ... 33&page=10
http://www.opelsportclub.com/forums/sho ... hp?t=39783


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11