*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 16:46

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev Sept 15, 2010 22:56 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Sellel pildil
Pilt

Vaata näda, et mustad talad jooksevad mõlemast auto küljest/äärest, ja on näha, et keskelt on tala ära lõigatud. Seal peal oli muiud käigukastipadi.
Selle kaotad üldse ära, sest muidu kast risti ei mahu, eks? Kuid kas siis toetad kasti juba tagantpool enne kardaani algust padjaga ära jne?


Ja kuule, siis mõnesmõttes peab õnnelik olema, et klapid pähe jooksid :mrgreen: :mrgreen:


Üks tähtis asi veel. Kas sa kasutad lada originaalpatju seal mootoripatjadeks? Kui jah, siis viska need kohe metsa. Pane kasvõi Niva omad, need tugevamad, kuigi ega need ka ei pruugi pidada. Lada omad täiesti mõttetud tegelikult.

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Sept 16, 2010 12:42 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Juun 16, 2009 0:48
Postitusi: 69
Asukoht: hiiumaa
See tala, mis ära lõikasin, selle teeb uue nelikalt torust, tuleb umbes sealt kohast kus mootori kinnitus.
Ja need lada mootoripadjad on ajutiselt, sõbral olid olemas, need praegu selle pärast, et saaks suuruse kätte. Muidu lähevad niva padjad.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Sept 16, 2010 13:03 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
Kena töö oled ette võtnud,tehnika võiks muidugi kangem olla.Kuidas edaspidi tüv-i arvad saama?

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Sept 17, 2010 0:12 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Juun 16, 2009 0:48
Postitusi: 69
Asukoht: hiiumaa
Tehnikal pole häda midagi. Muidugi võiks olla v6, oleks nii mõneski mõttes kergem teostada ja kaalu jaotus parem, aga ma ei tea mis aga mulle ei isu kudagi see v6. r4 saab ka alati kaasa aidata :D , aga see tahab veel teadmiste kogumist ja omandamist.
Aga kui see üks kord tööle hakkab, siis ongi kaks võimalust kas mustalt ülevaatus või hobi autoks, praegu kisub sinna teisele varijandile.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juun 15, 2011 1:04 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Juun 16, 2009 0:48
Postitusi: 69
Asukoht: hiiumaa
Nii tere ka ülepika aja, pole küll midagi erilist muutund, peale selle, et uuel suvel uue hooga.
Talvel sai küll üht teist tehtud kardaani kinnitus aga peab midagi sellega ka tegema, kuna summuti tuleb kusagilt summutile ruumi teha, kardaani pikkus ka õige aga ei tea kui tasakaalus aind teine, käimari kinnitus sai ka tehtud aga tuleb ka midagi muuda.
Vana jama maha.
Pilt
Ja uus teema peale ehk nüüd viimast korda, vaja tugevndada veel.
Pilt
Käimar peaks ka nüüd hea olema.
Pilt
Pidurdamise ja roolivõimu pump peaks see kaader värk tööle panema. Asi mingisuguselt audilt sai vanaraua platsilt maha keeratud. :D
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11