*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 16:56

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: European Calibra Days 2007
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 01, 2007 22:21 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Aug 27, 2004 22:33
Postitusi: 1112
Asukoht: Tallinn/Tõrva
22.-25. juuni 2007 toimub Saksamaal Hann.Mündenis teistkordselt selline üritus nagu European Calibra Days 2007. Üritus toimub taaskord Hann.Mündeni Weserpark`is, mille territoorium on kokku üle 40 000 ruutmeetri.

Täpne programm ei ole hetkel veel üleval, kuid katsun selle peagi korraldajatelt saada.

Arvata on, et võrreldes eelmise aastaga olulisi muudatusi ei tule nii, et annan toimuva kohta eelmise aasta põhjal veidi infot. Ööbimine on telkides, kuid kellele telgis magamine väga vastu on, siis on võimalik ööbida ka lähedal asuvas hostelis. Ühist toitlustamist ei ole, igaüks hoolitseb oma toidu eest ise. Kesklinn ja toidupoed on 5 minuti autosõidu kaugusel (sealsed toidu hinnad on meie hindadega umbes samas klassis, kohati isegi odavamad). Eelmisel aastal kohapeal pesemisvõimalust ei olnud, kuid selleks aastaks lubasid korraldajad mobiilsed dušikabiinid organiseerida.

Programmi kohta niipalju, et tegu on rohkem sellise rahuliku üritusega, kus väga tihedat programmi pole. Eelmise aasta tipphetkeks oli pooleteist tunnine kruiis ümbruskonnas. Nagu ma aru olen saanud, siis plaanitakse ka sel korral suurt kruiisi.

Ega ma siinkohal nagu rohkem ei oskagi midagi ekstra välja tuua. Pigem lisan siia veidi linke eelmise aasta ürituse piltidest ja videotest…eks need räägivad enda eest :)

http://www.riiska.ee/~gorel/ECD_1.htm
http://calibra.cc/gallery.php?gallery=90&action=gallery
http://www.youtube.com/watch?v=sTuILw24hzw
http://www.youtube.com/watch?v=NYH2zw_RDzo
http://www.youtube.com/watch?v=iVBtxc8vEjY
http://www.youtube.com/watch?v=iq9Q4yVlUOE
http://www.youtube.com/watch?v=xyN0vqL0rj4


ECD-l on ka oma kodulehekülg: www.calibra-treffen.de, kust saab nii saksa- kui ingliskeelset infot ürituse kohta.


Kuna eelmise aasta muljed olid väga positiivsed, siis plaanime Lauriga ka sellel aastal üritusest osa võtta. On veel meiega liitujaid?

Eelmise aasta kogemuste põhjal võib reisi eelarveks kahepeale kuskil 15 000-20 000 krooni arvestada. Kui leidub huvilisi, siis võin eelmise aasta reisitšekid üles otsida ja siia väikese kokkuvõtte teha selle kohta, kui palju bensiinile, ööbimistele, laeva- ja praamipiletitele jne kulus.


Kuna lähiajal peaks hakkama juba laevapileteid broneerima, siis andke teada, kes veel huvitatud on…siis saaks koos edasi plaanida ;)

_________________
Calibrad 2.5 V6 1995 ja 2.5 V6 1997
http://www.db-hp.ee/web/project/45/opel ... -v6-glibra


Viimati muutis GörelCCE, Teisipäev Sept 09, 2008 15:11, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juun 20, 2007 15:14 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Aug 27, 2004 22:33
Postitusi: 1112
Asukoht: Tallinn/Tõrva
Meil Lauriga on asjad pakitud ja õhtul kella 6st lähme laeva peale :wink:
WiFi`ga on reisi ajal ilmselt raskusi, aga kui kuskil levisse satume, siis jagame foorumi kaudu kindlasti muljeid.

Nagu pildilt näha, siis on Calibra ka reisiks valmis :P

Pilt

_________________
Calibrad 2.5 V6 1995 ja 2.5 V6 1997
http://www.db-hp.ee/web/project/45/opel ... -v6-glibra


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juun 20, 2007 17:01 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Mai 28, 2006 10:03
Postitusi: 34
Asukoht: järvamaa
Edu teile ja turvalist reisi! :wink:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juun 20, 2007 18:06 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Mai 17, 2006 20:02
Postitusi: 178
Asukoht: viljandi
et andke siis teada et kuidas oli ja tehke ka pilte :D turvalist reisi ja loodame et su kena autoke ikki tervelt tagasi tuleb :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juun 20, 2007 18:08 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Okt 30, 2005 18:16
Postitusi: 500
Asukoht: Tartu
edu teile ja olge ikka korralikud liiklejad :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Juun 22, 2007 17:08 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Aug 27, 2004 22:33
Postitusi: 1112
Asukoht: Tallinn/Tõrva
Aitäh k6igile heade soovide eest :)

Eile 6htul j6udsime peale laevas6itu ja 900 km pikkust teekonda autoga Hamburgi lähedale oma s6bra Alex`i juurde, kellega saime tuttavaks eelmise aasta kokkutulekul ning varsti hakkame koos Hamburgi Calibra klubiga ECD-le liikuma.

Hetkeseisuga ongi vist nagu k6ik...eks p6nevam osa on veel ees 8)

Siinkohal üks pilt. Kuna katuseboxist jäi väheks, siis hankisime endale ühe käru sappa :lol:
Ok, ok....tegelt ehtisime end pildi jaoks Alex`i "sulgedega" :)

Pilt

_________________
Calibrad 2.5 V6 1995 ja 2.5 V6 1997
http://www.db-hp.ee/web/project/45/opel ... -v6-glibra


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Sept 20, 2007 21:34 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Aug 27, 2004 22:33
Postitusi: 1112
Asukoht: Tallinn/Tõrva
Mulle meenus, et olen siiani Saksa reisi pildid ja jutu võlgu :oops: Üritan siis veidi asja parandada ja siia "väikese" hilinemisega üht-teist kirja panna :wink:


Kolmapäev 20. juuni

Kolmapäeva õhtul asusime siis Saksamaa poole teele. Nagu eelmiselgi korral läksime ka seekord Rootsi ja Taani kaudu. Kella 6st väljus Tallinki laev Romantika. Kuna see oli esimene laevareis peale spoilade paigaldamist ja ma madala autoga reisimise kohta nii mõningaidki hirmujutte kuulnud olin, sain ma enne reisi ikka üksjagu närveerida, et kas sellise autoga üldse normaalselt laevale pääseb või mitte. Järjekorras seistes jäi aga silma üks väga madal Volkswagen Passat. Kui see auto meie ees probleemideta laeva sõitis võis kergendatult hingata...ju saame ka meie ilusti peale. Ja nii oligi - pealesõiduga ei tekkinud mingit muret. Peab tunnistama, et aeg-ajalt on mõnda pesulasse sisse sõit isegi suurem katsumus, kui laeva peale saamine :)

Pilt


Neljapäev 21. juuni

Rootsi aja järgi kell 10:00 jõudis laev Stockholmi. Rootsis ootas meid samasugune vihmane ilm kui Eestiski. Sadamas läks seekord tavapärasemast veidi kauem. Esiteks pani kohalik politsei kõik autojuhid alkomeetrisse puhuma ning peale seda hakati võõra numbrimärgiga autosid kontrollima. Ka meie käest tuldi uurima, et mis meil kaasas on, kuhu ja kui kauaks lähme jne. Vastusest, et lähme Saksamaale Calibrate kokkutulekule piisas ja meid lasti minema :)
Ees ootas ligikaudu 900 km pikkune teekond Hamburgi oma sõbra Alexi juurde. Et saabumisega mitte liiga hilja peale jääda otsustasime seekord võimalikult väheste peatustega lõpuni sõita. Esimese peatuse tegime Linköpingus ühes Statoilis. Nagu hiljem selgus ei tulnud vähemate peatustega sõitmisest midagi välja ning sattusime täpselt samadesse bensukatesse, kuhu eelmiselgi aastal :)

Pilt

Veidi enne Malmösse jõudmist otsustasime veel viimase peatuse teha ja sõitsime kiirteelt eemale ühte väikesesse linnakesse. Kui hiljem tagasi kiirteele sõitma hakkasime avastasime, et teeremondi tõttu on tavapärane pealesõidu tee suletud ning mingeid ümbersõidu viitasid ka ei paistnud. Nagu kiuste ei õnnestunud kohe ka inglise ega saksa keelt kõnelevat kohalikku leida. Lõpuks leidsime ühe inglise keelt rääkiva naisterahva, kes meid õigele teele juhatas. Kella 6 paiku jõudsime lõpuks Öresundi silla juurde.

Silla piletite järjekord:

Pilt

Peale 34 eurot maksnud pileti ostmist sõitsime sillale. Sombuse ilma tõttu ei ole sillast häid pilte. Aga jah…vaatepilt on sealt ikka võimas :)

Sillale järgnes pikk mere alune tunnel:

Pilt

Lõpuks olime Kopenhageni külje all ning järgnes paarsada kilomeetrit sõitu Taanis. Võrreldes Rootsiga oli Taani ots küll lühike, aga see-eest jube igav….ainult lame maa ja meeletult tuulegeneraatoreid :P Kella poole 9 paiku jõudsime Rodby`sse, kust viis praam Saksamaale Puttgardenisse. Praamid käivad seal umbes iga poole tunni tagant ning sõit üle väina kestab 45 minutit.

Pilt

Kui mujal oli ilm veel enam-vähem normaalne, siis Saksamaal ootas meid ees lausvihm. Kella 11 ajal õhtul jõudsime lõpuks Hamburgi eeslinna Ahrensburgi Alexi juurde. Alex on üks Hambrugi Calibra klubi juhtidest, kellega saime tuttavaks eelmise aasta ECD-l. Tänu GPS-ile ei olnud õige maja leidmisega probleemi. Enne veel kui jõudsime autost välja astuda oli meil Alex maja ees vastas - Calibra hääle peale, nagu ta ise ütles :)

Alex:

Pilt

Reede 22. juuni

Kuna ühine üritusele minek oli alles õhtul, sai hommikul kaua magada ja end pikast reisist korralikult välja puhata. Hommikusöögi ajaks saabus Alexi juurde veel üks Hamburgi klubi liige - Klaus. Kuna ta enda Cali oli ehitamisel sõitis ta ringi Astra Coupe`ga, mis kokkutulekul koheselt wannabe-Calibraks ristiti :lol: Peale hommikusööki nägime lõpuks oma silmaga ära Alex`i Calibari. Calibarideks kutsutakse nimelt Calibrast tehtud järelkärusid :) Piltidelt olin ma seda asjandust näinud, kuid tegelikkuses nägi see veel lahedam välja. Eks vaadake ise :wink:

Pilt

Kuna ühise ärasõiduni oli veel aega, siis vaatasime veidi ümbruskonnas ringi. Alex soovitas meil minna linna suurima vaatamisväärsuse, Ahrensburgi lossi juurde. Ahrensburgi loss on nimelt terve Põhja-Saksamaa suurim.

Peale lõunat läksime tagasi Alexi juurde, kus selgus, et Alexil tuli midagi vahele ja ta ei saagi üritusele tulla. Pakkisime siis Hamburgi klubi asjad minu ja Klausi autodesse ümber ja sõitsime linnast veidi välja Hamburgi klubi teise presidendi juurde, kus toimus Hamburgi klubi kogunemine. Kuna tegu oli reede õhtuga, siis olid kõikjal suured ummikud, mistõttu enamik inimesi jäi üksjagu hiljaks. Hann.Mündeni poole teele asuda saime alles kella 6 paiku. Kohe peale Hamburgi õnnestus ka meil päris pikalt suures kiirtee ummikus istuda. Kui lõpuks liikuma pääsesime nägime, et meie suunal oli ummik isegi väike…vastu tuleval suunal oli autode rivi ikka kilomeetreid pikk.

Pilt

Poolel teel Hann.Mündenisse tegime ühes bensukas peatuse, kus meiega liitus veel üks Calibra omanik.

Pilt

Veidi enne südaööd jõudsime lõpuks Hann.Mündeni Weserparki, kus kogunemine toimus. Enne laagriplatsile jõudmist lasime endast kõik Hamburgi autod mööda ja jäime ise rivis viimaseks. Ürituse peakorraldaja Kessy oli väravas ja võttis kõik saabujad vastu. Kui meie viimasena väravast sisse sõitsime vaatas ta korra autot ja numbrimärki ning hakkas siis kohapeal üles-alla hüppama ja „Estland, Estland, Estland…” hüüdma :lol: :lol: :lol: See oli nii naljakas, et ma lihtsalt ei suuda seda siin kuidagi sõnadesse panna. Kessy hüüdmise peale tulid meid tervitama ka hollandlased ning teised, kellega eelmisel aastal tuttavaks saime. Nii, et vastuvõtt oli tõesti lahe :)

Mina ja Kessy:
Pilt

Kui esimesed jutud aetud sõitsime veidi edasi, et Hamburgi omad jälle üles otsida. Leidsime nad siis ühe angaari all telke püsti panemas. Esimese hooga tundus mõte angaari all betoonpõrandal telkimisest küll veidi kummaline, kuid nagu hiljem selgus oli tegu viimase peal telkimiskohaga – ei mingit märga muru ja vihma - nii telgid, autod kui grillimisasjad mahtusid kõik katuse alla ära.

Pilt

Angaari alla oli pargitud ka üks Fiat, mis jäi meie „telklaagrile“ täpselt ette. Peale mõningast arupidamist otsustati see Fiat sealt lihtsalt eest ära tõsta :D

Pilt

Peale seda, kui telgid paigas, läksime autosid vaatama. Varjualuse alt avastasime tumepunase cabrio Cali. Olin selle auto pilte varem Saksa foorumist näinud ja see Cali oli mul juba varem üks lemmikuid. Siiski nägi see kohapeal veel parem välja kui piltidel – lumivalge nahksisu, carbon-look armatuur ja üleüldse väga korralikult tehtud cabrio...muuseas veel turbokas :P Ka eelmisel aastal oli kohal üks cabrio Cali, kuid neid kahte ei anna omavahel võrrelda. Ka sakslased ise ütlesid, et see on üks parimaid cabriosid üldse. Kui oma autode vaatamise tiirult tagasi jõudsime istusime veel veidi aega teistega lõkke ääres. Kuna kellaaeg oli hiline ja laupäev tõotas tulla üsna ürituste rohke, siis läks suurem osa rahvast peagi magama.


Laupäev 23. juuni

Laupäev oli kokkutuleku põhipäev. Sõime koos Hamburgi klubilistega hommikust ning seejärel läksime Lauriga väiksesele tiirule, et autosid ka valges vaadata ja veidi pildistada-filmida. Autosid tundus olevat veidi vähem kui eelmisel aastal. Eks oma osa oli selles ilmateatel, mis nädalavahetuseks lausvihma lubas, mistõttu paljud saksa autod tulemata jäid. Siiski tuleks siinkohal mainida, et ilm oli kokkuvõttes väga mõnus...vihma tuli vaid veidi ning sellist 36 kraadist põrgukuumust nagu eelmisel aastal seekord õnneks polnud. Autodest oli päris palju selliseid, mis eelmiselgi aastal, sealhulgas ka hollandlaste low-rider süsteemiga Black Pirate. Hollandist oli seekord Calibraid tervelt viis + üks tuunitud Tigra (katuseboxi asemel, nagu Hollandi klubi juht Saskia naljaga pooleks märkis) :P

Pilt

Päris korralikult elevust ja muigeid tekitas üks punane turbokas, mille omanik väitis, et autol on võimsust üle 600 hobujõu. Paraku nägi selle Cali kapotialune välja sisuliselt samasugune nagu tavalistel turbokatel ja kui omaniku käest küsiti, et mis seal siis nii erilist tehtud on, siis jäi ta vastuse võlgu :)

Pilt

Siinkohal lisaks pildi ka sellest turbo cabriost, millest eelnevalt rääkisin.

Pilt

Kui oma jalutuskäiguga jälle hollandlaste juurde jõudsime kutsus Saskia meid enda juurde. Eelmisel aastal jagasime üritusel suveniiridena meie klubi pastakaid, seekord olid hollandlased mõned pastakad meile kaasa võtnud. Lisaks kingiti mulle Hollandi klubi autonumber :)

Pilt

Meil olid seekord kaasas mõned klubi sünnipäeva videod, mida kohe huviga vaatama hakati :) Seekord kohapeal auto pesemise võimalust ei olnud, kuid hollandlased teadsid rääkida, et meie laagrist veidi maad eemal on üks pesula. Kuna nad ise sinna just minna plaanisid, siis võtsime end neile sappa. Pesula kujutas endast 4 boksiga varjualust, kus automaati münte sisse söötes sai valida erinevaid režiime: leotus, šhampoon, loputus, vaha ning oma autot ise pesta. Huvitav kas ja millal sellised pesulad Eestisse jõuavad? :roll:

Pilt

Auto pestud, läksime poodi õhtuseks grillimiseks asju ostma. Kui tagasi Weserparki jõudsime oli Calibraid veel juurde tulnud. Teiste hulgas oli kohale jõudnud üks beeži-rohelise kirju tuunitud Cali, mille ümber oli korralik rahvamass tunglemas.

Pilt

Veidi aega hiljem saabusid ka kaks Vauxhall Calibrat. Ja ikka õiget Vauxhalli, otse Inglismaalt :) Ian, kes oli kohal ka eelmisel aastal oli meile enne üritusele tulekut isegi e-maili saatnud ja uurinud, et kas me ka seekord tuleme. Paraku olime jõudnud enne kirja kätte saamist juba teele asuda, nii et saime kirjast teada alles kohapeal :) Ian`il oli muuseas ka V6 Cali....3.0 V6 :P

Pilt

Peagi oli aeg nii kaugel, et hakati cruiziks kogunema. Kui eelmisel aastal jäi päris suur hulk autosid cruizi ajaks laagripaika, siis sellel aastal tegi enamus cruizi kaasa ja rivi oli ikka meeletult pikk...ligi 80 autot. Meie sattusime suhteliselt cruizi keskele ja isegi kõige pikematel sirgetel polnud rivi algust ega lõppu näha.

Pilt

Tegime umbes pooleteisttunnise ringsõidu mööda lähiümbruse külakesi. Mis silma hakkas oli see, et ka Saksamaal leidus kodanikke, kes oodata ei kannatanud ja end suvaliste autodega Calide rivisse vahele pressisid :? Aga üldine vaatepilt oli nii võimas, et selline pisiasi ei lasknud tujul langeda.

Peale cruizi aeti kõik autod platsi peale rivisse tehti traditsiooniline grupipilt. Kuna kõige parem pildistamise koht oli ühe angaari katuselt, siis ronisin ka mina mööda redelit üles teiste „fotograafide“ juurde. Kuna enne meie laagripaika tagasi jõudmist oli sealt just korralik vihmahoog üle käinud oli libedal katusel turnimine ikka paras tasakaaluharjutus. Aga asi tasus end ära ja sain oma pildid kätte :)

Pilt

Peale cruizi jäi silma veel üks Cali...vaadake ise, mis sellel "valesti" on :P

Pilt

Üritusel mingit erilist programmi ei olnud, nii et kõik niisama grillisid, vaatasid autosid ja ajasid juttu. Suurima varjualuse all mängis kogu öö muusika ja tehti lõket. Need, kes telkimiskohta vahetult peo keskme ääres liiga lärmakaks pidasid, võtsid telgi selga ja kolisid veidi eemale :)

Pilt

Pühapäev 24. juuni

Enne reisile minekut sai mu Cali endale uue signa. Paraku jäi kapoti andur korralikult paika reguleerimata, mistõttu kippus auto aeg-ajalt „avastama“ et kapotiga on miskit valesti ja hakkas karjuma. Nii juhtus ka pühapäeva hommikul kell pool 7. Kuna meie autod olid pargitud angaari alla kohe telkide kõrvale, siis sai kogu seltskond seetõttu korraliku äratuse osaliseks. Mõnest telgist kostus selle peale küll unist „mõminat“, aga õnneks see lärm kedagi lõplikult siiski üles ei ajanud.

Selline nägi siis välja meie telkimisangaar:

Pilt

Kuigi üritus kestis ameltikult esmaspäevani, oli paljudele pühapäev ürituse viimaseks päevaks ja peale hommikusööki hakkas suurem osa rahvast asju kokku pakkima. Hamburgi klubi plaanis minna veel edasi kellegi juurde grillima ja kutsus ka meid kaasa. Me otsustasime siiski esmaspäevani Weserparki kohale jääda. Peale seda, kui Hamburgi omad läinud olid, võtsime oma telgi ja kolisime hollandlaste juurde. Nagu hiljem selgus, siis olimegi meie, hollandlased ja korraldustiim ainukesed, kes esmaspäevani kohale jäid.

Pühapäeval lahkus ka cabrio Cali. Siinkohal sellest siis veel üks pilt :)

Pilt

Pühapäeva lõuna ajal saabus Weserparki üks sinine cabrio Cali. Iseenesest oli tegu päris korraliku autoga, kuid peale tumepunase cabrio nägemist tundus see ikkagi kuidagi lahja.

Pilt

Et aega sisustada otsustasime Lauriga veidi Hann.Mündeni lähedal ringi vaadata. GPS-i abil leidsime ümbruskonnast nii mõndagi huvitavat, sealhulgas ka ühe vana kindluse. Tagasiteel Hann.Mündenisse läks GPS segi ja üritas meid iga hinna eest praamiga üle jõe suunata. Kuna eelmisel päeval olime cruiziga samast kandist läbi sõitnud siis leidsime õnneks ise praami-vaba tee kätte :) Enne laagripaika tagasi minekut käisime kohalikus bensiinijaamas tankimas. Arvet maksma minnes avastasin bensuka ajakirja letist Opel Tuningu ajakirja. Kui meil pead Opel Tuningut mööda poode tikutulega taga ajama, siis seal on need saadaval igas bensukas. Nii saigi juulikuu Opel Tuning otse Saksast ostetud.

Pilt

Õhtupoole kogunes seltskond jälle lõkete ümber. Hollandlastel hakkas ühel hetkel igav ning nad otsustasid käepärastest vahenditest ehitada „Calibra B“. Käiku läksid piirdelintide kinnituseks kasutatud postidega veljed, tükike ala ümbritsenud aeda ning kõiksugu muu kraam. See auto ehitamine oli ikka täielik kino, kõik said naerda, nii et kõhud kõveras. Kui auto valmis saadeti mind korraldustiimi seda vaatama kutsuma. Ürituse peakorraldaja Kessy tegi koheselt ühe teise saksa klubi liikmega „uue“ Calibraga ka väikese proovisõidu :)

Pilt

Kui auto vaadatud kolis kogu saksa seltskond koos oma lõkkega meie juurde. Ajasime terve õhtu juttu ja grillisime vahukomme :) Jutuajamine jõudis välja sinnani, et nii Kessy kui ka mõned teised saksa klubilised lubasid meile Eestisse külla tulla. Arvati, et kuna me juba kaks aastat ECD-l käinud oleme, oleks viimane aeg neil vastu külaskäik teha. Eks siis järgmine suvi näeme, kas Tõrva üritusel on saksa esindus kohal või mitte :)

Pilt

26. juunil oli ühel Göttingeni klubiliikmel sünnipäev, nii et kell 12 öösel oli ühine sünnipäevalaulu laulmine. Kui sünnipäevalaps õnnitletud läks suurem osa seltskonnast magama – enamikke ootas järgmisel päeval ees pikk kojusõit.

Esmaspäev 26. juuni

Hommikul vahetasime Kessy`ga pildi- ja videomaterjali ning pakkisime oma asjad kokku. Jätsime kõigiga hüvasti ja asusime taas Hamburgi poole teele. Teel Hamburgi jäime järjekordsesse kiirtee ummikusse. Lasin akna alla ja vaikselt edasi liikudes hakkasin kuulma mingit imelikku metalset kahinat. Talvel oli Alexiga juttu, et Hamburgi klubil on üks garaaž, mida omanik neil vabade tõstukite olemasolu korral kasutada laseb. Alex siis veel naljatas, et kui midagi Saksas olles autoga juhtub, siis Hamburgist saab abi. Ja nagu näha oli, siis läkski seda abi vaja. Kuna tundus, et kahin tuleb kuskilt esimeste rataste juurest sõitsime peale ummikut rahulikult kõige esimeses reas edasi. Ühel hetkel nägin tahavaatepeeglist, et tagant läheneb kolmandast reast üks punane Calibra. Meile lähemale jõudes võttis ta hoo maha ning sõitis meile kõrvale. Juht vaatas meie poole, ajas korra pöidla püsti, lehvitas ja sõitis edasi :D Hamburgi jõudsime kell 5 paiku õhtul. Rääkisime Alexile oma murest ning ta leppis järgmiseks päevaks meile garaažis aja kokku. Õhtul vaatasime Alexiga ürituse pilte ja videosid ning panime järgmiseks päevaks plaane paika.

Teisipäev 27. juuni

Kohe peale hommikusööki juhatas Alex meid remonditöökotta. Nagu kohapeal selgus, oli seal garaažis Calibraid veel. Nimelt oli üks ECD-l käinud Calibra tagasiteel ühele veoautole ette sõitnud ja teisel oli mootor kokku jooksnud. Lisaks oli lae all veel üks valge Keke Rosberg edition. Töömees tegi kõigepealt minu Caliga väikese tiiru. Esmalt pakkus ta, et autol on esimesed rattalaagrid läbi. Et päris kindel olla tõsteti auto lae alla ja kuulati spetsiaalse seadme abil erinevaid auto detaile ning avastati, et kahin tuleb hoopis käigukastist.

Pilt

Käigukasti õli lasti välja ja hakati asja uurima. Esimese asjana avastati, et õli väljalaske kork näeb välja nagu siil – üleni metallosakesi täis. Seis tundus üsna kehv, kuna käigukasti õli oli paar kuud tagasi värskelt vahetatud. Alex ja Mark hakkasid juba uut käigukasti otsima. Kui aga õli läbi filtri valama hakati selgus hoopis huvitav tõsiasi. Nimelt polnud õlis rohkem tükikestki metalli, vaid hoopis liiv. Lähemal uurimisel selgus, et ühed puksid olid jäetid korralikult kinnitamata, mistõttu sealt kaudu liiv käigukasti õlisse pääses. Töökojas pandi käigukastile uus õli ning teatati, et nüüd peaksin selle autoga Eestisse tagasi jõudma küll. Arvestades Saksa hindasid ei tahaks mõeldagi, mis seal käigukasti vahetus maksma oleks läinud. Rääkimata sellest, et isegi Saksamaal on V6-le varuosade leidmine paras peavalu – uus käigukast oleks kohale jõudnud alles 3 päeva pärast! Nii, et kokkuvõttes läks väga õnnelikult.

Peale remonditöökojast ära sõitu ootas ees nn squirrel-hunt ehk siis tahtsin osta veel ühte sellist Ice-Ace`i oravat nagu eelmisel aastal. Käisime Alex`i ja Mark`iga mitmes mänguasjapoes, kuid Ice Age`i hooaeg oli läbi ja oravat ei õnnestunudki leida. Lõpetasime oravajahi ühe kaubanduskeskuse kohvikus. Ainus võimalus auto parkimiseks oli keskuse parkimismajas. Kõik kolm Calit, millega ringi kulgesime olid üsna madalad, kuid õnneks oli parkimismaja selline, kus kõik ilusti liikuda saime. Alex küll jagas oma kogemusi, kuidas ta tagurpidi on parkimismajast välja sõitma pidanud, kuid seekord ei läinud sellist taktikat õnneks vaja.

Pilt

Peagi oli kell nii palju, et pidime Alexi juurest asjad võtma ja Hamburgist teele asuma. Ees ootas jällegi sõit Puttgardenisse, praamisõit üle väina, paarsada kilomeetrit Taani teid ning Malmö sild.

Kuna tagasi sõites oli ilm parem, siis siinkohal üks pilt sillast:
Pilt

Rootsis plaanisime ööbida samas kämpingus, kus eelmiselgi aastal, kuid kuna Hamburgist saime liikuma tunduvalt hiljem, kui esialgu plaanisime jõudsime kämpingusse nii hilja, et seal enam kedagi kohal ei olnud. Sõitsime siis mööda kiirteed edasi ja asusime kiirtee äärseid hotelle läbi kammima. Paraku olid kõik hotellid liiga kallid või siis rahvast täis. Lõpuks otsustasime jääda ööbima ühte rekkade parklasse. Parkla tagumises servas leidsime veidi vaba ruumi ja parkisime auto ära. Esmapilgul tundus, et tegu on väga hea kohaga, kuid peagi avastasime, et kümmekond meetrit meie autost eemal oli raudtee...nii et olime parkinud otse raudtee kõrvale :D Olime aga nii väsinud, et ei hakanud uut kohta otsima. Õnneks oli siiski tegu suht vähese liiklusega raudteega, nii et selle aja jooksul, mis seal olime möödus meist ainult paar rongi.

Kolmapäev 28. juuni

Peale ärkamist asusime kohe Stockholmi poole teele. Sõita jäi veel umbes 500 km. Stockholmi jõudsime mõned tunnid enne laeva väljumist. Tegime ühes äärelinna kaubanduskeskuses veidi aega parajaks ning kella 5st olime juba sadamas.

Pilt

Neljapäev 29. juuni

Kell 10 hommikul olime tagasi Eestis.



***

Kokkuvõttes võib öelda, et oli jällegi väga lahe reis. Omaette elamus on näha oma silmaga veidi erilisemaid Calisid, mis muidu saksa foorumites või Opel Tuningu ajakirjades figureerivad. Ja mainimata ei saa jätta ka äärmiselt sõbralikku ja sooja vastuvõttu.


Meie Lauriga jääme igal juhul järgmise aasta kokkutulekut ootama ja tahaks loota, et siis on lisaks meile veel mõni Cali siitpoolt tulemas ;)


Ürituse pildid leiab: www.riiska.ee/~gorel/ecd_2007_1.htm

Leidsin netist ühe Kessy tehtud video, mis suures osas meie videoklippide põhjal koostatud on: http://en.sevenload.com/videos/1o6m8N6/ ... -Days-2007

_________________
Calibrad 2.5 V6 1995 ja 2.5 V6 1997
http://www.db-hp.ee/web/project/45/opel ... -v6-glibra


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11