*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 3:05

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 03, 2011 19:23 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Juul 09, 2007 14:09
Postitusi: 30
Asukoht: Tallinn
Tsiteeri:
VÕISTLUSE REGLEMENT

EAL on kooskõlastanud ürituse toimumise (nr 29051). Lubatud on EAL sõitjalitsentside ja rahvaspordikaartide omanike osavõtt. Ei kehti RKAS Seesam kindlustuspoliis nr 7/32616.

Aeg ja koht
- etapp toimub pühapäeval 29. mail Tabasalu
- kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 11.45
- proovisõidud 11.45-12.45
- võistlejate koosolek 12.45-12.55
- võistlussõidud orienteeruvalt 13.00-18.30
- autasustamine orienteeruvalt kell 18.30

Korraldaja andmed
- võistluse korraldab Angelar Garage Autoklubi
- võistluse juht: Ruslan Pleshanov, tel 53407220, zr1@hot.ee
- võistluse sekretär: Kaire Leet
- ohutus-julgestusülem: Sergei Ignatjev, tel 5014042
- peaajamõõtja: Konstantin Shibin, tel 55663949
- tehnilise komisjoni esimees: Konstantin Vedennikov, tel 56151153

Registreerimine ja osavõtumaks
- eelregistreerimine lõpeb 25. mail kell 24.00
- starti lubatakse 50 osalejat
- peale 25.05 vabade kohtade olemasolul on võimalik lisaregistreerimine, ka võistluspäeval
- kuni eelregistreerimise lõpuni on osavõtumaks 15 €/võistleja
- makstud osavõtumaks ei tagastata
- osavõtumaks tasutakse ülekandega korraldaja arvele: Ruslan Pleshanov 221008481633
- peale eelregistreerimist osavõtumaks 20 €, maksta võistluspäeval sularahas
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta, nende autod jäävad raja territooriumilt väljaspoole
- peale võistluse lõppu (peale autasustamist) ka mitteosalejad võivad rajal sõita - 10 €/auto, ilma ajavõtuta
- õhtused treeningsõidud on lubatud kuni kella 18.45
- registreerimisel kindlasti märkida ka auto reg.number, muidu ei pääse raja territooriumile

Ajavõtt
- elektrooniline
- kui esimene on puudu või rikkis, siis käsitsi stopperitega

Võistlusklassid
- A-klass, mootori võimsus kuni 80 kW
- B-klass, mootori võimsus 81-142 kW
- C-klass, mootori võimsus suurem, kui 142 kW

Autasustamine
- autasustatakse iga klassi 3 esimest kohta karikatega
- kui klassis on vähem kui 5 osalejat, siis autasustatakse ainult 1.koht
- autasustamine toimub kohe peale võistlussõitude lõpetamist

Võistluse käik
- start vastavalt stardinimekirjale (ilmub 28.05 internetis ja võistluse päeval infostendil)
- enne starti on ettenähtud 1 soojendusring
- start fooriga
- arvestusse läheb 4 esimest ringi ja peale 5-at (jahutus) ringi tullakse rajalt maha
- kokku on 3 vooru, arvestusse läheb 2 parimat
- NB! väikese osalejate arvu puhul tuleb 4 vooru ja 3 arvesse!
- valestardi korral süttib punane signaaltuli, seda peab jälgima. Esimene valestart - stopp ja uuesti starti. Teine valestart - diskvalifitseerimine sellel katsel. Samuti ka esimese valestardi korral, kui osaleja ei peatanud ja läks ringile
- korraga lastakse rajale 3 autot, stardiintervall on 1/3 ringi
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)

Tehnilised tingimused
- rehvid on vabad (naastrehvid on keelatud)
- mootori võimsus passi järgi, tuuning ei loe (välja arvatud mootori vahetus)
- kõik ümberehitused on lubatud
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
- õhtuse treeningu osalejatele kehtivad samad tehnilised tingimused ja reeglid, nagu põhivõistluse osalejatele (kiiver nii piloodil, kui ka kaasreisijal, kinnitatud turvavööd, tehniliselt korras auto, naastrehvide keeld, möödasõdu keeld)

Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu
- õhtuse treeningu osalejad samamoodi kirjutavad omavastutuse lepingule alla, nii piloot, kui ka kaasreisija
- parkida võimalikult lähedal rajale, õppeplats peab jääma vabaks
- võistlejate puksiirid peale auto mahalaadimist peavad territooriumilt välja sõitma
- auto testimine ja rehvide soojendamine õppeplatsil on keelatud
- territooriumilt võistlusautoga väljasõitmine (läbi õppeplatsi sõitmine) on keelatud



http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopi ... =2&t=17779


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 30, 2011 20:42 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Juul 09, 2007 14:09
Postitusi: 30
Asukoht: Tallinn
Pilt

Detailtulemused:
http://www.hot.ee/froxy/tele/tabasalu290511AG.htm


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 31, 2011 19:40 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Juul 09, 2007 14:09
Postitusi: 30
Asukoht: Tallinn
Pilt
Pilt

Pildid Kairelt:
http://www.snap.ee/user/Kaire81/album/a ... 29_05_2011


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11