*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Laupäev Mai 11, 2024 10:43

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede Mai 29, 2009 23:09 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
plaanisin homme üv minna ja garaasis olles lasin masinal töödata kohapeal,et kontrollida sumpsi korrasolekut, siis heitsin piulgu salongi ja temp oli 110 sees siis max mis näidik nätab. ja vent ei töödand, ja paks lõdvik mis tuleb termostaadist oli ikka tõeliselt paksuks paisund. hea et jaole sain õugel aja. termostaat suht uus,eelmise termostaadiga oli ka siuke jama ja sai vahetatud termostaat. milles asi võib olla kas uuesti termostaadis. temp andur läbi ? või ventika mootor õhtal.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mai 29, 2009 23:20 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Andur ilmselt vigane.
Kasuta otsingut siin ennem samasid teemasid olnud...

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mai 29, 2009 23:26 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Jaan 27, 2009 21:20
Postitusi: 171
hmmm...mul endal kus juures täpselt sama viga, ja ei tea ka milles asi on!
1. kui arvad, et jahutuse vendi mootor läbi, siis saad ise aku pealt vedada juhtmed vendikasse ja näed kas läheb tööle!(kui jah siis mootor korras, kui ei tööta siis mootor läbi)
2. Soovitan vahetada vendika kaitsme!(ülekontrollida)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Mai 30, 2009 0:13 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
otsingust siin foorumis suurt abi pole. enamus postid on kraaklemine või mingi lampi lahmimine.

aga tänud sellegi poolest. uurin kaitset ja proovin.otse akult vendile voolu anda.
termostaat korras. soojapuhub ilusti ja linnas sõites 45 kraadi koguaeg kenasti.

samas pole sellist viga olnud varem ja vb tobe küsimus.aga mis andur see kollase peaga jäme on mis radika all nurgas. temp ? ise olen tähendan et temp oma kohe termostadi peal ühe juhtmega.
või radikal eraldi ?

präeguste asjade seisuga isegi vast julgeks ülevaatusele minna kui seal just väga seda kohgapeal paarutama ei hakata.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Mai 30, 2009 0:43 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
narkokoer kirjutas:
otsingust siin foorumis suurt abi pole. enamus postid on kraaklemine või mingi lampi lahmimine.

aga tänud sellegi poolest. uurin kaitset ja proovin.otse akult vendile voolu anda.
termostaat korras. soojapuhub ilusti ja linnas sõites 45 kraadi koguaeg kenasti.

samas pole sellist viga olnud varem ja vb tobe küsimus.aga mis andur see kollase peaga jäme on mis radika all nurgas. temp ? ise olen tähendan et temp oma kohe termostadi peal ühe juhtmega.
või radikal eraldi ?

präeguste asjade seisuga isegi vast julgeks ülevaatusele minna kui seal just väga seda kohgapeal paarutama ei hakata.


Inimese viga on see kui ei oska otsingut kasutada ega foorum selles süüdi pole...
Keenjus leidis temp anduri ülesse vot seesama annabkid voolu ventikale et see tööle hakaks.
Ãœhe juhtmega annab signaali ainult sinu armatuuris oleva kellale.

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Mai 30, 2009 0:50 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Loe seda. 8)
viewtopic.php?f=11&t=6247

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Mai 30, 2009 12:00 
Eemal
Calibra klubi liige

Liitunud: Laupäev Juun 09, 2007 4:21
Postitusi: 471
ventika anduris viga. see asub radika kyljes(peaks olema vasakul pool ääres).


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Mai 30, 2009 17:04 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
eile siis sai masin 110 aetud esimese hooga ei midagi jätsin seisma. ajasin kanalile siis hakkas vent ilusti tööle ja täna ülevaatusel sama moodi ilusti töötas. eks vaatab kui edasi jamab siis saab andur ära vahetatud.


võib teema lukku panna.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Mai 30, 2009 18:09 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
narkokoer kirjutas:
eile siis sai masin 110 aetud esimese hooga ei midagi jätsin seisma. ajasin kanalile siis hakkas vent ilusti tööle ja täna ülevaatusel sama moodi ilusti töötas. eks vaatab kui edasi jamab siis saab andur ära vahetatud.


võib teema lukku panna.


Vaata vb on lihtsalt pistik oksideerunud ja ei anna ühendust.

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juun 01, 2009 4:42 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Okt 03, 2006 23:34
Postitusi: 249
Asukoht: saaremaa
sry et teemat risustan,aga mis krdi moodi näed endal 45 kraadi armatuuril?


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Juun 02, 2009 18:09 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
väga lihtsalt,mul pole org taustad :D


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juun 06, 2011 20:11 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Veebr 26, 2011 15:58
Postitusi: 26
Mõtlesin, et ei hakka uut teemat tegema ja otsin mõne vana teema kus ventikaga probleem.
Nimelt üks päev avastasin et mootori temp linnas ummikutes tiksudes tõusis seal 100 kraadi juurde. Koju jõudes siis esimese asjana hakkasin uurima seda. Märkasin, et kaitse on läbi. Ostsin uue kaitsme ning järgmine kord sama jama, temp oli üle 100c. Jälle oli kaitse läbi. Sai siis põhjalikumalt uuritud ja tuli välja et ventika mootor poos end kinni (ühendasin juhtmed otse akule). Natuke nokitsemist ja mootor töötas ilusti jälle (puhastamist tahtis). Nüüd siis lõpuks küsimuse juurde. Ventika küljes on justkui 2 pistikut? Ühe pistiku peal on + ja - (see on selge) aga mis asi see teine (pistik?) on? Pildil valget värvi kahe juhtmega. Nimelt kui ventilaatori maha võtsin siis kruvid selle valge asja küljes olid nii roostes et neid lahti kruvides lagunes see valge pistik laiali. Proovisin venti ilma nende 2 juhtmeta ning ~96c juures veel tööle ei hakanud. (või peabki kõrgemal hakkama?)Pilt (pole küll minu pilt, aga vaatepilt mul täpselt samasugune
Tänud juba ette ära :)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Juul 05, 2011 19:10 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 16, 2008 18:18
Postitusi: 141
Asukoht: Tartumaa
Tohohh.. Mul sarnane jama!
*Ventikas ei lähe tööle, proovitud kuni 110 kraadini anduri järgi
*Ei usu, et andur valetab, varem (enne veepumba vahetust) läks kuskil 92 peal tööle
*Vent töötab otse akult voolu saades
*Järelikult: viga võiks justkui olla selles radikast välja tulevas "punnis" (ventika andur vist selle nimi?)
Mul mehaanik proovis mitut tutikat andurit (nii kahe kui kolme klemmiga), ikka ei hakka käima vent kuidagi. Kui radika asemel leeklambiga andurit soojendada, siis töötab küll, kuid mine võta kinni, mis sellel leegil temperatuur on..
On kellelgi veel sellist anomaaliat? Tõesti võimalik, et poes on nii palju erinevaid andureid ja sinna läheb väga spetsiifiline, või on nad kõik pekkis lihtsalt?
(Praegusel peal kirjas 100/95, st 100 peal peaks tööle minema ja 95 peal puhumise jätma...)

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juul 06, 2011 13:14 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Juul 23, 2009 10:26
Postitusi: 90
Matu kirjutas:
Tohohh.. Mul sarnane jama!
*Ventikas ei lähe tööle, proovitud kuni 110 kraadini anduri järgi
*Ei usu, et andur valetab, varem (enne veepumba vahetust) läks kuskil 92 peal tööle
*Vent töötab otse akult voolu saades
*Järelikult: viga võiks justkui olla selles radikast välja tulevas "punnis" (ventika andur vist selle nimi?)
Mul mehaanik proovis mitut tutikat andurit (nii kahe kui kolme klemmiga), ikka ei hakka käima vent kuidagi. Kui radika asemel leeklambiga andurit soojendada, siis töötab küll, kuid mine võta kinni, mis sellel leegil temperatuur on..
On kellelgi veel sellist anomaaliat? Tõesti võimalik, et poes on nii palju erinevaid andureid ja sinna läheb väga spetsiifiline, või on nad kõik pekkis lihtsalt?
(Praegusel peal kirjas 100/95, st 100 peal peaks tööle minema ja 95 peal puhumise jätma...)

Kaitse vahetasid ära? :lol:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juul 11, 2011 2:09 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 16, 2008 18:18
Postitusi: 141
Asukoht: Tartumaa
lediamant kirjutas:
Matu kirjutas:
Tohohh.. Mul sarnane jama!
*Ventikas ei lähe tööle, proovitud kuni 110 kraadini anduri järgi
*Ei usu, et andur valetab, varem (enne veepumba vahetust) läks kuskil 92 peal tööle
*Vent töötab otse akult voolu saades
*Järelikult: viga võiks justkui olla selles radikast välja tulevas "punnis" (ventika andur vist selle nimi?)
Mul mehaanik proovis mitut tutikat andurit (nii kahe kui kolme klemmiga), ikka ei hakka käima vent kuidagi. Kui radika asemel leeklambiga andurit soojendada, siis töötab küll, kuid mine võta kinni, mis sellel leegil temperatuur on..
On kellelgi veel sellist anomaaliat? Tõesti võimalik, et poes on nii palju erinevaid andureid ja sinna läheb väga spetsiifiline, või on nad kõik pekkis lihtsalt?
(Praegusel peal kirjas 100/95, st 100 peal peaks tööle minema ja 95 peal puhumise jätma...)

Kaitse vahetasid ära? :lol:

Ei taibanud...
Mis number kaitse olla võiks?
EDIT: Kaitse nr. 4, 30-ne. Mul oli seal kaitse olemas küll, kuid see ehk läbi. Kas tohib testida nii, et mootori töötamise ajal proovin kaitsmeid vahetada? Kas kaitsmekarbis oleks vajalik, et kõik "augud" oleksid täidetud? (St. mul on seal mitmeid vabu pesi).

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 48 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11