*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Esmaspäev Mai 13, 2024 18:35

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Silindrite töösurve
PostitusPostitatud: Teisipäev Nov 04, 2003 10:55 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Jaan 30, 2003 12:54
Postitusi: 948
Asukoht: Tallinn
On keegi oma 8v surveastet mõõtnud - palju norm oleks iga silindri kohta <-need vist peaks enamvähem võrdsed olema kui just läbi pole põlend.


Viimati muutis oliver, Teisipäev Nov 04, 2003 15:25, muudetud 1 kord kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Surveaste ?
PostitusPostitatud: Teisipäev Nov 04, 2003 11:31 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
oliver kirjutas:
On keegi oma 8v surveastet mõõtnud - palju norm oleks iga silindri kohta <-need vist peaks enamvähem võrdsed olema kui just läbi pole põlend.

siinkohal väike parandus, mõelnud oled ilmselt silindrite töösurvet ehk kompressiooni, mitte surveastet. Surveaste ei muutu, see ikka 9,2:1


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Nov 04, 2003 11:33 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Jaan 30, 2003 12:54
Postitusi: 948
Asukoht: Tallinn
Jajah mõtlesingi kuidas sõnastada et õige asi välja tuleks
aga teada tahtsin jah silindrite töösurvet ehk kompressiooni


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Jaan 15, 2004 16:21 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 13:00
Postitusi: 8
Asukoht: Tallinn
1 silinder 11,8 ülejäänud 11,5


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Jaan 15, 2004 16:53 
mk3 kirjutas:
1 silinder 11,8 ülejäänud 11,5



kus on point ?
millisest otsast see norm on ?


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Jaan 15, 2004 18:47 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 13:00
Postitusi: 8
Asukoht: Tallinn
No ok sorry, tõesti küsiti normi, ei lugenud põhjalikult. Ei usu, et need minu näidud oleks allapoole normi. Silindreid seestpoolt endoskoobiga vaadates olid ümberringi hoonimisjäljed näha (silinder ei ole ovaalne). Klapisüsteem peaks ka tihe olema. Ainuke asi milles võib kahelda, on mõõteseadme täpsus (ei olnud just esimeses nooruses seade).

Ja kui siin kõik enda 8 klapilise kompressiooni teavad, siis võiks võrdluseks kirja panna. Vast on ikka rohkem abi kui lihtsalt tühjast pealkirjast, seni kuni keegi tehase normi ei oska öelda.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Jaan 15, 2004 18:53 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 11:32
Postitusi: 363
C20NE - 9,2
C20XE - 10,5


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Jaan 15, 2004 18:54 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 13:00
Postitusi: 8
Asukoht: Tallinn
Rene kirjutas:
C20NE - 9,2
C20XE - 10,5


See surveaste 9,2 ja silindritest mõõdetav rõhk ei ole üks ja sama asi.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Jaan 15, 2004 18:58 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
hmm, XE'l on miski ~13,5 , NE'l ilmselt natuke vähem


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Jaan 15, 2004 19:01 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 11:32
Postitusi: 363
Siis ei oska öelda. Vaatasin siis valesti järelikult!


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11