*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Esmaspäev Apr 29, 2024 3:50

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 24, 2011 23:02 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Jaan 23, 2007 21:57
Postitusi: 38
ommik,

probleem selles, et 2.0 85kw mootor võtab liiga palju bena. Keskmine kulu on praegu rahuliku sõiduga 11-12l sajale või isegi tsipa rohkem.
Mootor töötab ise hästi, ei puterda, ei jäta vahel, läheb hästi pöördesse.. tühikäigul on pöörded väga head.

Bensiini haisu lööb ka tagant päris palju välja.

Veatuld pole põlema löönd. Ise kahtlustan lambdat, aga kas seda annab kuidagi kontrollida ja kas siis ei peaks veatuld põlema lööma kui lamdal pinge liiga madal/kõrge?
Mida peaks veel vaatama?


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 24, 2011 23:44 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Nov 17, 2009 19:11
Postitusi: 264
Asukoht: Pärnu
lamdat muidu saab mõõta,aga tõmba pistik tagant ära landal,ja vaata kas midagi muutub. kui ei muutu,siis teada milles viga on :wink:

_________________
kui sa oled tehasepoolt juba debiilik,siis ei aita enam aju chippimine kah


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mär 25, 2011 0:39 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Jaan 23, 2007 21:57
Postitusi: 38
aga mis täpsemalt muutuma peaks?


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mär 25, 2011 0:45 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Okt 13, 2009 22:23
Postitusi: 545
kontrolli lekkeid
lamda peaks mootori tõõs ka tundma andma


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mär 25, 2011 5:49 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Jaan 23, 2007 21:57
Postitusi: 38
lekkeid on kontrollitud ja torud/paak on kõik kuivad


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mär 25, 2011 10:28 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Okt 13, 2009 22:23
Postitusi: 545
kuidas see jama üldse tekkis
kas mootori temp normis


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mär 25, 2011 15:51 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Jaan 23, 2007 21:57
Postitusi: 38
mootori temp (seieri järgi) on täiesti ok.. nii nagu vanal 85kw-sel ikka. Peaaegu seal esimese kriipsu juures peale sinist ala. (mul kõigil 85kw-stel seal olnud ja kütusekulu normal olnud)

Aga vea tekkimisest ei oska öelda, kuna antud auto sai kuu aega tagasi ostetud.

Rasket jalga ja külma ilma ei saa ka süüdistada, on ka teine 85kw-ne mul (vectra) ja sellega saab samamoodi praegu sõidetud ja kütusekulu on 8-9L sajale kuigi vectrat pressin isegi rohkem.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mär 25, 2011 16:56 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 20:40
Postitusi: 30
Kusjuures mul on täpselt sama jama. Mootor läheb ilusti pöördesse, pöörded ei kõigu( vb kõrvaga kuuldavalt natuke tühikäigul). minek on hea, bensiinihaisu ega tossu summutist ei löö. Veakoodid on kontrollitud ja veakoode ei olnud. Lekkeid olen otsinud aga pole leidnud( bensiinitorud korras ). Õlis ei ole bensiinihaisu ja tosool norm värviga. Ainus väike jama on see et enne viimast püti on sumpas pisikene auk sees, mille tõttu ka natuke lärmakam auto.
Sooja õhku puhub masinast umbes 5 min pärast soojendamist ja sõitma hakkamist.
Ahjaa, küünlad ja küünlajuhtmed sai hiljuti vahetatud.

Sõidan ka nii, et alati pidurdan käiguga. Käiku vahetan 2300 peal ja üritan pöördeid sõidu ajal 1600-1900 vahemikus hoida. Alati kui võimalik veeren ka vaba käiguga, kui näen et kaugel punane tuli. Ühesõnaga väga ökolt sõidan:D:D.
Küsiks ka siis nendelt, kellel on kompuuter peal, et milliste pööretega sõites on kõige ökonoomsem?

Kõik oleks nagu korras aga ei saa kuidagi alla 10l sajale. Kui ma üleval olevaid sõidunippe ei kasutaks oleks vabalt kuni 13-15l sajale. Kas calibra ongi selline kütteröövel või on masinal siiski midagi viga?


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mär 25, 2011 17:06 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
Lev91 kirjutas:
Kusjuures mul on täpselt sama jama. Mootor läheb ilusti pöördesse, pöörded ei kõigu( vb kõrvaga kuuldavalt natuke tühikäigul). minek on hea, bensiinihaisu ega tossu summutist ei löö. Veakoodid on kontrollitud ja veakoode ei olnud. Lekkeid olen otsinud aga pole leidnud( bensiinitorud korras ). Õlis ei ole bensiinihaisu ja tosool norm värviga. Ainus väike jama on see et enne viimast püti on sumpas pisikene auk sees, mille tõttu ka natuke lärmakam auto.
Sooja õhku puhub masinast umbes 5 min pärast soojendamist ja sõitma hakkamist.
Ahjaa, küünlad ja küünlajuhtmed sai hiljuti vahetatud.

Sõidan ka nii, et alati pidurdan käiguga. Käiku vahetan 2300 peal ja üritan pöördeid sõidu ajal 1600-1900 vahemikus hoida. Alati kui võimalik veeren ka vaba käiguga, kui näen et kaugel punane tuli. Ühesõnaga väga ökolt sõidan:D:D.
Küsiks ka siis nendelt, kellel on kompuuter peal, et milliste pööretega sõites on kõige ökonoomsem?

Kõik oleks nagu korras aga ei saa kuidagi alla 10l sajale. Kui ma üleval olevaid sõidunippe ei kasutaks oleks vabalt kuni 13-15l sajale. Kas calibra ongi selline kütteröövel või on masinal siiski midagi viga?

Masinal on midagi viga!

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mär 25, 2011 18:16 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Okt 13, 2009 22:23
Postitusi: 545
võibolla suurema läbilaskega pihustid
võibolla ka rõngad kulund ja surveaste madal


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mär 25, 2011 18:31 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
minu mäletamist mööda calibra kütuse kulu linnas oligi üle 10l tehaseandmetel, ja keskmine jäi sinna 10l kanti.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mär 25, 2011 19:05 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 20:40
Postitusi: 30
Ok siin arvamused, et mootor kulunud ja pihustid liiga suure läbilaskega. Mootor on kindlasti kulunud, sest masin siiski 92 aastast. Kas on tehtud ka kappremont, ei tea.

On mul võimalik kuidagi ka kontrollida, millised pihustid mul on, ilma et peaks maha võtma need?. Kuidas teha kindlaks millise läbilaskega on?

Muide mootor on tavaline 85kw i


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mär 25, 2011 19:37 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Jaan 23, 2007 21:57
Postitusi: 38
narkokoer kirjutas:
minu mäletamist mööda calibra kütuse kulu linnas oligi üle 10l tehaseandmetel, ja keskmine jäi sinna 10l kanti.


no samas mul vectra täpselt sama mootoriga. kaaluvahe on neil olematu ja miks cali peaks 3-4l rohkem kütet võtma?


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Mär 26, 2011 0:10 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
järelikult vectral mootor tihe.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mär 29, 2011 21:48 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Jaan 23, 2007 21:57
Postitusi: 38
cali mootor on kindlasti tihedam kui vectra oma. Seda on juba jõudlusest näha (eriti madalatel pööretel)
igastahes sai küünlad üle vaadatud ja need on ka täiesti tip top!
Küünlajuhtmed on aga eelmise omaniku poolt isoleeritud ja ühe küünla välimisest otsast on näha, et sealt on nagu üle löönud vahepeal (samas küünal ise oli ilusti töödanud)

Võtsin siis sooja mootoriga lambda tagant ära ja tee mis tahad, mitte midagi ei muutunud... ei mootoritöös/helis ega milleski.
veatuld ka põlema ei löönud.

Kõige naljakam oli see, et proovisin sama asja vectral ja samamoodi midagi ei muutunud (va et vectra väristas kohapea vähem..seega natukene pidi ikka midagi muutuma)


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 46 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11