*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Laupäev Apr 27, 2024 11:34

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Tuluke
PostitusPostitatud: Laupäev Veebr 01, 2003 23:49 
Probleem.......... mida näitab see tuluke armatuuril....... alumises reas (nr. ???) seal on mootori kujutis ja väike välk ka peal. MUl see tuli põleb vahest.....vilgub õigemini.


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Veebr 02, 2003 0:25 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 22:55
Postitusi: 454
Asukoht: tallinn
see mootori elektri süsteem.selle põhjusi võib olla väga palju.üks asi mis kontrolli kohe üle see kas mootri ja raami vahel asuv mas juhe on korralikult ühendatud.talvel tekib oksüdeerimine ja ongi elektri ringis pisike häire sees,teiseks pistikud kas on ilusti ühenduses,kolmas varjant et kenekaga on kerged probleemid nimelt harjad (oled lasknud vahetada uute vastu kui ei siis vaata järgi seisukord).need nagu esimesed vead mis kohe meelde torkavad.kui nendes viga pole võib hakata edasi otsima.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Veebr 02, 2003 1:21 
Kas on mingi seaduspärasus millal see tuluke hakkab põlema või vilkuma?Kas kiirendades?


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Veebr 02, 2003 11:42 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Jaan 31, 2003 2:04
Postitusi: 51
Asukoht: Tartu
ma panin sula ilmaga (väga niiske oli) 20-30cm lombist 60km/h läbi, mootor hakkas korrax jukerdama, see tuluke läks ka põlema, nyyd kustus ära, vahetasin geneka harjad ära, jagaja kaane ja nyyd ok jälle


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Veebr 03, 2003 10:40 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 10:18
Postitusi: 340
Asukoht: Tln
kui antud tuluke, ehk engine check control põlema hakkab, siis tasub igal juhul veakood maha lugeda. Põhjuseid miks ta põlema hakkab on väga palju, seega ainult arvamine ei aita. Panen tänase päeva jooksul ülesse ka juhendi, kuidas veakoode lugeda, kuna antud teemat tõstatakse niikuinii ka tulevikus mitmel korral.

_________________
Stop being a pussy and turn up that boost
12.563 @ 179km/h
www.es-tuning.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Veebr 03, 2003 11:01 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
555vrx kirjutas:
Panen tänase päeva jooksul ülesse ka juhendi, kuidas veakoode lugeda, kuna antud teemat tõstatakse niikuinii ka tulevikus mitmel korral.

Sa võiks sellekohta tehnilise alla päris uue teema teha, sest seda värki päris kasulik teada. Ise olen enda autol kolm viga oma jõududega korda saanud, tänu veakoodide lugemisele (k.a ABS veakoodid).


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 17, 2003 18:25 
Mul hakkas täna põlema paremal pool punane tuli. Peal on aku kujutis, millel omakorda + ja - märgid. Auto välja suretades ja uuesti käima pannes ilma makita ja tuledeta sõites ei põle, aga kui natuke gaasi rohkem anda hakkab kohe põlema. Samuti ei liigu bensiini ja pöörete näidik ja sigaretisüütaja ei kuumene. Kas asi kenekas? Rihm eriti lõtv ei tundunud olevat. Palju selline värk hullemal juhul maksma läheb?


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 17, 2003 18:42 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
Anonymous kirjutas:
Kas asi kenekas? Rihm eriti lõtv ei tundunud olevat. Palju selline värk hullemal juhul maksma läheb?

ma nüüd ei suuda meenutada kas mul oli see probleem caliga v eelmise autoga. Näppisin mingeid juhtmeid ja midagi läks korra massi, no ja siiis ma kohe pabistama et nüüd jälle papp läheb, aga läks maksma ühe kaitsme raha, niiet vaata kaitsmed kõigepealt üle :wink:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 17, 2003 19:41 
Eemal
CCE klubi asutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 0:46
Postitusi: 815
Asukoht: Tallinn
Cali7 kirjutas:
ma panin sula ilmaga (väga niiske oli) 20-30cm lombist 60km/h läbi, mootor hakkas korrax jukerdama, see tuluke läks ka põlema, nyyd kustus ära, vahetasin geneka harjad ära, jagaja kaane ja nyyd ok jälle


Mul ka sama jama kui suurtest lompidest läbi sõidan..

Mootor hakkab jukerdama ja see mootori tuluke läheb korraks põlema..

_________________
A Chance to Race is A Chance to win!
------------------------------------------------------ 100 CAR


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Mär 18, 2003 1:30 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 1:12
Postitusi: 131
Asukoht: Tallinn
Teil veab,et aint korrax viskab tulukese põlema. Mul lähevad kõik tuled põlema,sureb välja. natuke aega käiad läheb käima,siiis pöörded üle 2 tuhande ei tõuse(vajuta palju tahad). läheb natuke mööda, probleem laheneb,kuid mootor töötab aint 3 pütiga. Sellist teemat juhtub pärast lombist läbi sõitmist või auto pesemist, või niisama niiske ilmaga sõites.

halvadel juhtudel on mind mitusada meetrit veetud,et auto käima lähex.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Mär 18, 2003 10:01 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
Janzo kirjutas:
Mul ka sama jama kui suurtest lompidest läbi sõidan..
Mootor hakkab jukerdama ja see mootori tuluke läheb korraks põlema..

siis peate natuke vaeva nägema ja (karteri) põhja kaitse ehitama, niiet kõik vesi ei lendaks geneka rihma peale, kui veest läbi sõidate


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Mär 18, 2003 12:13 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 14:51
Postitusi: 13
Asukoht: SAUE
Anonymous kirjutas:
Mul hakkas täna põlema paremal pool punane tuli. Peal on aku kujutis, millel omakorda + ja - märgid. Auto välja suretades ja uuesti käima pannes ilma makita ja tuledeta sõites ei põle, aga kui natuke gaasi rohkem anda hakkab kohe põlema. Samuti ei liigu bensiini ja pöörete näidik ja sigaretisüütaja ei kuumene. Kas asi kenekas? Rihm eriti lõtv ei tundunud olevat. Palju selline värk hullemal juhul maksma läheb?


Harjad, tablett või rihm lõtv, laadimisvoolu oled mõõtnud?

_________________
TAK-i peasponsor.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 19, 2003 22:47 
Kaitse oli läbi. Nyyd kõik korras. Maksma läks 41 kr.


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Apr 13, 2003 0:11 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Veebr 03, 2003 14:34
Postitusi: 14
Asukoht: Tallinn
mul on sama jama suri lihtsalt välja ja köik. enam käima ei lähe esmaspäeval läheb remonti ex siis vaatame mis saab närvid on katki jättis teele kurat. :( :( :(


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Sept 22, 2003 16:57 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 1:12
Postitusi: 131
Asukoht: Tallinn
Probllem selline. Kui 5 käiguga 120km/h tunnis sõites, ja gaasi juurde andes hakkab see mootori tuluke(kus välgu kujutis peal) põlema ja autol jääb võimu ka vähemax.


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11