*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 17:35

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Heitgaasid
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 08, 2015 17:29 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Mär 08, 2015 17:05
Postitusi: 6
Tervist head Calibra omanikud!

Tean, et samal teemal igalpool igatpidi leierdatud aga ehk ikkagi leidub keegi kes nende andmete põhjal oskaks mulle täpsemaid nõuandeid jagada, kuna ise niiväga mootoritega sinapeal ei ole :D c20ne mootor on.

Tulemused olid siis sellised:

Pöörded 850 p/min
Lambda 0,953
CO 4,047 (lubatud max 0,5)
CO2 11,37 (normis)
CH 357 (lubatud max 100)
O2 1,99 (normis)

Pöörded 2720 p/min
Lambda 0,751 (norm 1)
CO 10,13 (norm 0,3)
CO2 7,48 (normis)
CH 470 (norm 100)
O2 1,35 (normis)

Igasugu nõuanded on väga oodatud, tänan! :)


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Heitgaasid
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 08, 2015 18:21 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Heitgaaside tulemus sõltub väga paljudest asjadest..
Esiteks kas katalüsaator on ikka all, teiseks kas mootor soojaks sõidetud ja korralik kütus sees. Järgmiseks peaks olema summutisüsteem ilma leketeta.
Seejärel võiks vaadata kas mootor töötab üldse korralikult ühtlaselt (vb küünlad vms ära).. siis võiks veakoode lugeda, äkki mingi andur paneb segast (nt õhulugeja või lambda andur).
Tavaliselt on kati või lambda anduri süü. (Kati puhul pane seda tähele, et kui keegi sinna universaalse kati kunagi alla pannud, siis see väga üle paari aasta ei kesta.)

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Heitgaasid
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 08, 2015 19:53 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Mär 08, 2015 17:05
Postitusi: 6
Katalüsaator on all ja on universaalne, selline ümar, originaal peaks olema lapik olema nagu aru olen saanud, kaua see seal all olnud on, ei tea kahjuks. Mootor oli soe ja lekkeid ei tohiks olla sest siis peaks vist co2 ja o2 ka pange panema? Aga mootor ei tööta küll kuigi yhtlaselt vabakäigul ja kohalt minnes ja käiku vahetades jõnksutab küll veidi, lugesin et kellegil oli kah sama jama ja kummitoru pärast õhu seda asja praguline, vaatasin mul ka praguline jah. Mõtlen et mis selle CO ikka nii lakke ajab :(


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Heitgaasid
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 08, 2015 23:04 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mai 26, 2013 17:23
Postitusi: 52
Asukoht: Kuusalu vald
Maadlesin ka paar aastat tagasi selle probleemiga! Vahetasin küünlad, õhulugeja ja lamda, aga võidu tõi lõpuks kati vahetus!


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Heitgaasid
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 09, 2015 21:51 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Taneel kirjutas:
... lugesin et kellegil oli kah sama jama ja kummitoru pärast õhu seda asja praguline, vaatasin mul ka praguline jah. Mõtlen et mis selle CO ikka nii lakke ajab :(

No siis pole vaja imestada, tuleb alustada sellest. Kui pealeõhulugejat saab lisaõhku siis on ka muidugi asjad paigast ära (mootori ebaühtlane töö ja heitgaasid). Teise asjana tõesti see universaalne katt - need on ühekordseks kasutuseks pmst :mrgreen:

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11