*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Pühapäev Apr 28, 2024 2:49

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: temp näit.
PostitusPostitatud: Reede Veebr 28, 2003 19:08 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Veebr 10, 2003 23:19
Postitusi: 51
Kas selline asi on normaalne, kui temp. näidik tõuseb kusagil 110 juurde ja siis hakkab ventikas alles tööle? Korra pikemalt manööverdades (tagurpidi käiguga) läks aga asi yldse keema. Mis võib probleemiks olla? on kellelgi midagi analoogset juhtunud. :cry:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Veebr 28, 2003 19:18 
hmm, meil ytles täna yldse see värk yles, andur p....es vist :roll:
soovitan sul raigo ka alustada andurist, forsis 52 eeku ja ise polevat probleem vahetada !!!


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri: re: näit
PostitusPostitatud: Reede Veebr 28, 2003 19:29 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Veebr 10, 2003 23:19
Postitusi: 51
aga oleks siis viga anduris olnud see raisk läks päriselt keema... :lol:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Veebr 28, 2003 19:33 
kust wentikas infi saab, selle asjaga siia mäda arvan ..... :roll:


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Veebr 28, 2003 19:34 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 22:55
Postitusi: 454
Asukoht: tallinn
ventilaatori andur mis käivitab ventika.sellest on vist jutt kui õieti aru sain.minul juhtus nii et sammuti läks keema.vahetasin anduri ära ja termostaadi,aga ikka läks.siis liigutasin juhtmete pistikut mis asub aku juures ja asi sai korda.tehke järeldused ise. 8)


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Veebr 28, 2003 20:08 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 11:32
Postitusi: 363
Selles milles probleem on ei oska ütelda, kuid minul hakkab ventikas tööle kui läheb natuke üle 90-ne.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Veebr 28, 2003 21:49 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Jaan 31, 2003 2:04
Postitusi: 51
Asukoht: Tartu
mul vabsee üle 90C läheb harva, ventika häält pole veel kuulnud.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Veebr 28, 2003 21:50 
Eemal
CCE klubi asutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 0:46
Postitusi: 815
Asukoht: Tallinn
janek kirjutas:
ventilaatori andur mis käivitab ventika.sellest on vist jutt kui õieti aru sain.minul juhtus nii et sammuti läks keema.vahetasin anduri ära ja termostaadi,aga ikka läks.siis liigutasin juhtmete pistikut mis asub aku juures ja asi sai korda.tehke järeldused ise. 8)


Opel on Opel... :lol: :lol: :lol:

_________________
A Chance to Race is A Chance to win!
------------------------------------------------------ 100 CAR


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 03, 2003 11:01 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 10:18
Postitusi: 340
Asukoht: Tln
Raygo, mis mootoriga on tegu? ja igal juhul ole ettevaatlik sellega :!:

_________________
Stop being a pussy and turn up that boost
12.563 @ 179km/h
www.es-tuning.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 03, 2003 11:03 
Raigol 110 kw....


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 03, 2003 11:18 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 10:18
Postitusi: 340
Asukoht: Tln
DOHC motiga ole valvas. alusta tõesti lihtsamast, ehk kontrolli kõik ühendused ja t-anduri võid igaks-juhuks ka ära vahetada. Kuidas oli varem, kas läks ka nii kuumaks? Enda autol tegin ventika lüliti salongi, kuna ventikas läks peale ka alles u.100C juures. Kui kõik andurid-kontaktid kontrollitud ja ikka kuumeneb, siis häda käes :cry:
Heal juhul kaane tihend, halvemal kaan ise :cry: :cry:
Kui kaan on Coscasti valu, siis seda muret, et kaan pole.
Varem-hiljem ootab kahjuks see saatus kõiki DOHC mootori omanikke.
Vaata paisupaaki (kas jahutusvedelik on puhas, kas tase on OK)
Vaata õli (kas on puhas, st ei vahuta)

_________________
Stop being a pussy and turn up that boost
12.563 @ 179km/h
www.es-tuning.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 03, 2003 21:32 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 22:55
Postitusi: 454
Asukoht: tallinn
saime juba teada kohal milles probleem oli.nimelt raygo11 pigistas cali nats platsil ja siis tuli maja ette ja jättis auto seisma,aga seisval mootoril vesi enam ringi ei käi ja tekibki moment kus vesi paisu paagist välja ajab ja keema läheb.alati pärast paarutamist laske mootoril nats töötada tühi käigul,et temperatuur langeks.sama probleem on turbotel miks nad *piip* lähevad,tullakse sõidust ja jäetakse mootor seisma aga turbo on kuum ja tahab veel õlitust mida ta aga seisvalt mootorilt ei saa.


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 66 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11