*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 23:57

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 26, 2014 17:02 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 09, 2014 20:19
Postitusi: 93
Asukoht: Pärnu
Valgusfoori alt minnes teeb jõnka jõnka, teiste käikudega pole seda probleemi. Samas koguaeg ei tee, täna paar korda tegi, ikka jõhkralt. Tühikäigul töötab normaalselt, pöörded on ok, kohapeal tuuri läheb ka väga erksalt, ja teiste käikudega lippab nagu noor kutsikas. 2.0 85kw. Enne kui töökotta viin, äkki keegi teab milles viga võib olla. Küünlaid, piibujuhtmeid ja jagajat ei usu. Bensufilter ka kaheldav. :roll:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 26, 2014 20:57 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Gaasi maha lastes ja siis uuesti vajutades jõnksatab ka erinevate käikudega?
Tasub igatahes mootoripadjad üle vaadata :)

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 26, 2014 21:18 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 09, 2014 20:19
Postitusi: 93
Asukoht: Pärnu
Padjad on ok. Gaasiga mängides probleeme ei ole mitte ühegi käiguga. Ainult esimesega kohalt võttes. Müstika...


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 27, 2014 0:18 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Okt 11, 2005 2:13
Postitusi: 49
Asukoht: Ida-Võlumaa.Jõhvi
Sidur võib ka sellist pulli teha.

_________________
Elukutseline Opelist...


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Mär 29, 2014 12:43 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 09, 2014 20:19
Postitusi: 93
Asukoht: Pärnu
no ei tea mis viga on... Mis padi see läbi võib olla? vahetan ära siis padja(d) ja lähen voolikute ja filtrite kallale ka. Millisest padjast alustada, kui visuaalselt tunduvad korras? Valgusfoori all on juba paar totakat momenti olnud, kui mingi tont oma diisliga mu kõrval itsitas ja ära läks... :driving: Praegu liiklen siis oma ego tõstmiseks natuke aega kahel rattal... :)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Mär 29, 2014 13:00 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Okt 11, 2005 2:13
Postitusi: 49
Asukoht: Ida-Võlumaa.Jõhvi
Tee kapott lahti.Kui kässar töötab,tõmba peale.Pane käik sisse ja piilu kapoti vahelt mootorit,samal ajal kui siduriga jõnksutad.Sama proovi ka tagurpidi käiguga.Kui sidurit päästes mootor hüppab üle paari-kolme cm.on padi läbi.

_________________
Elukutseline Opelist...


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 03, 2014 17:14 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 09, 2014 20:19
Postitusi: 93
Asukoht: Pärnu
Nii, viga leitud ja lahendatud! Nimelt padjad olid ikkagi korras, aga see jäme õhuvõtu voolik, mis peale õhulugejat mootori poole läheb, see oli altpoolt mõrane ja kui kiirendada, siis tõmbas sealt ülearu õhku sisse ja oligi jõnka- jõnka :| Huvitav, kas see kuidagi kütusekulu ka mõjutas... :)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 03, 2014 22:03 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Kindlasti mingilmääral mõjutas.

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11